Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

98 %.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Bedankt voor de heldere uitleg Grim Attenborough.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mn hoofd is geklapt door t lezen van deze discussie. Ben ik nu de eerste die heeft ge klaphoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Angerfist die het MOH anthem gaat maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik na een lange tijd weer terug kom bij RHR met mijn Best of Classics sets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Oude Wasted Penguinz plaatjes luisteren :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha Grim baasje. Dat is idd de juiste uitleg. Term is een jaar of 5 geleden door een maat van mij voor mij bedacht. Was de enige in m'n groep die stampte en hij ging daar altijd helemaal stuk om (positief). Dan was het 'Eeh Cor gooi nog ff een klaplong', waarna ik vervolgens ff uit m'n pan ging en hij in een deuk lag.

Random een keer op hardtraxx gegooid waarna mensen het gingen overnemen. Niet verwacht, de grap was juist dat mensen zoiets zouden hebben van wtf zeg je. Toppunt was wel dat N-Vitral plaatje op Dominator afgelopen jaar. Vond 'm wel goed maar geef toe dat het uit de hand is gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Bedankt voor de heldere uitleg Grim Attenborough.


:lol: :lol: :lol:

Ben volop met mijn eindwerk bezig dus het zit momenteel beetje in de vingers om alles netjes op te zoeken en te verwoorden. xd

Was weer een mooi half uurtje/uurtje pauze om dat allemaal uit te zoeken. En ik was het moe om al die discussies te lezen waar het vandaan kwam (ook af en toe op FB)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
BB waar haal je toch de energie vandaan om telkens zo diep op nietszeggende discussies in te gaan :lol: geen haat jwz


Werk hebben waar je achter de PC zit voor 40 uur per week :P

Maar het is met de duidelijke uitleg van Grim nog steeds zoals ik het zeg, de term is in het leven geroepen door HT en via verscheidene media groter geworden, het dansje zelf niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorproefje van het nieuwe programma van Philippe Geubels :lol:

https://www.facebook.com/een/videos/10155902021080330/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Na het werk een lekker koud biertje pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Het hard losgaan bestond al voor Job (Hekzitter) zijn OG filmpje op het internet werd gezwierd. Ik, en waarschijnlijk nog andere hier, werd er namelijk meerdere keren in getagged op Facebook toen het daar verscheen. Doordat dit zo wijdverspreid online is gekomen maakten veel meer mensen er indirect kennis mee.

De eerste vermelding van een klaplong stampen hier op Hardtraxx is van kingxxl. Hierop reageerde MeneerEend dat hij dit effectief een keer had gedaan. Een half jaar later kwam het weer ter sprake bij de aankondiging van Supersized Kingsday 2017. Het was namelijk op Supersized 2016 dat MeneerEend met eerder genoemde klaplong heeft staan stampen.

Daarna is de term 'klaplong gaan/klaplong stampen' stilletjes aan meer en meer tractie beginnen krijgen op dit forum. Door de filmpjes in het losgaan topic die in redelijke mate ook op sociale media de ronde hebben gedaan (vanwege posts in RSU) is de term ook bij het 'grote publiek' bekend geraakt.

Hoe het verder is afgelopen met deze term weten jullie ondertussen wel.


Zoekfunctie gebruiken is toch ook moeilijk :whistle: Nu weer verder naar genietmomentjes :thumbsup:


Haha, dit is echt exact hoe het is gegaan inderdaad :lol: :lol: . Verder vind ik de term echt behoorlijk cringy, en vond ik deze zinloze discussie een goede bron van vermaakt. Groetjes

PS: Throwback toen ik KingXXL voor het eerst ontmoette, en hij me aan zn vrienden ging voorstellen omdat ik de jongen was die met een klaplong heb staan stampen op een festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jbl draadloze koptelefoon gewonnen twv 88 euro via bol.com :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen last van de storm hiero :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanuit m'n kantoorraam de storm bekijken, en wetende dat je auto veilig in de parkeergarage staat. Sensatie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten op de blaaspijpjagers edit van de storm op Dumpert

Trouwens ook mijn genietmomentje, na 38 edities kan ik nog steeds dubbel liggen om die domme grijns :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Dat nieuwe album van RBDjan. Blijft een dikke baas :worship:


Wie :huh: ? Roberd Jan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 17:31 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
ErikZ schreef:

Wie :huh: ? Roberd Jan?


RBDjan! Vroeger luisterde ik gruwelijk veel naar zijn muziek. Na 7 jaar is 'ie met een nieuw album gekomen :)

Edit: video is trouwens van zijn vorige album


Leeft die man nog, heb gelijk een 101 barz flashback haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Was hij niet van THC? Met Zuen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kan niet wachten op de blaaspijpjagers edit van de storm op Dumpert

Trouwens ook mijn genietmomentje, na 38 edities kan ik nog steeds dubbel liggen om die domme grijns :lol:


Haha die blijven prachtig ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer ontdekken van andere muziekstijlen. :thumbsup:


Momenteel deze LP mix van Black Sun Empire op, klinkt goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk Android 8.0 op mijn telefoon, goede gloeiende genade ik word hier als fervente android gebruiker zo nat als een dweil van :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Eindelijk Android 8.0 op mijn telefoon, goede gloeiende genade ik word hier als fervente android gebruiker zo nat als een dweil van :love:

Ik krijg hem op mijn telefoon (LG G6) waarschijnlijk in februari pas... is het wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind van wel! Ziet er weer gelikt uit (HTC 10), notificatiebalk ziet er veel beter uit en is makkelijker te gebruiken. Moet nog achter meer functies komen, maar tot zo ver wel een verbetering. En Spotify ziet er echt vet uit in de notificatiebalk (linkje naar afbeelding, want groot. Niet mijn telefoon) https://www.androidplanet.nl/wp-content/uploads/2017/06/android8-3.jpg
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic