Doetie wel vaker volgens mij. Afgelopen zaterdag ook op een of ander boerenfeest met veel rock geweest waar hij in de feesttent moest draaien. Draaide daar ook rustig platen als Chainsaw remix en Mashup 6.0.wrote:Gisteravond RR in de plaatselijke feesttent, gevolgd door Mental Theo. Waar ik al bang voor was gebeurde in eerste instantie ook; Mental Theo opende met slappe freestyle na RR. Na z'n eerste plaat gooide hij echter Chainsaw (Delete Remix), FTP Remix, Domination Remix, Broken en Mashup 5.0 + 6.0 erop. Totaal niet zien aankomen, maar wat briljant.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zie inderdaad ook wel eens dat andere facebookers zich irriteren aan zijn grotendeels negatieve reacties. Het valt me zelf ook vaak op 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Lekker lopen Pinsiren op een verjaardagsfeestje met dj. Hele avond draait ie standaard carnaval feest muziek. Ik overhandig hem 2 USB met hardstyle die hij vervolgens de rest van de avond draaide.
Geniet moment. Vervolgens iedereen leren pinsiren als een baas.
Geniet moment. Vervolgens iedereen leren pinsiren als een baas.
Vrij gekregen voor Defqon weekend! 
Een paar berichten te laat maar ik ben een addict. 
Hoo joh, ik zie nu dat ik hardtraxx Elite ben door je bericht.
Zwaar kansloos
Zwaar kansloos
Welkom heren, zijn jullie al uitgenodigd voor Hardtraxx Gold??
Neem aan dat de mods jullie al hebben ingelicht?
Nee vertelwrote:Welkom heren, zijn jullie al uitgenodigd voor Hardtraxx Gold??
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Deze plaat

Zomaar ons Evert tegenkomen onder een post van PowNed
Gvdwrote:
Gratis verdubbeling van MB's door KPN
van 5gb naar 10gb en door KPN compleet nog weer verdubbeld tot 20gb
Deze heb ik niet gehad? Stond er ook een reden of iets bij?wrote:Gratis verdubbeling van MB's door KPNvan 5gb naar 10gb en door KPN compleet nog weer verdubbeld tot 20gb
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/b ... 29B6w%253D
Hier kun je er meer over lezen
Hier kun je er meer over lezen
Neem jij haar toch in dienst probleem opgelostwrote:Gvdwrote:[img]plaatje[/img]
Dit heeft Vodafone ook gedaan sinds ze samen zijn met Ziggo, best fijn zeg maarwrote:Deze heb ik niet gehad? Stond er ook een reden of iets bij?wrote:Gratis verdubbeling van MB's door KPNvan 5gb naar 10gb en door KPN compleet nog weer verdubbeld tot 20gb
Zeker fijn, ik heb Red Super 12 GB die is verdubbeldwrote:Dit heeft Vodafone ook gedaan sinds ze samen zijn met Ziggo, best fijn zeg maarwrote:Deze heb ik niet gehad? Stond er ook een reden of iets bij?wrote:Gratis verdubbeling van MB's door KPNvan 5gb naar 10gb en door KPN compleet nog weer verdubbeld tot 20gb
Zomerplaatjes draaien met dit weer!