wrote:Na een brood, fles ketchup/curry en weet ik veel wat nog meer, vind ik deze meebreng item wel grappig.
View on Facebook
Echter, vind ik de pinsir mevrouw op de schouders nog grappiger![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Miwer die lekker rebels "boos" ipv "like" aanklikt op het fb bericht over nieuwe hardtraxx gedeelte
Rebelse knul is onze Micha toch ook
wrote:Miwer die lekker rebels "boos" ipv "like" aanklikt op het fb bericht over nieuwe hardtraxx gedeelte![]()
wrote:Jij bent gewoon geen lid van de aller rauwste community van Facebook "Rawstyle United"wrote:Link is deaudwrote:Na een brood, fles ketchup/curry en weet ik veel wat nog meer, vind ik deze meebreng item wel grappig.
View on Facebook
Echter, vind ik de pinsir mevrouw op de schouders nog grappiger![]()
ik vind hem goed gevonden
Rawstyle wattes? Dat feest bedoel je?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 days ago
Nee, de facebook-pagina die ''Rawsyle United'' heet.
Alleen ekte ekte raw boisszitten in de groepwrote:Nee, de facebook-pagina die ''Rawsyle United'' heet.
Hekzitten?wrote:Alleen ekte ekte raw boisszitten in de groepwrote:Nee, de facebook-pagina die ''Rawsyle United'' heet.
Precies.wrote:Alleen ekte ekte raw boisszitten in de groepwrote:Nee, de facebook-pagina die ''Rawsyle United'' heet.
Nieuw werk gevonden, 5 ploegen dus minder feesten in het weekend. Nu wel weer vooruitzicht op betere financiën en hopelijk dat ik ook een stuk beter in m'n vel ga zitten.
Ik werk zo ook. Het enige nadeel vind ik, zoals je zelf al zegt, dat je een aantal weekends niet naar feesten kan. Je hebt wel veel meer vrije tijd (zo lijkt het toch bij mij), meer geld, meer verlofdagen, minder verkeer op de baan...wrote:Nieuw werk gevonden, 5 ploegen dus minder feesten in het weekend. Nu wel weer vooruitzicht op betere financiën en hopelijk dat ik ook een stuk beter in m'n vel ga zitten.
Moet je daar eerst wat van chrome voor downloaden of is daar een knopje voor?wrote:Youtube in dark mode
https://www.youtube.com/newwrote:Moet je daar eerst wat van chrome voor downloaden of is daar een knopje voor?wrote:Youtube in dark mode
Dank dankwrote:https://www.youtube.com/newwrote:Moet je daar eerst wat van chrome voor downloaden of is daar een knopje voor?wrote:Youtube in dark mode
Eindelijk te horen krijgen dat je in de goede richting denkt voor je onderzoek voor je scriptie 
Klein maandje om de rest te maken nu
Klein maandje om de rest te maken nu
Hardtraxx tune of the week afspeellijst op Spotify. Alleen maar lekkere plaatjes 

Die reactie van Degos & Re-Done
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Gisteravond RR in de plaatselijke feesttent, gevolgd door Mental Theo. Waar ik al bang voor was gebeurde in eerste instantie ook; Mental Theo opende met slappe freestyle na RR. Na z'n eerste plaat gooide hij echter Chainsaw (Delete Remix), FTP Remix, Domination Remix, Broken en Mashup 5.0 + 6.0 erop. Totaal niet zien aankomen, maar wat briljant
.
Menthal Theo overweegt carriereswitch
Hij stond toch ook bij Roughstate op Rebirth?wrote:Menthal Theo overweegt carriereswitch
wotwrote:Hij stond toch ook bij Roughstate op Rebirth?wrote:Menthal Theo overweegt carriereswitch
Check View on Instagramwrote:wotwrote:Hij stond toch ook bij Roughstate op Rebirth?wrote:Menthal Theo overweegt carriereswitch