Active topics in Off-Topic
Moderators
Eindelijk afgestudeerd. Werk ondertussen al lekker fulltime. 
van harte! Wat studeerde je en waar werk je nu? vast wel eens gelezen maar vergetenwrote:Eindelijk afgestudeerd. Werk ondertussen al lekker fulltime.
Opleiding: Technische Bedrijfskunde @ Saxion Deventer
Werk: Desk Sales Engineer @ Maxon Motor Benelux in Enschede
Goeinhandel, nog veel vrije tijd?wrote:Opleiding: Technische Bedrijfskunde @ Saxion Deventer
Op mijn 40 uur werken na alleen maar vrije tijd nu 
-
S
Mandy tegengekomen in Gent
Ze is wel kleiner dat ik had verwacht
wrote:Mandy tegengekomen in Gent![]()
![]()
![]()
Geen fotootje gevraagd of mocht dat niet van je vriendin?
-
S
Ik durfde niet 
herkende ze niet eens haar grootste fanwrote:Ik durfde niet
Mod edit:
wrote:Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
-
S
Neewrote:herkende ze niet eens haar grootste fanwrote:Ik durfde niet
Kan je volgende keer aub die make up laag van dr gezicht kloppen. of slaan.
Je had toch ook een contactsverbod gekregen van Mandy of is die alleen geldig in Nederland?
wrote:Mandy tegengekomen in Gent![]()
![]()
![]()
Svb jij niet zo erg sterk sociale jongen maar wel aardig love you whahahawrote:Mod edit:wrote:Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
Wat enorm matig dit, met zn allen SVB bashen dan hoor je erbij.
Stoere lui
Laat iedereen in zijn waarde a.u.b.
Stoere lui
Laat iedereen in zijn waarde a.u.b.
Als dit al bashen is.. De situatie is toch ook gewoon grappig?
Mwah, vind ik wel meevallen.
Als ik een dj zou zien lopen zou ik hem of aanspreken of er niets over zeggen hier, maar wie ben ik om een ander te beoordelen die anders doet?
En nu valt het qua bashen nog redelijk mee ja, maar het is me al eens eerder opgevallen dat het hier hip is om SVB de grond in te boren. Dan lijkt het net of het niets uitmaakt wat hij zegt, het wordt toch wel zwart gemaakt. Dat trek ik heel slecht.
Als ik een dj zou zien lopen zou ik hem of aanspreken of er niets over zeggen hier, maar wie ben ik om een ander te beoordelen die anders doet?
En nu valt het qua bashen nog redelijk mee ja, maar het is me al eens eerder opgevallen dat het hier hip is om SVB de grond in te boren. Dan lijkt het net of het niets uitmaakt wat hij zegt, het wordt toch wel zwart gemaakt. Dat trek ik heel slecht.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Kan je volgende keer aub die make up laag van dr gezicht kloppen. of slaan.

Hij kiest er zelf voor om al zijn avonturen hier op HT te plempenwrote:Mwah, vind ik wel meevallen.
Zin in Defqon weekend feelings
Vannacht zelfs over die camping gedroomd haha
En: Defqon.1 2015 | BLUE Afterparty | Saturday | Deepack
Vannacht zelfs over die camping gedroomd haha
En: Defqon.1 2015 | BLUE Afterparty | Saturday | Deepack
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016