wrote:Weet je het zeker? Krijg je zo'n vreemde kijkhoek van.wrote:Ik film wel.
wrote:Weet je het zeker? Krijg je zo'n vreemde kijkhoek van.wrote:Ik film wel.
Is dat de nieuwe serie?wrote:Avatar simon![]()
Ik stem voor meer happystylez icm met classic mixjes, groetjes.wrote:Origins warm-up mix van BB is echt heerlijk..
Maar een irritatiemomentje daar tegenover is dat het liveset topic (naast de letterlijke livesets van bekende dj's) bijna allene nog maar vol staat met classics mixjes van leden... had wel het idee dat er "vroegah" veel uiteenlopendere mixjes online gegooid werden.
Heb er zelf helaas niet meer zoveel tijd voor om na te denken over random tribute mixjes o.i.d maar verlang soms wel eens naar iets anders dan alleen maar classics
Ja het is beetje krom, hierover gaan klagen haha. bedoel ook zeker niet jouw mixje, maar zo rond Qlimax kwamen er een paar hele hele vette mengelmoes mixjes uit (die van Pommer bijv.) Mag van mij wel vaker in het jaar dan alleen rond Defqon of Qlimax o.i.dwrote:Toch worden ze goed ontvangen.
Maarja, wat wil je nog meer doen? Er is nou eenmaal niet meer muziek. Einde van het jaar komt er weer aan dus er komen weer recaps.
classic spoontech set!wrote:Vind boeking misschien wat te groot klinken, het is tenslotte in Barneveld zelf.
Maar er is me gevraagd een classics set te doen.
Je werkt niet in Nederland hoop ik?wrote:Eerder stoppen met werken en naar het strand met dit weer
Prima weertje anders op dit momentwrote:Je werkt niet in Nederland hoop ik?wrote:Eerder stoppen met werken en naar het strand met dit weer
Ik werk in Nederland, dit is gewoon mega lekker strandweer hoor voor de herfst.wrote:Prima weertje anders op dit momentwrote:Je werkt niet in Nederland hoop ik?wrote:Eerder stoppen met werken en naar het strand met dit weer
Nice!wrote:Vanavond naar kensington in de ziggodome
wrote:Nou, technische gezien, op moment van schrijven...wrote:Ik vind vooral dat men tegenwoordig veel te veel zeurt. Overal iets negatiefs in zien. Of zo snel aangesproken voelen.
Beste voorbeeld dat we te negatief zijn:
Dit topic heeft meer pagina's dan zijn tegenhanger 'genietmomentjes'
Niemand gunt elkaar meer wat. En dat is kwalijk.
Genietmomentjes bestaat 2464 dagen, en heeft 25905 berichten => 10,51 berichten per dag
Irritatiemomentjes bestaat 2543 dagen en heeft 26556 berichten => 10,44 berichten per dag
Kijk dan hoe vrolijk Nederland is!