Bass Modulators - Imagine 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mijn nieuwe tweepersoons matras
. Had eerst twee enkelen. Gvd wat is dat kut
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Weekend begint goed, ik heb de baan die ik heel graag wilde!

Mythbusters, leuk programma blijft dat haha 

Gefeliciteerd!wrote:Weekend begint goed, ik heb de baan die ik heel graag wilde!![]()
![]()
Gefeliciteeerd!wrote:Weekend begint goed, ik heb de baan die ik heel graag wilde!![]()
![]()
Gefeliciteerd!wrote:Weekend begint goed, ik heb de baan die ik heel graag wilde!![]()
![]()
Ze bedoelt een baan pep. Gefeliciteerd!
Het gevoel dat ik straks weekend heb, en morgen in de auto zit naar Amsterdam voor Creed of Chaos 
Gefeliciteerd! Wat voor een baan is het? Bowlingbaan, tennisbaan, petanquebaan, ...??wrote:Weekend begint goed, ik heb de baan die ik heel graag wilde!![]()
![]()
Tijd voor weekend, denk ik
Linkerbaanwrote:Gefeliciteerd! Wat voor een baan is het? Bowlingbaan, tennisbaan, petanquebaan, ...??wrote:Weekend begint goed, ik heb de baan die ik heel graag wilde!![]()
![]()
Tijd voor weekend, denk ik
Effenaar?wrote:Morgen soepm in eindhoven
Ja. Ik had sowieso altijd al korte nachten, 5-6 uur was eigenlijk standaard voor mij terwijl ik eigenlijk meer nodig heb en dus chronisch vermoeid ben. De afgelopen weken is dat gemiddeld 3-4 uur per nacht. Needless to say, ik heb 0 energie deze weken. Wilde eigenlijk naar Reactivate of Angerfist feest gaan morgen maar ik ga dat zo niet volhouden, best een irritatiemomentje dus (al zit ik daarvoor nu in het verkeerde topic).wrote:heb je (ook) last van slapeloosheid ?wrote:Heeft niet gewerkt. Dubbele dosis vanavond.wrote:Temazepam voorgeschreven gekregen. Kijk nu al uit naar vanavond. :')
Geen idee. Heb eerst een huisfeest en zie wel waar het schip strandt. Ben nog nooit in Eindhoven wezen stappenwrote:Effenaar?wrote:Morgen soepm in eindhoven
Er is feestje in de Effenaar... andere aanrader is 'T Lempke of de Villa Fiestawrote:Geen idee. Heb eerst een huisfeest en zie wel waar het schip strandt. Ben nog nooit in Eindhoven wezen stappenwrote:Effenaar?wrote:Morgen soepm in eindhoven
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Nou vind er niks prachtigs aan. Gewoon beetje shockerend(?) tv maken door ongenuanceerde dingen te roepen als 'die werkloze idioten' of Matthijs te vergelijken met Goebbels. Al die dumpert comments ook die zo naief zijn om te denken dat ze hem hadden uitgenodigd omdat ie wel tegen zwarte piet zal zijn omdat ie zelf zwart is.
Godverwrote:Grim zn nieuwe avatar
Doet Grim rare dingen als ie dronken is? Daar kan je gif op innemen
Godverwrote:Doet Grim rare dingen als ie dronken is? Daar kan je gif op innemen
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
Grappig gifje ja