Meer dan een uur lang live muziek uit hoofdzakelijk films, series en games spelen, puur op basis van requests in de chat
View on YouTube
View on YouTube
Denkt ze wel aan je rukbunker?Remi wrote:Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden.
Als ik dat doe ben ik echt de lul, dan staat het toekomstige huis vol met tafeltjes (lees krukken) in verschillende hoogte waar niet eens een kop koffie op kan staan..Met de opmerking als ik zeg dat het super onpraktisch is: Ja maar het staat zo leuk en niet alle hoeft praktisch te zijn..Remi wrote:Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden.
HahaErikZ wrote:Als ik dat doe ben ik echt de lul, dan staat het toekomstige huis vol met tafeltjes (lees krukken) in verschillende hoogte waar niet eens een kop koffie op kan staan..Met de opmerking als ik zeg dat het super onpraktisch is: Ja maar het staat zo leuk en niet alle hoeft praktisch te zijn..Remi wrote:Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden.
Je leest het al: Samenwonen nog maar even niet
Eerst haar der gang laten gaan en steeds beetje voor beetje dingen veranderen, heeft hier ook gewerkt en nu snapt mijn vriendin hetErikZ wrote:Als ik dat doe ben ik echt de lul, dan staat het toekomstige huis vol met tafeltjes (lees krukken) in verschillende hoogte waar niet eens een kop koffie op kan staan..Met de opmerking als ik zeg dat het super onpraktisch is: Ja maar het staat zo leuk en niet alle hoeft praktisch te zijn..Remi wrote:Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden.
Je leest het al: Samenwonen nog maar even niet
Hier ook man. Al sinds de aankondiging zo hyped.Joey wrote: Krijg echt tering veel zin in Origins zo.
Één kamer regel ik zelf en dat is inderdaad de rukbunker. Heb Simon gevraagd om wat fan-posters van Mandy te maken dus dat komt goedPommer wrote:Denkt ze wel aan je rukbunker?Remi wrote:Nog één weekendje klussen en dan kan ik ons nieuwe huis in. Per 1 februari is mijn appartement verkocht dus het gaat allemaal wel volgens plan. De vriendin mag alles inrichten dus daar heb ik geen omkijken naar. Het gaat wat moois worden.
Ja whooo echt ontzettend hyped. En iedereen die zegt: "Ja niet te hyped hoor want straks valt het tegen". Nee, dit gaatGrim wrote:Hier ook man. Al sinds de aankondiging zo hyped.Joey wrote: Krijg echt tering veel zin in Origins zo.
mooi worden.Pommer wrote:GODVERDOMME

hahahaha wtf manPedaalemre wrote:Youtube comment sectie blijft een magisch iets.
plaatjes
OMG dit is GOUD, onze soldier gaat de strijd aan met Q en AtmozfearsPedaalemre wrote:Youtube comment sectie blijft een magisch iets.
Q-dance haha tuurlijk dit is een discussie over muziek vindt een hele slechte ontwikkelingen wat gaande is in de hardstyle dat muziek evalueren
evalueert prima helemaal niks mee maar moet wel ten goede komen zoals het hoort wat de muziek de sounds tot de doelgroep maakt dit is gewoon appels met peren vergelijken het is gewoon niet leuk meer als Tim dat mooi vindt die muziek dan moet die een ander doelgroep kiezen en geen hardstyle hardstyle hoort hard te wezen hoort te rammen behoord deze set totaal niet in thuis meer op een house podium er wordt al zoveel over geklaagd kijk maar na oude tracks en sets en wat de commentaren zijn van de mensen dat de hardstyle van tegenwoordig dikke edm rotzooi is en te kinderachtig slappe bende ze willen allemaal weer terug zoals het was en bedoelt is als je als q dance zijne weer echt succes wil zijn maak je schoon schip dat hele hardstyle weer opnieuw bekeken moet worden albums zijn ook om te janken tegenwoordig bah is toch geen reet aan meer is gewoon saaie house geworden . daar zijn jullie trots op zijn niet goed bij jullie hoofd
Ben blij dat ik even op adem mag komenklapstoel wrote:Q-dance haha tuurlijk dit is een discussie over muziek vindt een hele slechte ontwikkelingen wat gaande is in de hardstyle dat muziek evalueren
evalueert prima helemaal niks mee maar moet wel ten goede komen zoals het hoort wat de muziek de sounds tot de doelgroep maakt dit is gewoon appels met peren vergelijken het is gewoon niet leuk meer als Tim dat mooi vindt die muziek dan moet die een ander doelgroep kiezen en geen hardstyle hardstyle hoort hard te wezen hoort te rammen behoord deze set totaal niet in thuis meer op een house podium er wordt al zoveel over geklaagd kijk maar na oude tracks en sets en wat de commentaren zijn van de mensen dat de hardstyle van tegenwoordig dikke edm rotzooi is en te kinderachtig slappe bende ze willen allemaal weer terug zoals het was en bedoelt is als je als q dance zijne weer echt succes wil zijn maak je schoon schip dat hele hardstyle weer opnieuw bekeken moet worden albums zijn ook om te janken tegenwoordig bah is toch geen reet aan meer is gewoon saaie house geworden . daar zijn jullie trots op zijn niet goed bij jullie hoofd