als je tijdens het mountainbiken helemaal op bent en dan toch doorgaat.
volkswagen golf 1 of 2 bouwjaar 96?
Haha ja ik moest wel lachen toen ik het las. Haha. Ag Eto'o vind ik toch niet super meer.katamaran wrote:Genietmomentje? Zo zonde dit, daar gaan straks allemaal toppers heen, zie Forlan er ook nog wel heen gaan. En je ziet er niets meer van terug, want dat team gaat echt niet torenhoog presteren, bij elkaar geraapt zooitje.Parvuz wrote:Eto'o naar Anzhi Makhasjkala.![]()
It's all about the money.
Nee nog niet zeker. Maar elfvoetbal meld wel dat het waarscheinlijk wel gaat gebeuren. En het zou me niets verbazen.El Mare wrote:Is dat al zeker dan? Ik kan het nergens vinden nog hoor.
Haha, Eto'o is nog steeds 1 van de beste spitsen ter wereld, en hij is bijna niets verslechterd sinds zijn tijd bij Barca. Alleen heeft hij een heel ander team om zich heen, dan lijkt hij minder op zijn plaats. Maar toch schiet hij er nog 21 in vorig seizoen.Parvuz wrote:Haha ja ik moest wel lachen toen ik het las. Haha. Ag Eto'o vind ik toch niet super meer.katamaran wrote:Genietmomentje? Zo zonde dit, daar gaan straks allemaal toppers heen, zie Forlan er ook nog wel heen gaan. En je ziet er niets meer van terug, want dat team gaat echt niet torenhoog presteren, bij elkaar geraapt zooitje.Parvuz wrote:Eto'o naar Anzhi Makhasjkala.![]()
It's all about the money.

Dat doet mijn vriendin ook altijdKSwoosh wrote:
pic or it didnt happen!Teknizion wrote:Dat doet mijn vriendin ook altijdKSwoosh wrote:
Love itlivinforthemusic wrote:pic or it didnt happen!Teknizion wrote:Dat doet mijn vriendin ook altijdKSwoosh wrote:
Dat was zo epic, stond daar echt zo van wtf overkomt mij nou
Terwijl je je die avond zou gedragendawasiknie wrote:Ja dat had ik ook.
Maar dat kwam vooral door de drugs haha
Haha ja klopt, maar ik heb er nooit spijt van gehad dat ik me niet heb gedragen. Was met afstand mijn meest euforische en meest liefdevolle ontsnapping in een andere wereldRawbin wrote:Terwijl je je die avond zou gedragendawasiknie wrote:Ja dat had ik ook.
Maar dat kwam vooral door de drugs haha