Evert comments blijven mooi 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heeft Evert hier ooit op het forum gezeten?
Jazeker. Evert was de legendarische Hardstylboy, todat hij geband werd.wrote:Heeft Evert hier ooit op het forum gezeten?
Superflip op unibet in de nacht spelen is echt een genietmoment! 
Poepen op je werk nadat de schoonmaakster net de wc heeft schoongemaakt. Schone wc-pot 
Lag gisteren helemaal in een deuk toen ik het las. Wat een held.wrote:HardstylboyWat een kerel
Barracuda BTN-300 certificaat is binnen. 
Hoppa gefeliciteerd, ik moet nog een voorstel doen maar wil weet niet of ik Barracuda, Sonicwall of Sophos UTM wil doenwrote:Barracuda BTN-300 certificaat is binnen.
Dat moet gevierd worden zaterdag!wrote:Barracuda BTN-300 certificaat is binnen.
Hahahahawrote:
Over Thera feat. Yuna-X - Feel Alive.
De vierdaagse feesten in Nijmegen. 
Het waren gouden dagen neef.wrote:De vierdaagse feesten in Nijmegen.
Zijn jullie nog naar Roosje geweest vannacht toevallig?wrote:Het waren gouden dagen neef.wrote:De vierdaagse feesten in Nijmegen.
Nop, vannacht gewoon de stad in geweest. Maandag op dinsdag wel op Nachtcollege geweest! Jij naast die D&B feesten nog ergens geweest?wrote:Zijn jullie nog naar Roosje geweest vannacht toevallig?
Nope, ik ga zo eventjes naar Joris Ivensplein voor speciaalbiertjes te drinken. En misschien nog de Snollebollekes straks op de waalkade.
DnB feestje was wel heel erg vet hoor
DnB feestje was wel heel erg vet hoor
Ik was er vannacht ook. Kees van hondt was echt geweldig, iedereen met die takken in de lucht zwaaien

Marshmello en Trance Energy livestream op Tomorrowland! 
Wat is die tent ook vet hewrote:Marshmello en Trance Energy livestream op Tomorrowland!