You know me.RomanAnthony wrote:Om vervolgens twee dagen je gezicht er af te drinken en er zondag weer helemaal klaar mee te zijn. Mooi, hahaRemi wrote:Morgen stopt mijn alcoholvrije periode.
Sinds een aantal jaar las ik dat jaarlijks in, in januari. Soms ook nog een maandje tussendoor. Ik doe het niet per se met een reden, behalve om mijn lichaam even 'rust' te gunnen. Zeker zo na de feestdagen in december (en eventueel in de zomer) met al het gezuip en gedoe vind ik het wel langer om even een maandje te detoxen, haha.THArdstyler wrote:Wat is eigenlijk de precieze reden dat je dit doet, puur uit nieuwsgierigheid haha!Remi wrote:Morgen stopt mijn alcoholvrije periode
Ik moet zeggen dat het nu wel minder is dan vroeger, maar ik merkte wel dat elk weekend drinken (1 of 2 dagen) op een gegeven moment ook wel een gewoonte enzovoorts werd. Zeker omdat ik bijvoorbeeld ook nog voetbal in een bierteam, waar een avondje rustig in de kantine zitten stiekem uitmondde in een x aantal biertjes én ik jaren in de horeca heb gewerkt.
Oftewel: geen reden, en toch weer wel.