ik ben gewoon erg onzeker en wil er gewoon bij horen hier op hardtraxx sorry hoorwrote:met zn allen SVB bashen dan hoor je erbij.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dit jaar weer 60 studiepunten binnen, nu vakantie 
Zeg dat maar tegen SVBwrote:ik ben gewoon erg onzeker en wil er gewoon bij horen hier op hardtraxx sorry hoorwrote:met zn allen SVB bashen dan hoor je erbij.
Vetwrote:Oneplus 3 net binnen gekregen
Nice heb je een uitnodiging gehad? Heb zelf de 1 maar die begint toch wel een beetje te haperen na 1,5 jaar trouwe dienst.wrote:Oneplus 3 net binnen gekregen
Mijn abbo verloopt binnenkort dus twijfel over verlengen of los toestel + sim only
ze doen toch niet meer aan uitnodigingen?
Ik mag ook verlengen na lang wachten (s5 hele scherm aan gort)
Wacht alleen nog tot ze mij bellen met een goede aanbieding voor de s7. Nu kost dat kreng 280 + 25 pm (4gb + onb. bellen). Als ze die toestelprijs nog even omlaag kunnen gooien 
waarom neem je dan niet gewoon die S6?wrote:Ik mag ook verlengen na lang wachten (s5 hele scherm aan gort)Wacht alleen nog tot ze mij bellen met een goede aanbieding voor de s7. Nu kost dat kreng 280 + 25 pm (4gb + onb. bellen). Als ze die toestelprijs nog even omlaag kunnen gooien
Klopt, dat is verleden tijd.wrote:ze doen toch niet meer aan uitnodigingen?
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
S6 schijnt een fout te zijn van Samsung. Gehoord bij de PhoneHouse is Breda. Daarom kwam ook redelijk snel de S7 er achter aan. Mijn vriendin werd aangeraden om de nieuwste Huawei te nemen. Geen toestel kosten, een leuk abonnement en een zelfde kwaliteit telefoon.wrote:waarom neem je dan niet gewoon die S6?wrote:Ik mag ook verlengen na lang wachten (s5 hele scherm aan gort)Wacht alleen nog tot ze mij bellen met een goede aanbieding voor de s7. Nu kost dat kreng 280 + 25 pm (4gb + onb. bellen). Als ze die toestelprijs nog even omlaag kunnen gooien
ik heb de S6 en die werkt prima...nergens problemen mee..en volgens mij werd de S7 net zo snel aangekondigd als elke andere samsung.wrote:S6 schijnt een fout te zijn van Samsung. Gehoord bij de PhoneHouse is Breda. Daarom kwam ook redelijk snel de S7 er achter aan. Mijn vriendin werd aangeraden om de nieuwste Huawei te nemen. Geen toestel kosten, een leuk abonnement en een zelfde kwaliteit telefoon.wrote:waarom neem je dan niet gewoon die S6?wrote:Ik mag ook verlengen na lang wachten (s5 hele scherm aan gort)Wacht alleen nog tot ze mij bellen met een goede aanbieding voor de s7. Nu kost dat kreng 280 + 25 pm (4gb + onb. bellen). Als ze die toestelprijs nog even omlaag kunnen gooien
Is zoals hierboven gezegd inderdaad gewoon te bestellen via hun site zonder gedoe dit keer. Stuk goedkoper dan andere flagships en is het zeker waard voor wat ik kan oordelen binnen 2 dagen.wrote:Nice heb je een uitnodiging gehad? Heb zelf de 1 maar die begint toch wel een beetje te haperen na 1,5 jaar trouwe dienst.wrote:Oneplus 3 net binnen gekregen
Mijn abbo verloopt binnenkort dus twijfel over verlengen of los toestel + sim only
Heb de 2 toen niet gehaald omdat m'n 1 eigenlijk nog wel heel erg goed werkte, zelfs na 2 jaar nog. Zou dan gewoon rustig wachten tot de volgende inderdaadwrote:Vetwrote:Oneplus 3 net binnen gekregenIk heb nog niet heel lang een OP2, dus ik pas deze keer. Zou m'n derde OnePlus telefoon zijn.
-
S
Onweer 
Vooral als het flink tekeer gaat.wrote:Onweer
Als we er dan toch een halen dan gelijk de nieuwstewrote:waarom neem je dan niet gewoon die S6?wrote:Ik mag ook verlengen na lang wachten (s5 hele scherm aan gort)Wacht alleen nog tot ze mij bellen met een goede aanbieding voor de s7. Nu kost dat kreng 280 + 25 pm (4gb + onb. bellen). Als ze die toestelprijs nog even omlaag kunnen gooien
-
GHardtraxxer
- 94 posts member since 2013
- last seen Feb 2017
Awakenings
Jeff Mills op Awakenings day 2wrote:Awakenings