Eerder klaar met werken, dus weekend 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Sandro Silva & Quintino - Epic.wrote:House plaatjes uit 2006 - 2012
Meer Size Records/Axtone/Ajunabeats/Ultra Music en Ministry Of Sound.wrote:Sandro Silva & Quintino - Epic.wrote:House plaatjes uit 2006 - 2012
Of dit
View on YouTube
Ik moest er even om gniffelen, geniaal haha
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Hahaha
Jeetje zijn BH en Dailucia al zolang bij elkaar joh 
Blauw licht? HHZ surprise act op vrijdag in de blue tent?
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Deepack - Our World
Track en video clip
Track en video clip
Cash Cash is altijd goud!
behalve als je moet werkenwrote:Dit weer.
Klopt. Wat ik nu zo moet gaan doen.wrote:behalve als je moet werkenwrote:Dit weer.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Hahaha, die is wel goed bedacht inderdaad
Bachelorscriptie gehaald met een 7. Had eigenlijk een hoger cijfer gehoopt/verwacht, maar ik mag niet klagen.
Nu nog wachten op de resultaten van 3 tentamens (en eventueel hers daarvan doen over 2.5 week) en dan vakantie en bachelordiploma binnen als ik alles haal.
Tevens irritatiemomentje ivm productiviteit
maar: weekendje weg geweest en +- 20 pagina's in het Defqon topic om door te spitten.
200 pagina's? iemand??
@Joey netjes gedaan kerel
7 zou ik super tevreden mee zijn 
maar: weekendje weg geweest en +- 20 pagina's in het Defqon topic om door te spitten.
200 pagina's? iemand??
@Joey netjes gedaan kerel
Toch bijna 2500 mensen bereikt met een dronefoto via m'n eigen pagina die ik nog niet gepromoot heb
https://www.facebook.com/dsaerial.nl/ph ... =3&theater
https://www.facebook.com/dsaerial.nl/ph ... =3&theater
Belgen, wat een vriendelijk volk, m'n vriendin werd alleen een beetje gek van me omdat ik niet kon stoppen het Vlaamse accent na te doen 
wrote:Belgen, wat een vriendelijk volk
Stukje uit een recent artikel van Vice, denk dat de meeste Belgen zich hier wel in kunnen vinden.wrote:m'n vriendin werd alleen een beetje gek van me omdat ik niet kon stoppen het Vlaamse accent na te doen
Volledige artikel mocht je interesse hebben: https://www.vice.com/nl/article/op-fest ... -leren-432Dat komt niet omdat Belgen onnatuurlijk snel op hun teentjes getrapt zijn, maar omdat het accent dat Hollanders nadoen uit Antwerpen komt. Stiekem zijn alle Belgen regioracisten: elke provincie heeft haar eigen accent, en elke provincie buiten Antwerpen haat Antwerpen. Dat accent maakt geen indruk, maar de Hollandse directheid wel.
Hahah heb me gelukkig in weten te houden tegen de "locals"
Ben hiervoor alleen maar door Belgie gereden om in andere landen te komen, en ben ff kort in Brussel geweest. Maar nu gewoon een prettige ervaring gehad met de mensen daar
Ben hiervoor alleen maar door Belgie gereden om in andere landen te komen, en ben ff kort in Brussel geweest. Maar nu gewoon een prettige ervaring gehad met de mensen daar
Al sinds 13:00 thuis en heerlijk dagje niks voor de rest. Vanavond misschien nog even chillings.

Dat doe je dan toch al vanaf 1uur of lees ik dat verkeerdwrote:Al sinds 13:00 thuis en heerlijk dagje niks voor de rest. Vanavond misschien nog even chillings.![]()