View on YouTubeHele kantoor dat al naar huis gaat om weekend te vieren maar jij als stagiair nog even moet bikkelen tot 5
Door het kantoor kunnen pompen omdat toch iedereen al weg is
View on YouTubeHele kantoor dat al naar huis gaat om weekend te vieren maar jij als stagiair nog even moet bikkelen tot 5
Ik snap dus echt niet dat je dat leuk kunt vinden. Mijn vriendin en mijn moeder vinden het wel helemaal tof, wat al genoeg reden voor mij is om het te ontwijken.wrote:The Voice of Holland dat weer begint. Dat word de komende 20 weken iedere vrijdagavond weer voor de buis hangen
(mits er niet gewerkt hoeft te worden).
SVB vindt van alles leuk wat wij niet leuk vinden, begrijp dat nouwrote:Ik snap dus echt niet dat je dat leuk kunt vinden. Mijn vriendin en mijn moeder vinden het wel helemaal tof, wat al genoeg reden voor mij is om het te ontwijken.wrote:The Voice of Holland dat weer begint. Dat word de komende 20 weken iedere vrijdagavond weer voor de buis hangen
Gvd dit is echt het kutste wat ooit op tv is gekomen, wat een klef namegaakt nep zooitje bij elkaarwrote:The Voice of Holland dat weer begint. Dat word de komende 20 weken iedere vrijdagavond weer voor de buis hangen
Komt gewoon door zijn vriendin/vrouw whatever, compleet onder de plak, want voor de lol ga je geen The Voice kijkenwrote:SVB vindt van alles leuk wat wij niet leuk vinden, begrijp dat nouwrote:Ik snap dus echt niet dat je dat leuk kunt vinden. Mijn vriendin en mijn moeder vinden het wel helemaal tof, wat al genoeg reden voor mij is om het te ontwijken.wrote:The Voice of Holland dat weer begint. Dat word de komende 20 weken iedere vrijdagavond weer voor de buis hangen
Ik vind de zang en de optredens echt leuk om te zienwrote:Ik snap dus echt niet dat je dat leuk kunt vinden. Mijn vriendin en mijn moeder vinden het wel helemaal tof, wat al genoeg reden voor mij is om het te ontwijken.wrote:The Voice of Holland dat weer begint. Dat word de komende 20 weken iedere vrijdagavond weer voor de buis hangen
Hahah oh ik dacht dat het je broertje waswrote:Was toch eens leuk om op tv te komen met mijn rode haar en opmerkelijke stem
Pfff kerel dat is toch ook het hele programmawrote:Ik vind de zang en de optredens echt leuk om te zienwrote:Ik snap dus echt niet dat je dat leuk kunt vinden. Mijn vriendin en mijn moeder vinden het wel helemaal tof, wat al genoeg reden voor mij is om het te ontwijken.wrote:The Voice of Holland dat weer begint. Dat word de komende 20 weken iedere vrijdagavond weer voor de buis hangen
. De rest er omheen... tjaa... hoeft voor mij ook niet maar zo is het nou eenmaal
.
Geniaal juistwrote:Pffffffff die gast ook nu weer bij TVOH![]()
. Man man man
Het meest opmerkelijke vond ik nog toen ie ging zingen, hij een zware stem had. Praat dan verdomme ook zowrote:Geniaal juistwrote:Pffffffff die gast ook nu weer bij TVOH![]()
. Man man man
. Zonde dat hij niet door was.
Haha dit inderdaad. Didn't see that comingwrote:Het meest opmerkelijke vond ik nog toen ie ging zingen, hij een zware stem had.wrote:Geniaal juistwrote:Pffffffff die gast ook nu weer bij TVOH![]()
. Man man man
. Zonde dat hij niet door was.
wrote:https://www.facebook.com/thepurgedj/videos/2441982686027093/?permPage=1
Ramon in dit filmpje de eerste 45 secondenrechtsonder