Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer dan een uur lang live muziek uit hoofdzakelijk films, series en games spelen, puur op basis van requests in de chat :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oldschool Runescape :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele ochtend Avicii platen luisteren :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden. :)

Denkt ze wel aan je rukbunker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden. :)


Als ik dat doe ben ik echt de lul, dan staat het toekomstige huis vol met tafeltjes (lees krukken) in verschillende hoogte waar niet eens een kop koffie op kan staan..Met de opmerking als ik zeg dat het super onpraktisch is: Ja maar het staat zo leuk en niet alle hoeft praktisch te zijn..

Je leest het al: Samenwonen nog maar even niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden. :)


Als ik dat doe ben ik echt de lul, dan staat het toekomstige huis vol met tafeltjes (lees krukken) in verschillende hoogte waar niet eens een kop koffie op kan staan..Met de opmerking als ik zeg dat het super onpraktisch is: Ja maar het staat zo leuk en niet alle hoeft praktisch te zijn..

Je leest het al: Samenwonen nog maar even niet

Haha :lol: Die rottafeltjes inderdaad. Verschrikkelijk. Fatsoenlijke koffietafel moet er zijn.

@Remi Succes en geniet er van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 03:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden. :)


Als ik dat doe ben ik echt de lul, dan staat het toekomstige huis vol met tafeltjes (lees krukken) in verschillende hoogte waar niet eens een kop koffie op kan staan..Met de opmerking als ik zeg dat het super onpraktisch is: Ja maar het staat zo leuk en niet alle hoeft praktisch te zijn..

Je leest het al: Samenwonen nog maar even niet


Eerst haar der gang laten gaan en steeds beetje voor beetje dingen veranderen, heeft hier ook gewerkt en nu snapt mijn vriendin het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Krijg echt tering veel zin in Origins zo. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grand prestige, 3jr gerijpt op fles met een scheut rode port..

Hemel op aarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Krijg echt tering veel zin in Origins zo. :thumbsup:


Hier ook man. Al sinds de aankondiging zo hyped. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Remi schreef:
Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden. :)

Denkt ze wel aan je rukbunker?

Één kamer regel ik zelf en dat is inderdaad de rukbunker. Heb Simon gevraagd om wat fan-posters van Mandy te maken dus dat komt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Joey schreef:
Krijg echt tering veel zin in Origins zo. :thumbsup:


Hier ook man. Al sinds de aankondiging zo hyped. :clap:


Ja whooo echt ontzettend hyped. En iedereen die zegt: "Ja niet te hyped hoor want straks valt het tegen". Nee, dit gaat
Pommer schreef:
GODVERDOMME
mooi worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Finale versie van mijn eindwerk ingestuurd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Youtube comment sectie blijft een magisch iets.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste eigen track af (piano house track) en ook al lekker op weg met mijn tweede (hardstyle track) :D . Klinkt nog alles behalve professioneel, maar om het hele proces te door lopen dat hij ook echt klaar is, is wel een mooi genietmomentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Youtube comment sectie blijft een magisch iets.

plaatjes


hahahaha wtf man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Youtube comment sectie blijft een magisch iets.

Afbeelding

Afbeelding


OMG dit is GOUD, onze soldier gaat de strijd aan met Q en Atmozfears :lol:

Wat is het toch ook een zielig mannetje he >.<

Link??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Link??




Bij de comment van Avi8 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kunnen we op een of andere manier niet Harsdtylboy vs NobodyGod38 regelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance haha tuurlijk dit is een discussie over muziek vindt een hele slechte ontwikkelingen wat gaande is in de hardstyle dat muziek evalueren
evalueert prima helemaal niks mee maar moet wel ten goede komen zoals het hoort wat de muziek de sounds tot de doelgroep maakt dit is gewoon appels met peren vergelijken het is gewoon niet leuk meer als Tim dat mooi vindt die muziek dan moet die een ander doelgroep kiezen en geen hardstyle hardstyle hoort hard te wezen hoort te rammen behoord deze set totaal niet in thuis meer op een house podium er wordt al zoveel over geklaagd kijk maar na oude tracks en sets en wat de commentaren zijn van de mensen dat de hardstyle van tegenwoordig dikke edm rotzooi is en te kinderachtig slappe bende ze willen allemaal weer terug zoals het was en bedoelt is als je als q dance zijne weer echt succes wil zijn maak je schoon schip dat hele hardstyle weer opnieuw bekeken moet worden albums zijn ook om te janken tegenwoordig bah is toch geen reet aan meer is gewoon saaie house geworden . daar zijn jullie trots op zijn niet goed bij jullie hoofd


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet wel de langste zin zijn die ik ooit heb gelezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Citaat:
Q-dance haha tuurlijk dit is een discussie over muziek vindt een hele slechte ontwikkelingen wat gaande is in de hardstyle dat muziek evalueren
evalueert prima helemaal niks mee maar moet wel ten goede komen zoals het hoort wat de muziek de sounds tot de doelgroep maakt dit is gewoon appels met peren vergelijken het is gewoon niet leuk meer als Tim dat mooi vindt die muziek dan moet die een ander doelgroep kiezen en geen hardstyle hardstyle hoort hard te wezen hoort te rammen behoord deze set totaal niet in thuis meer op een house podium er wordt al zoveel over geklaagd kijk maar na oude tracks en sets en wat de commentaren zijn van de mensen dat de hardstyle van tegenwoordig dikke edm rotzooi is en te kinderachtig slappe bende ze willen allemaal weer terug zoals het was en bedoelt is als je als q dance zijne weer echt succes wil zijn maak je schoon schip dat hele hardstyle weer opnieuw bekeken moet worden albums zijn ook om te janken tegenwoordig bah is toch geen reet aan meer is gewoon saaie house geworden . daar zijn jullie trots op zijn niet goed bij jullie hoofd


:lol:


Ben blij dat ik even op adem mag komen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Mooi ook toch nog die ene punt op een random plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit doet hij echt al jaren he :lol: heel bijzonder
Vorige  1 ... 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic