Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Nee tegenwoordig is het zo dat je je thuis verveelt en het pas chillings wordt als je wat met vrienden gaat doen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 minutes ago
Thommy wrote:Nee tegenwoordig is het zo dat je je thuis verveelt en het pas chillings wordt als je wat met vrienden gaat doen.
Dus thuis is pre-chillings?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Rickzel wrote:
Thommy wrote:Nee tegenwoordig is het zo dat je je thuis verveelt en het pas chillings wordt als je wat met vrienden gaat doen.
Dus thuis is pre-chillings?
Zo kun je het wel noemen. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Het mischa miwer heggenschaar mysterie :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
rakkietakkie wrote:Het mischa miwer heggenschaar mysterie :lol:
Om even off topic te gaan. Ik heb totaal geen idee wie Miwer is, of geweest is.. Zat toen nog niet op het forum maar mag ik misschien een klein uitlegje? Dat maakt dan een boel duidelijk voor mij want nu lees ik zonder ik er eigenlijk wat van begrijp.. :/
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rowanyt1309 wrote:
rakkietakkie wrote:Het mischa miwer heggenschaar mysterie :lol:
Om even off topic te gaan. Ik heb totaal geen idee wie Miwer is, of geweest is.. Zat toen nog niet op het forum maar mag ik misschien een klein uitlegje? Dat maakt dan een boel duidelijk voor mij want nu lees ik zonder ik er eigenlijk wat van begrijp.. :/
Miwer, where to begin. Wist altijd alles van opbouw af en had altijd van die halve inside dingetjes. Postte heel vaak dubbel dus als je dat nu doet ben je ook een soort miwer. Is gebanned omdat hij een of andere release deelde die nog niet uit was? (correct me if im wrong)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Waarom de al langer actieve leden zo haten op Miwer is me niet helemaal duidelijk, maar volgens mij hing hij altijd redelijk de wijsneus uit hier op het forum. Hij heeft hier ooit een geleakte track gedeeld (Qlimax anthem van 2016 als het goed is) en heeft daardoor een permanente ban. En zijn gedrag lijkt nu best veel op dat van Miwer.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Vooral dat veel te interessant doen door dingen te zeggen maar 'ik mag de bron niet zeggen blabla' was gruwelijk irritant aan die vent
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
THArdstyler wrote:Vooral dat veel te interessant doen door dingen te zeggen maar 'ik mag de bron niet zeggen blabla' was gruwelijk irritant aan die vent
Dat kon ik er inderdaad al een beetje uitpikken xd
Hardtraxx Veteran
last seen 7 minutes ago
Haha vergeet niet z'n haat op alles dat ook maar naar raw neigt, maar eerlijk, zo irritant vond ik hem (in het begin) niet.

Het is vooral erg grappig dat hij telkens probeert met een nieuwe account terug te komen en dat hij het altijd binnen no-time weer verneukt omdat het zo onmiskenbaar miwer is :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Haha vergeet niet z'n haat op alles dat ook maar naar raw neigt, maar eerlijk, zo irritant vond ik hem (in het begin) niet.

Het is vooral erg grappig dat hij telkens probeert met een nieuwe account terug te komen en dat hij het altijd binnen no-time weer verneukt omdat het zo onmiskenbaar miwer is :lol:
Dit mag eigenlijk niet ontbreken op hardtraxx, vind dat een van de mooie dingen hier
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
De laatst gebandde leden die bijgewerkt zijn :lol:

Gebande leden (wie, hoe lang en waarom) (page 2)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
het wachten is op de laatste
Hardtraxx Veteran
last seen 7 minutes ago
Ik denk dat hij z'n enthousiasme over opbouw e.d. niet meer kon inhouden en gewoonweg MOEST reageren op Defqon gerelateerde dingen >.< Nu probeert hij z'n facade nog een week vol te houden en dan kan hij met een gerust hart gebanned worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
''met een gerust hart'' :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
En zodra de line-up van Defqon bekend wordt gemaakt ontwaakt hij weer uit zijn winterslaap onder een nieuwe naam.
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Orginele Miwer account heeft nog wel eens in andere topics gereageerd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:Toch bijna 2500 mensen bereikt met een dronefoto via m'n eigen pagina die ik nog niet gepromoot heb :D
https://www.facebook.com/dsaerial.nl/ph ... =3&theater
bedankt Rick en Melvin, ben er voorbij :cool:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Martin wrote:Orginele Miwer account heeft nog wel eens in andere topics gereageerd
Dat was na een time out, na de ban niet meer, dat gaat niet
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Cruelty wrote:heb me nooit geërgerd aan die gast
Ik ook niet, was toen ook wat minder actief. Vind dit wel mooi als het hem echt is :lol: Laat hem maar lekker blijven, kan er lekker door gemiwerd worden bij volgende feesten.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik was volgens mij nog niet actief toen miwer volgens vele leden hier kut begon te doen ofzo? Dus waarom de haat is mij ook een beetje ontgaan, maar ik vind het vooral grappig dat je, ondanks dat ik helemaal niet veel van deze gozer heb meegekregen, toch zijn posts eronderuit kan halen. Heggenschaar is daarom ook zo obvious miwer :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Linkin Park in het ziggodome :worship:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Koen wrote:Linkin Park in het ziggodome :worship:
Met een algeheel rookverbod :lol:. Echt wat kansloos zeg. Dat soort dingen moet je accepteren als artiest zijnde
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ja waarom was dat nou? Hoorde toevallig op de radio gistermorgen
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Pommer wrote:
Cruelty wrote:heb me nooit geërgerd aan die gast
Ik ook niet, was toen ook wat minder actief. Vind dit wel mooi als het hem echt is :lol: Laat hem maar lekker blijven, kan er lekker door gemiwerd worden bij volgende feesten.
Precies. Het zorgt ook voor lekker actieve topics :cool: