Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Eerder klaar met werken, dus weekend :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

House plaatjes uit 2006 - 2012
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
House plaatjes uit 2006 - 2012

Sandro Silva & Quintino - Epic.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Broken Balance schreef:
House plaatjes uit 2006 - 2012

Sandro Silva & Quintino - Epic.


Meer Size Records/Axtone/Ajunabeats/Ultra Music en Ministry Of Sound.

Of dit

Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik leuk bedacht :lol:
https://www.facebook.com/HaHaHardstyle/ ... 101152868/
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:



Ik moest er even om gniffelen, geniaal haha
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:33 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:

Hahaha :lol:, die is wel goed bedacht inderdaad
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje zijn BH en Dailucia al zolang bij elkaar joh :huh:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blauw licht? HHZ surprise act op vrijdag in de blue tent?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 21:18 
 
Hardtraxxer

Deepack - Our World
Track en video clip :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:

:drool: :love:
Wat een geweldige vocalen ook :loving:

Cash Cash is altijd goud! ^^
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weer. (L)
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dit weer. (L)


behalve als je moet werken :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dit weer. (L)


behalve als je moet werken :thumbdown:


Klopt. Wat ik nu zo moet gaan doen. :cry:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:
RoyAPO schreef:

Hahaha :lol:, die is wel goed bedacht inderdaad
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bachelorscriptie gehaald met een 7. Had eigenlijk een hoger cijfer gehoopt/verwacht, maar ik mag niet klagen. :) Nu nog wachten op de resultaten van 3 tentamens (en eventueel hers daarvan doen over 2.5 week) en dan vakantie en bachelordiploma binnen als ik alles haal.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tevens irritatiemomentje ivm productiviteit

maar: weekendje weg geweest en +- 20 pagina's in het Defqon topic om door te spitten.

200 pagina's? iemand??

@Joey netjes gedaan kerel :) 7 zou ik super tevreden mee zijn :lol:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch bijna 2500 mensen bereikt met een dronefoto via m'n eigen pagina die ik nog niet gepromoot heb :D
https://www.facebook.com/dsaerial.nl/photos/a.401153770238222.1073741829.390773461276253/452957598391172/?type=3&theater
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgen, wat een vriendelijk volk, m'n vriendin werd alleen een beetje gek van me omdat ik niet kon stoppen het Vlaamse accent na te doen :lol:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Belgen, wat een vriendelijk volk


:thumbsup:

Rickzel schreef:
m'n vriendin werd alleen een beetje gek van me omdat ik niet kon stoppen het Vlaamse accent na te doen :lol:


Stukje uit een recent artikel van Vice, denk dat de meeste Belgen zich hier wel in kunnen vinden. :D

Citaat:
Dat komt niet omdat Belgen onnatuurlijk snel op hun teentjes getrapt zijn, maar omdat het accent dat Hollanders nadoen uit Antwerpen komt. Stiekem zijn alle Belgen regioracisten: elke provincie heeft haar eigen accent, en elke provincie buiten Antwerpen haat Antwerpen. Dat accent maakt geen indruk, maar de Hollandse directheid wel.


Volledige artikel mocht je interesse hebben: https://www.vice.com/nl/article/op-fest ... -leren-432
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah heb me gelukkig in weten te houden tegen de "locals"

Ben hiervoor alleen maar door Belgie gereden om in andere landen te komen, en ben ff kort in Brussel geweest. Maar nu gewoon een prettige ervaring gehad met de mensen daar :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al sinds 13:00 thuis en heerlijk dagje niks voor de rest. Vanavond misschien nog even chillings. (L) :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Al sinds 13:00 thuis en heerlijk dagje niks voor de rest. Vanavond misschien nog even chillings. (L) :P


Dat doe je dan toch al vanaf 1uur of lees ik dat verkeerd :huh:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Al sinds 13:00 thuis en heerlijk dagje niks voor de rest. Vanavond misschien nog even chillings. (L) :P


Dat doe je dan toch al vanaf 1uur of lees ik dat verkeerd :huh:


Klopt. Bedoel eigenlijk meer met me maten. :P
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic