Godverdomme wat ben je daar aan het doen manwrote:https://www.facebook.com/thepurgedj/videos/2441982686027093/?permPage=1
Ramon in dit filmpje de eerste 45 secondenrechtsonder
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als ik het zo terugkijk lijkt het erop dat ik hier chicks aan het fixen was.wrote:Godverdomme wat ben je daar aan het doen manwrote:https://www.facebook.com/thepurgedj/videos/2441982686027093/?permPage=1
Ramon in dit filmpje de eerste 45 secondenrechtsonder
Die Maxima-imitatie
![]()
![]()
Melvinfr die zondag een rookbom afsteekt en die vervolgens niks doet 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
White monster.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Versta er in ieder geval geen reet van.
Toch nog kunnen genieten dus zondagwrote:Melvinfr die zondag een rookbom afsteekt en die vervolgens niks doet
Opa en oma 60 jaar getrouwd vandaag... bijzonder groot geniet momente
Jazeker. Dus ik kan je aanraden om de moves uit je hoofd te leren en intensief te gaan oefenen voor de volgende keer dat je op jacht gaat. Succes gegarandeerd #hengelen.wrote:En, gelukt?
lekker naar de sportschool geweest, ik ga echt spierpijn hebben en ik moet vanavond nog werken ook 
Een toets waar 61% vd kandidaten een onvoldoende voor heeft maar ik heb een voldoende
. Waar ik nog alle colleges van skip ook 
Donderdag een week vakantie en naar de zon 
Succes en veel plezier Nils Holgerssonwrote:Donderdag een week vakantie en naar de zon
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ff 20 tickets voor karnaval festival kunnen bemachtigen!
Sinds wanneer is dat zo'n hype eigenlijk, las dat die shit binnen 20 min uitverkocht was?wrote:Ff 20 tickets voor karnaval festival kunnen bemachtigen!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Geen idee, wij gaan met n groepje van 20 dan waarbij de festivalgroep met 6 man is en de rest gewoon dol op carnaval is. We hebben een beetje gelogen want we zeiden dat er meer carnavalsmuziek was dan hardstyle haha.wrote:Sinds wanneer is dat zo'n hype eigenlijk, las dat die shit binnen 20 min uitverkocht was?wrote:Ff 20 tickets voor karnaval festival kunnen bemachtigen!
lekker,wrote:Donderdag een week vakantie en naar de zon
waar ga je heen? ik moet ook nog even een week weg binnenkort maar heb nog geen bestemming
Fuerteventura. Week lang niks uithalen en genieten van de zonwrote:lekker,wrote:Donderdag een week vakantie en naar de zon
waar ga je heen? ik moet ook nog even een week weg binnenkort maar heb nog geen bestemming
Organisatie van karnaval festival die actief tickets annuleert van mensen die ze proberen te verkopen op hun evenementenpagina 
Ik zag er ook al voorbij komen ja. Klassewrote:Organisatie van karnaval festival die actief tickets annuleert van mensen die ze proberen te verkopen op hun evenementenpagina