Geen hype, maar wel een goede herinnering geweest om alvast de dagen vrij te regelen. Alleen de vrijdag nog nu, wat wss een halve dag werken wordt.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Discussie in de Hardstyle Classics Lovers groep of platen in 2012 nu ook als classics mag worden beschouwt nu we in 2018 leven 
Stagebegeleider die tevreden is over het geleverde werk 
Wow, 80's alweer?
Maestro burger is gewoon prima hoorDerBeuker wrote:Een echte degelijke dikke vleesburger?RoyAPO wrote:Hamburgers van burgerme. Zoveel beter dan een burger king of mcdonalds burger
Vind sowieso die fastfood dingen niks. Die burgers zijn nog geen euro waard
Platen als deze weer eens luisteren na een aantal jaar.
View on YouTube
View on YouTube
Zo jammer dat deze man gestopt is. Ik hoop echt dat hij ooit nog eens besluit om ergens te draaien (in Nederland). Dan sowieso aanwezig (pls Defqon). Dan is er geen artiest in de wereld die me doet twijfelen om naar DJ D te gaan.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Eindelijk duidelijkheid rondom Heady's album 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Een mooi muziekaal weekend voor de boeg. Vanacht naar A State of Trance voor de eerste keer, echt heel benieuwd hoe dat is. En dan zondag naar een concert van Dropkick Murphys en Flogging Molly in AFAS live. Eerste keer in mn leven dat ik echt naar een concert van een band ga. Geen idee hoe ik dat ga ervaren, maar hun muziek is wel geniaal
Dit word ook mijn eerste keer. We zullen zien of het voor herhaling vatbaar is.Ultraterrorloudsound wrote:Een mooi muziekaal weekend voor de boeg. Vanacht naar A State of Trance voor de eerste keer, echt heel benieuwd hoe dat is.
Vorig jaar voor het eerst heen geweest, was echt vet! De kicks door de zaalUltraterrorloudsound wrote:Een mooi muziekaal weekend voor de boeg. Vanacht naar A State of Trance voor de eerste keer, echt heel benieuwd hoe dat is. En dan zondag naar een concert van Dropkick Murphys en Flogging Molly in AFAS live. Eerste keer in mn leven dat ik echt naar een concert van een band ga. Geen idee hoe ik dat ga ervaren, maar hun muziek is wel geniaal
Vanavond weer aanwezig
Cobra 11. Mooi compleet over de top serie is dat altijd 
Ik kan down to earth niet meer luisteren zonder de dansende kop van Mart Smeets erbij te bedenken
http://www.dumpert.nl/mediabase/7368191 ... style.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/7368191 ... style.html
Gisteren na de wedstrijd dit shirtje gekregen. Een van de grotere talenten die bij de club rond loopt. Ben blijer dan een klein kind in een snoepwinkel!

-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Haha netjes. Ik heb ooit een keer een speciaal kampioenshirt (trainingsshirt met kampioenstekst erop) gevangen van Väyrynen tijdens de busrit door de stad. Ondanks dat hij maar weinig voorstelde was ik er erg blij meerakkietakkie wrote:Gisteren na de wedstrijd dit shirtje gekregen. Een van de grotere talenten die bij de club rond loopt. Ben blijer dan een klein kind in een snoepwinkel!
Gaat mooi in de collectie bij de handschoenen van Zoet en Gomes en schoenen van Moreno. Binnenkort eens kijken hoe duur het is om dit te laten inlijsten
Pim wilt de schoenen vast wel kopen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Kwam net langs Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix) en dacht, wat betekend Solaio nou...
Solaio is dus Italiaans voor zolder en scantinato is Italiaans voor kelder. Dus ze hebben een Zolder mix en een Kelder mix.
Vond ik wel grappig om achter te komen.
Solaio is dus Italiaans voor zolder en scantinato is Italiaans voor kelder. Dus ze hebben een Zolder mix en een Kelder mix.
Dit was op Stuiterbal, heb mij toen echt stuk gelachen.Pedaalemre wrote:Vanaf 21:40![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Bij het kampioensfeest van Twente heb ik de stropdas van Miroslav Stoch gevangen toen hij deze het publiek ingooide.rakkietakkie wrote:Gaat mooi in de collectie bij de handschoenen van Zoet en Gomes en schoenen van Moreno. Binnenkort eens kijken hoe duur het is om dit te laten inlijsten
Ik kan me je blijdschap wel voorstellen.