Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 03:42 

Hardtraxx Elite

Saartje schreef:
Leonidas schreef:
Er achter komen dat games op sites als G2A.com veel goedkoper zijn dan op Steam zelf... :P

G2A heeft een waardeloze klantenservice :P

Dit kan ik bevestigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 09:47 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet waarom maar toch elke keer als ik dit nummer hoor worden m'n ogen een beetje wateriger, en dat vind ik best een genietmoment, dat een nummer dat uit 2013 komt, die waarschijnlijk merendeel niet kent of alweer vergeten is. Een nummer dat alleen ondersteund word door een gitaar, bij mij nog altijd naar boven komt als ik non elektronische muziek luister. en dan vooral wat voor indruk zij toen achter liet bij de jury van de beste sing & songwriter, oftewel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 12:00 

Hardtraxx Veteran

Website als G2A zijn goedkoper dan Steam omdat keys worden gekocht in goedkopere landen. Bijvoorbeeld: Rusland, Indiƫ, ...

Deze keys verkopen ze hier dan weer door voor een (voor ons) lagere prijs. Zij maken winst en wij maken winst. Echter moet je wel goed opletten of de CD-key wel voor Steam is. Bij games als Battlefield is het vaak een key voor EA's eigen platform, Origin. Zo heb je ook dat keys voor Ubisoft games vaak voor Uplay zijn. Zorg dus dat je dit altijd goed controleert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 16:18 

Hardtraxx Veteran

Sommige games zijn er alleen voor Origin, weet niet hoe het met uPlay zit. Maar die programma's zijn echt niet zo verschrikkelijk. Origin store is wel slecht geoptimaliseerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 17:19 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor de replies :D wordt alleen maar goedkoper zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:13 

Hardtraxx Veteran

Als je al veel games op Steam hebt is het natuurlijker wel leuker om die game dan ook op Steam te hebben. Als je op drie verschillende plaatsen (en drie verschillende programma's) moet kijken waar die ene game nu staat. :/

Ik had GTA 5 ook veel te snel gekocht voor een lage prijs bij Greenmangaming. Dit bleek dus een Rockstar key te zijn. Deze moest je via Rockstar zelf activeren, niet via Steam. Je kunt op Steam wel instellen dat je een non-Steam game aan het spelen bent maar dan kun je niet van de Steam overlay gebruik maken. Dat is dus enorm kut dat je steeds moet alt-tabben om te chatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:30 

Hardtraxx Veteran

Ja nog een nadeel van Origin vind ik dat die spellen niet bij steamdb.info komen te staan (logischerwijs), vind dat een handige site om te zien wat ik het meest heb gespeeld voornamelijk.
En Origin slaat sws je uren niet op als tijdens het spelen je internet connectie verloren gaat. Zo stond er dat ik Kane's Wrath slechts 2 uur had gespeeld, terwijl ik het uitgespeeld had, toch wel minstens 15 uur aan kwijt geweest in totaal (ook wat skirmish gedaan)

Uplay is wel leuk dat het multiplatform is en die XP zijn wel geinig. Ik heb voornamelijk spellen op Uplay en Origin vanwege Humble Bundles, die EA bundle van april/mei ofzo, en de Tom Clancy bundle (Uplay) van vorige week namelijk. Als ik de mogelijkheid heb om te kiezen waar ik het spel op koop/activeer, dan Steam sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:14 

Hardtraxx Veteran

http://frontpage.fok.nl/nieuws/725862/1 ... nline.html

sekstape alleen met een vrachtwagen zout nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:35 

Hardtraxx Veteran

Tentamen #1 van deze week gehaald met een 5,7 als het goed is. Dit is een genietmomentje omdat ik echt dacht dat het slecht ging dus ik ben blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:06 

Hardtraxx Addict

Distinctive schreef:
Ik weet niet waarom maar toch elke keer als ik dit nummer hoor worden m'n ogen een beetje wateriger, en dat vind ik best een genietmoment, dat een nummer dat uit 2013 komt, die waarschijnlijk merendeel niet kent of alweer vergeten is. Een nummer dat alleen ondersteund word door een gitaar, bij mij nog altijd naar boven komt als ik non elektronische muziek luister. en dan vooral wat voor indruk zij toen achter liet bij de jury van de beste sing & songwriter, oftewel

Deze was ik al vergeten, werkelijk met een krop in mijn keel geluisterd :cry:
Meters kippenvel, zo eenvoudig en toch vol emotie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:16 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/725862/1/1/50/sekstape-geraldine-met-kim-feenstra-online.html

Mijn god... Geraldine <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 21:18 

Bierkoning

Rickzel schreef:
AniThing schreef:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/725862/1/1/50/sekstape-geraldine-met-kim-feenstra-online.html

Mijn god... Geraldine <3

Foto's vallen toch wat tegen na dat hele warm maken :( Desalniettemin: Geraldine :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 21:52 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Geraldine :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 23:43 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 00:55 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel een mooie docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

http://imgur.com/a/ancEN

Beter kan je je dag echt niet beginnen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:58 

Hardtraxxer

frikandelbroodjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:02 

Hardtraxx Veteran

Heb ik toch liever Gerrie naakt op mn scherm dan een frikandelbroodje hoor... Is ook nog eens veel gezonder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 20:24 

Hardtraxx Elite

Nu nog Geraldine en Gwen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 15:19 

Geraldine is perfectie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:07 

Hardtraxx Veteran

Gwen > Geraldine
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:04 

Hardtraxx Elite

Jackyll & Hyde aanvragen in een kroeg, waarna vervolgens heel de kroeg staat te jumpen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:52 

Joey schreef:
Gwen > Geraldine

Nee, nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 20:43 

Bierkoning

Joey schreef:
Gwen > Geraldine

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ik vind ze beide niks aan. :lol: :lol: