Active topics in Off-Topic
Moderators
Morgen voor het eerst draaien in het buitenland, Duitsland. Ben benieuwd, geen ideale time table maar gewoon volle tjak.
Vanavond om 22.39 zit ik 10 jaar op Steam 
Dbstf plaat vinden die je al 10 jaar niet hebt gehoord 
Oude racefiets van m'n pa uit de berging gehaald. Rijdt nog lekker door voor een 40 jaar oud apparaat 
De tijd dat onder elke youtube track deze comment stond:
You say Lady Gaga, I say Sarah Maria
You say Hannah Montana, I say Showtek
You say Owl City, I say Noisecontrollers
You say Jonas Brothers, I say Zany
You say Justin Bieber, I say Brennan Heart
You say Taylor Swift, I say D-Block & S-te-fan

You say Lady Gaga, I say Sarah Maria
You say Hannah Montana, I say Showtek
You say Owl City, I say Noisecontrollers
You say Jonas Brothers, I say Zany
You say Justin Bieber, I say Brennan Heart
You say Taylor Swift, I say D-Block & S-te-fan
Vandaag en woensdag nog werken en dan vrijdag naar Frankrijk! 
alleen irritatiemomentje dat ze dan die kutremix van Cosmic gate draaienwrote:View on YouTube
Setje van Cosmic Gate terugkijken van Tomorrowland. Wat een zieke stage en trance vind ik zo nu en dan laat op de avond ontzettend fijn
Toevallig net vandaag Barracuda Certified Sales Partner gewordenwrote:Barracuda BTN-300 certificaat is binnen.
Proficiatwrote:Toevallig net vandaag Barracuda Certified Sales Partner gewordenwrote:Barracuda BTN-300 certificaat is binnen.
Die Evert Jan ter Haat blijft ook gewoon doorgaanwrote:
Over Thera feat. Yuna-X - Feel Alive.
Soundcloud is denk ik nog 1 vd weinige platforms waar ie tekeer kan gaan zonder te worden verbannen.
View on YouTube
Eigenlijk alles van Lost Frequencies, maar deze vind ik wel heel bijzonder met die clip erbij.
Eigenlijk alles van Lost Frequencies, maar deze vind ik wel heel bijzonder met die clip erbij.
Alle 3 de bovenstaande platen (filmpjes). 
wrote:
Over Thera feat. Yuna-X - Feel Alive.
Ik heb even Evert z'n soundcloud opgezocht. Als ik door zijn reacties heen spit man man man. Zodra iets ook maar een beetje vrolijk wordt raakt hij helemaal in paniek, pracht vent.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
hahaha dat pest virus stukje ook