Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 52 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
The road to redemption van sint gekregen :cool:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
makrooy wrote:Nou vind er niks prachtigs aan. Gewoon beetje shockerend(?) tv maken door ongenuanceerde dingen te roepen als 'die werkloze idioten' of Matthijs te vergelijken met Goebbels. Al die dumpert comments ook die zo naief zijn om te denken dat ze hem hadden uitgenodigd omdat ie wel tegen zwarte piet zal zijn omdat ie zelf zwart is.
Geniet er meer van dan van dat politiek correct gelul continu in media land.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Het is vandaag 4 december dus ik mag van mijn vriendin de schoen zetten :D

Hopelijk betaald het af dat ik al een jaar lang loop op schoenen die twee maten te groot zijn.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Basshunterzz wrote:
makrooy wrote:Nou vind er niks prachtigs aan. Gewoon beetje shockerend(?) tv maken door ongenuanceerde dingen te roepen als 'die werkloze idioten' of Matthijs te vergelijken met Goebbels. Al die dumpert comments ook die zo naief zijn om te denken dat ze hem hadden uitgenodigd omdat ie wel tegen zwarte piet zal zijn omdat ie zelf zwart is.
Daar gaat het ook mis, het is het een of het ander. Ik ben beide gewoon volledig beu. Tegenwoordig moet je ook beetje aardig zijn en je wordt al politiek correct genoemd omdat dat in is om iemand voor uit te maken. Of omgekeerd, je moet maar iets controversieel zeggen en mensen noemen je een racist.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Feelgood op reactivate :loving:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Onthafloorx wrote:Feelgood op reactivate :loving:
Dit (L)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Basshunterzz wrote:
Van Powned tot DWDD ik trek het allemaal slecht joh. Zoveel kut shit op TV >.< lekker VI en Expeditie terugkijken via RTL XL en af en toe het journaal aan. Meer hoef ik niet mee te krijgen :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
En Expeditie is geen shit? :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Nogal
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
View on Facebook

:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Grim wrote:https://www.facebook.com/deidealewereld/videos/1641440189240674/?permPage=1

:lol: :lol: :lol:
hahahaha Sociaal Incapabele Michiel altijd +1
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hahaha prachtig. Ik snap alleen die Bart de Pauw niet echt, zag 't laatst ook al voorbij komen bij Gentstudent op snapchat maar snap er echt niks van :')
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Joey wrote:Hahaha prachtig. Ik snap alleen die Bart de Pauw niet echt, zag 't laatst ook al voorbij komen bij Gentstudent op snapchat maar snap er echt niks van :')
Die is blijkbaar ontslagen wegens seksuele intimidatie, dus die zoekt een nieuwe job.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Joey wrote:Hahaha prachtig. Ik snap alleen die Bart de Pauw niet echt, zag 't laatst ook al voorbij komen bij Gentstudent op snapchat maar snap er echt niks van :')
Uit de getuigenissen van de vrouwen blijkt dat het om een vorm van stalking gaat waarbij Bart De Pauw gedurende lange periodes vaak grote hoeveelheden expliciete, soms vulgaire sms’en stuurde naar vrouwen die meewerkten aan producties waarover hij de leiding had. Soms zocht hij ze zelfs onverwacht en ongevraagd thuis op.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171113_03183460
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Bart De Pauw in betere dagen. Dit is ook alweer een eeuwigheid geleden... :slow:

View on YouTube
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Bestelde vinyl dat binnengekomen is luisteren.. :love:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
View on YouTube
Heerlijk :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
"Ophoepelen" moest lachen :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
simon10pont wrote:Bart De Pauw in betere dagen. Dit is ook alweer een eeuwigheid geleden... :slow:

View on YouTube
Willy's en Marjetten! :worship: :worship: Prachtig is dat, haha. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube

Deze wordt gewoon nooit saai. Kan dit echt een uur op repeat zetten en het nog steeds even mooi vinden :lol:

Wat een eindbaas deze meneer, oprecht :worship:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
De populariteit van phuture noize die exponentieel toeneemt (Spotify luisteraars). Wat is het hem gegund :D
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
RoyAPO wrote:De populariteit van phuture noize die exponentieel toeneemt (Spotify luisteraars). Wat is het hem gegund :D
Al 150k luisteraars per maand. Kan me herinneren dat dit eind vorig jaar nog niet eens 50k was. Wat mooi man :D
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
makrooy wrote:
RoyAPO wrote:De populariteit van phuture noize die exponentieel toeneemt (Spotify luisteraars). Wat is het hem gegund :D
Al 150k luisteraars per maand. Kan me herinneren dat dit eind vorig jaar nog niet eens 50k was. Wat mooi man :D
Sinds qlimax zijn er 20k bijgekomen :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Pedaalemre wrote:View on YouTube

Deze wordt gewoon nooit saai. Kan dit echt een uur op repeat zetten en het nog steeds even mooi vinden :lol:

Wat een eindbaas deze meneer, oprecht :worship:
Ja dit is echt t beste wat er is :worship:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Oude nummers in de hardstyle die je vroeger helemaal geweldig vond terug luisteren. (L)