Altijd redelijk snel en vast slapen. Vaak nog slaap tekort maar dat komt omwille van PC/mobiel.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Dat wordt inderdaad genieten! 3 puntos uit Alkmaar mee terug nemen.wrote:morgen naar AZ-twente
Hoe graag ik dat ook wil zien heb ik er een hard hoofd in.wrote:Dat wordt inderdaad genieten! 3 puntos uit Alkmaar mee terug nemen.wrote:morgen naar AZ-twente
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
We winnen hem voor onze redder Dik!wrote:Hoe graag ik dat ook wil zien heb ik er een hard hoofd in.wrote:Dat wordt inderdaad genieten! 3 puntos uit Alkmaar mee terug nemen.wrote:morgen naar AZ-twente
Beide tentamens van afgelopen periode gehaald 
cijfers terug van afgelopen periode, met als uitschieter een 9.8 voor marketing & ondernemen 
Totaal onverwacht van 03:00 tot 04:00 op de timetable in Suppression
https://www.facebook.com/2FacedNL/photo ... =3&theater
Gefeliciteerd! En veel plezier.wrote:Totaal onverwacht van 03:00 tot 04:00 op de timetable in Suppression![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gefeliciteerdwrote:Totaal onverwacht van 03:00 tot 04:00 op de timetable in Suppression![]()
Ja de boeking wisten we, maar verwacht dat we zouden openen
Thanks
Thanks
Netjes heren. Mooie tijd om er wat dikke klappers op te gooien 
Steeds meer vooruitgang boeken met gitaar spelen
akkoorden en overgangen gaan beter en zelfs wat nummers kunnen spelen
De overgang van B-Front & Frequencerz - MF Psycho (Prototype cut) naar The Machine & The Geminizers - Godcore (the Motherf*cking Godcore Mix) in onderstaande set @9.22 
View on SoundCloud
View on SoundCloud
New Era album gewonnen met het invullen van de enquete over Theracords

Stapnachtje wat vreselijk mooi ging. De vrouwen waren op dreef en ik met mn dansjes dus dan is t feest. Tijd geleden ook dat ik zo'n goeie sfeer heb meegemaakt tijdens een stapnacht... Nog wel aangerand door wat meiden die in mijn bil knepen #MeToo.
Ik ga op de verkeerde plekken uit denk ik als ik soms verhalen hoor van mensenwrote:Stapnachtje wat vreselijk mooi ging. De vrouwen waren op dreef en ik met mn dansjes dus dan is t feest. Tijd geleden ook dat ik zo'n goeie sfeer heb meegemaakt tijdens een stapnacht... Nog wel aangerand door wat meiden die in mijn bil knepen #MeToo.
Haha waar ga je altijd uit dan? Dit was in Groningenwrote:Ik ga op de verkeerde plekken uit denk ik als ik soms verhalen hoor van mensenwrote:Stapnachtje wat vreselijk mooi ging. De vrouwen waren op dreef en ik met mn dansjes dus dan is t feest. Tijd geleden ook dat ik zo'n goeie sfeer heb meegemaakt tijdens een stapnacht... Nog wel aangerand door wat meiden die in mijn bil knepen #MeToo.. Werd pas geleden op station Utrecht nog gedwongen om in een vrouw haar kont te knijpen #MeToo
Net terug uit Engeland mooie week gehad 
Zeker weten. Ik voelde me aangevallen en vernederd. Dit pik ik niet!
Nee helemaal prima. Die hele after na Thunderdome was goud
Ga altijd in Utrecht uit. Kom niet vaak zulke gewillige vrouwen tegen. Al zijn huisfeesten wel altijd wat beter qua vrouwen vind ik. Sws zijn de huisfeesten in Utrecht op het IBB goud. Bijna elke week is er wel minimaal 1 en je kan kruipend naar huis als je daar woont. Ook is de muziek daar vaak veel toffer dan met het gemiddelde uitgaan
Al heb ik wel het idee dat ik nog steeds op de verkeerde plekken uit ga in Utrecht. Mja daar kan ik ook niks aan doen als de rest ergens anders heen wilt
Nee helemaal prima. Die hele after na Thunderdome was goud
Ga altijd in Utrecht uit. Kom niet vaak zulke gewillige vrouwen tegen. Al zijn huisfeesten wel altijd wat beter qua vrouwen vind ik. Sws zijn de huisfeesten in Utrecht op het IBB goud. Bijna elke week is er wel minimaal 1 en je kan kruipend naar huis als je daar woont. Ook is de muziek daar vaak veel toffer dan met het gemiddelde uitgaan
Al heb ik wel het idee dat ik nog steeds op de verkeerde plekken uit ga in Utrecht. Mja daar kan ik ook niks aan doen als de rest ergens anders heen wilt
Welke kroeg/club in Groningen? Groningen stappen is altijd mooi man.wrote:Haha waar ga je altijd uit dan? Dit was in Groningenwrote:Ik ga op de verkeerde plekken uit denk ik als ik soms verhalen hoor van mensenwrote:Stapnachtje wat vreselijk mooi ging. De vrouwen waren op dreef en ik met mn dansjes dus dan is t feest. Tijd geleden ook dat ik zo'n goeie sfeer heb meegemaakt tijdens een stapnacht... Nog wel aangerand door wat meiden die in mijn bil knepen #MeToo.. Werd pas geleden op station Utrecht nog gedwongen om in een vrouw haar kont te knijpen #MeToo
Haha wat een wijf dat ze je daar toe dwingt. Niet gedaan zeker en aangifte gedaan?
Zeker mooi. Ga alleen niet meer zo vaak. Gisteren Klein Amsterdam en Oceans geweest.

Haha jammer pikwrote: Ga altijd in Utrecht uit. Kom niet vaak zulke gewillige vrouwen tegen.
London Grammar afgelopen donderdag live in de AFAS horen
Wat een stem heeft die meid zeg.
Wolters & Wolters is goud. Heupjes los op oude kneiters zoals:wrote:Welke kroeg/club in Groningen? Groningen stappen is altijd mooi man.
View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Die overgang zit ook in een Unleashed yearmix, wss heeft ie m daarvanwrote:De overgang van B-Front & Frequencerz - MF Psycho (Prototype cut) naar The Machine & The Geminizers - Godcore (the Motherf*cking Godcore Mix) in onderstaande set @9.22
View on SoundCloud