Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 20:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Niks mis met uurtje frenchcore nee :P. Dat het gejat is kan me een worst wezen op een feest. Gewoon even lekker lachen om al die 'bootlegs' en soms ook even genieten


Op een feest maakt dat ook niks uit. Maar als men dan zo iemand of Peacock op Qlimax wil.. behoorlijk onverdiend als je er zo komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je een punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 22:07 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:


Het hoogtepunt van afgelopen Defqon voor mij. En dan gewoon met beelden erbij :worship: :worship:

Deze ga ik nog heel vaak kijken en luisteren :yay:

Erg dikke set idd, werd alleen wel echt asociaal druk op een gegeven moment, stond toen ook veel meer dagjesvolk bij de Yellow dan de rest van het weekend. Na de set liep ook echt een groot deel van het publiek meteen weer weg . xd

Is die MC trouwens altijd zo doorgesnoven of is dat gewoon zijn hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week op "bivak kamp" geweest met m'n nieuwe klas. Ondanks de vele tijd die we in de regen/kou hebben doorgebracht, toch wel een genietmomentje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft deze set toch ongelooflijk dik :loving:. Staat hoog op Mn lijstje

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Morgen dansjes en veel Despo at Q-Baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
https://www.kakhiel.nl/posts/33061-5-di ... n-aan-dj-s
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit verveling DQ filmpjes gaan kijken, en dan dit :worship: :loving:



vanaf 32:05 als yt het zelf niet goed doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O schreef:
Ik vond het weer helemaal de shit en toen ging ik weer in de studio zitten met het idee om hardstyle te maken. Ja, dat lukte gewoon niet. Ik viel weer terug op oude dingen en dacht “dat heb ik toch al gedaan?”. Dan kan ik net zo goed dat nummer draaien dat ik al gemaakt heb.

Dachten meerdere dj's in de scene maar zo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
[youtube]Filmpje[/youtube]

Het hoogtepunt van afgelopen Defqon voor mij. En dan gewoon met beelden erbij :worship: :worship:

Deze ga ik nog heel vaak kijken en luisteren :yay:

Sefa :worship:. Snel weer eens ergens een setje van hem bezoeken. Ben nooit ergens zo moe van als na een frenchcore set van reeds genoemde DJ of Dr peacock. Kan hier echt onmogelijk op stil blijven staan.
En wat blijft LSD problem toch geweldig :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Geck-O schreef:
Ik vond het weer helemaal de shit en toen ging ik weer in de studio zitten met het idee om hardstyle te maken. Ja, dat lukte gewoon niet. Ik viel weer terug op oude dingen en dacht “dat heb ik toch al gedaan?”. Dan kan ik net zo goed dat nummer draaien dat ik al gemaakt heb.

Dachten meerdere dj's in de scene maar zo :worship:

Waar kan ik dat lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://djmag.nl/features/09092017-1400 ... veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het binnen hebben van je Qlimax tickets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speklappen eten. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag een festival afgesloten in België en dit was mijn tracklist (settijd: 45 minuten):

1. Thera & Invector - Just Getting Started
2. Chain Reaction - Out With A Bang
3. Donkey Rollers - Chaos (Radical Redemption remix)
4. Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
5. Donkey Rollers - What We Are
6. Deetox & Delete - Android
7. Warface - Cosmic Sin
8. Vyral - Evolve
9. B-Front & Thera - R.E.M Coma
10 Sasha F - Artificial Reality
11. E-Force - Stresstest
12. Delete - Just Do It
13. O.B.I - Girls Love Techno (Malice Bootleg)
14. Wavolizer - The Chief
15. Vazard - Zimmersion 2.0
16. Mind Dimension & The Purge - Rull Up
17. Jack Of Sound & N-Vitral - Who You're Fucking With
18. Vazard - Misbegotten
19. Main Concern - Time Has Come
20. Delete - Punishment

:) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk om erbij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vrijdag een festival afgesloten in België en dit was mijn tracklist (settijd: 45 minuten):


Toffe lijst hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andy The Core, F. Noize en Akira die even je artiesten pagina liken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:26 
 
Hardtraxxer

Wanneer een totale vreemde m'n eerste mix die ik ooit online hebt gezet repost op SC :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF Album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DBSTF Album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Rickzel schreef:
DBSTF Album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DBSTF Album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DBSTF Album :love:


Net nog eens geluisterd, heerlijk. Antidote zelf blijft voor mij een fijne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DBSTF Album :love:


Ik kan niet wachten tot ik het album in handen heb, toch maar even via Spotify luisteren...
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic