Als Crypsis op dat zelfde feest had gestaan had je dat wel geweten toch?

Active topics in Off-Topic
Moderators
Denken dat je op zondag moet werken en dan plotseling toch vrij zijn
Haha zo bedoelde ik het nietwrote:Als Crypsis op dat zelfde feest had gestaan had je dat wel geweten toch?![]()
Mwah, vind die kerel net zo triest als die Ismail. Gaaf man 10 minuten in een camera lullen over een onderwerp dat niemand meer boeit..
Youtubers
Youtubers
Ik vind hem altijd met gevatte opmerkingen komen over problemen in de samenleving, maar ik snap het best dat niet iedereen naar dit soort zeikvideo's kan gapen. 
Wel funny, en sommige opmerkingen zijn wel true, maar wat een irritante vent
. De manier waarop hij dit doet is dit net zo min serieus te nemen als de man waar hij het over heeft.
OT:
View on YouTube

OT:
View on YouTube
Komende vrijdag mijn eerste echt internationale boeking: ik sluit Borderbeats festival af na namen als Pat B en Dr Phunk
. Duurt wel tot half 4 's nachts, waarna we meteen nog doorrijden naar vakantiepark Klein Vink (hopen daar om 06:00 aan te komen). Slapen en om 17:00 de bus naar Q-Base pakken. Taai
. Maar dat afsluiten wordt vollebak rammen.
koud - ziekjes - moe #klaagdonderdag
wacht eenswrote:koud - ziekjes - moe #klaagdonderdag
mogguhwrote:wacht eenswrote:koud - ziekjes - moe #klaagdonderdag
Geslaagd voor mijn herkansing
, op naar de laatste rechte lijn in mijn opleiding 
Nee, rechte lijnen zegt hij toch.wrote:Weekend dus pils
View on YouTube
Het hoogtepunt van afgelopen Defqon voor mij. En dan gewoon met beelden erbij
Deze ga ik nog heel vaak kijken en luisteren
Deze ga ik nog heel vaak kijken en luisteren
Wie ben jij en wat doe je op Paul zijn account?wrote:Sefa
Het hoogtepunt van afgelopen Defqon voor mij. En dan gewoon met beelden erbij![]()
Heb m'n horizon verbreed met frenchcore, en dan vooral Sefa haha. Zou niet een heel feest frenchcore willen horen, maar een uurtje sefa vind ik echt geweldig. Vooral dat uur dat gewoon zoveel dingen zo faking vet waren, mooiste moment van defqon.wrote: Paultheone schreef:
Sefa
Wie ben jij en wat doe je op Paul zijn account?
B-Front uurtje uiteraard wel vlak daarachter op plek 2
Het zou heel vet zijn als ze het zelf hadden gemaakt (de epische dingen er om heen) maar helaas is het net als Peacock gewoon gejatte muziek met een frenchcore kick er onder.
Gast zit me ook een partij aan de knoppen te rukken en te drukken terwijl er geen ene donder gebeurt/verandert
Gast zit me ook een partij aan de knoppen te rukken en te drukken terwijl er geen ene donder gebeurt/verandert