Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1096  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 00:04 

Hardtraxx Elite

StevenvanKuijk schreef:
Gewoon de Belasting Aangifte 2016 app downloaden. Inloggen met je DigiD en je hoeft niet eens iets in te vullen, enkel een paar keer op 'Ga door' en tot slot 'ondertekenen'. En voila.

Is het echt zo makkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 01:35 

Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Als iemand zo nog komt met 3000 euro terug dan wil ik weten waar zijn wiet plantage staat xd

Ik heb nog plek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 09:44 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Gewoon de Belasting Aangifte 2016 app downloaden. Inloggen met je DigiD en je hoeft niet eens iets in te vullen, enkel een paar keer op 'Ga door' en tot slot 'ondertekenen'. En voila.

Jup, wel goed kijken of alles klopt idd voordat je doorklikt. Maar ja, zo makkelijk is het haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 12:12 

Hardtraxx Elite

StevenvanKuijk schreef:
Rowanyt1309 schreef:
StevenvanKuijk schreef:

Jup, wel goed kijken of alles klopt idd voordat je doorklikt. Maar ja, zo makkelijk is het haha

Dan ga ik dit weekend eens even kijken of ik nog wat terug kan vragen. Zou wel leuk zijn! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 12:28 

Hardtraxx Addict

Dat is als student met bijbaantjes zijnde altijd zo'n fijn moment om naar uit te kijken. Net te weinig werken om zelf te hoeven betalen, maar genoeg werken om een flinke smak geld terug te krijgen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 12:55 

Bierkoning

Waarom weet ik dit nu pas :') Vanavond gelijk even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 12:57 

Hardtraxx Veteran

Sorry hoor mannen maar onder wat voor een steen hebben jullie geleefd dat jullie die niet weten/doen :huh: ?

Sowieso is belastingaangifte doen verplicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 13:22 

Bierkoning

Als je student bent en bijna je hele leven zwart gewerkt hebt. M'n moeder doet altijd belasting invullen voor mensen en zelfs zij heeft er ook nog nooit iets over gezegd tegen mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 13:45 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Sorry hoor mannen maar onder wat voor een steen hebben jullie geleefd dat jullie die niet weten/doen :huh: ?

Sowieso is belastingaangifte doen verplicht

Haha precies.. Dit is voor mij ondertussen ook een soort van jaarlijkse bron van inkomsten geworden. Zo net voor de vakantie (juni/juli) een flinke smak geld ontvangen zorgt er toch voor dat je niet of minder hoeft te sparen voor vakanties en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 13:47 

Kraak... Piep...

Ik ben er ook pas een paar jaar achter hoor, mn ouders deden dit altijd en heb zelf de ballen verstand van economie en belastingzaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 14:14 

Hardtraxx Veteran

Gvd ik zit beetje random te klikken bij home, kijk de reactie van het genie hardstylboy eens :lol:

http://hardtraxx.nl/nieuws/opbouw-empor ... ment-52259

Ik mis hem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 14:16 

Hardtraxx Veteran

Haha, zulke leden zouden geeneens een ban mogen krijgen joh. Is toch geweldig voor iedereen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 14:16 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Gvd ik zit beetje random te klikken bij home, kijk de reactie van het genie hardstylboy eens :lol:

http://hardtraxx.nl/nieuws/opbouw-empor ... ment-52259

Ik mis hem :lol:

Wat is dit dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 14:30 

Hardtraxx Veteran

Goeie ouwe Evert-Jan, de heppiestijlz zijn de strijd aan het winnen sinds hij gebanned is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 14:39 

Hardtraxx Elite

#tbt toen Villain voorstelde om een dinner te gaan doen met Hardstylboy om over "echte" hardstyle te praten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2017, 15:05 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
#tbt toen Villain voorstelde om een dinner te gaan doen met Hardstylboy om over "echte" hardstyle te praten :lol: :lol:

Hahah de eerste persoon die hem serieus nam was Villain, ook compliment waard toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 15:52 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 16:51 

Hardtraxx Veteran

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 17:45 

Hardtraxx Veteran

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 17:58 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 19:01 

Hardtraxx Veteran

Wat vinden jullie daar dan altijd zo kut aan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 19:10 

Hardtraxx Veteran

Deze past sowieso in het standaard frenchcore stereotype waarbij je kicks hebt zonder impact, een zwaar simpel deuntje en...uhm, dat is het wel zo'n beetje. Niks is fatsoenlijk afgewerkt, variatie zit er niet in en in dit geval die pitch...dear god, als je dacht dat de kicks niet kutter konden xd met tempo heb ik echt geen probleem, maar dit klinkt echt nergens naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 19:22 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Jezus wat kut...

Frenchcore dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 19:29 

Hardtraxx Veteran

Ik vind em eigenlijk best wel fijn klinken :x al is er zoveel beters te krijgen binnen de frenchcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-03-2017, 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ah okay haha @Steffnov :P

De bass op die kicks op mijn sub is grandioos. Laat letterlijk alles in huis trillen xd. Ik word hier gewoon heel vrolijk van. Die vocalen, het tempo en dan die kicks :yay:. Moet wel zeggen dat als je op yt wat meer van dit soort muziek gaat beluisteren het wel bijna allemaal het zelfde klinkt idd :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1096  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic