Gisteren met Hardbouncer mee naar zijn boeking gegaan, zaal stond helemaal vol en mocht een plaatje meedraaien, vet!
[14:22] provehito: ken je het album van Chain Reaction wel MeneerEend
[14:25] MeneerEend: Ik ken dat album wel
[14:25] MeneerEend: maar ben niet zo'n grote chain reaction fan
[14:26] Norther66:
chain reaction heeft alleen geen album 
[14:26] provehito:
[14:27] Joey: Au
[14:28] MeneerEend: ik ga wel huilen in een hoekje gr
[14:31] Norther66:
[14:31] Norther66: Arme eend
[14:32] The Venator:
[14:25] MeneerEend: Ik ken dat album wel
[14:25] MeneerEend: maar ben niet zo'n grote chain reaction fan
[14:26] Norther66:
[14:26] provehito:
[14:27] Joey: Au
[14:28] MeneerEend: ik ga wel huilen in een hoekje gr
[14:31] Norther66:
[14:31] Norther66: Arme eend
[14:32] The Venator:
opmerking van het jaar is ook al gemaakt

Haha, doet me denken wat een maat en ik op de basisschool altijd deden. We hadden toevallig allebei dezelfde trui waar de letters TGS op stonden, toen hebben we verzonnen dat dat één of andere popgroep was. Dan zeiden we steeds tegen iedereen: ken je die nieuwe van TGS al? En iedereen jaja die ken ik echt een goed nummer! Pas in groep 8 zeiden we dat TGS helemaal niet bestond. Zieke bad ass was ik toen al zoals jullie zien.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on , edited 1 time in total.
Remix contest, van?wrote:Remix contest gewonnen![]()
Proficiat btw
View on YouTube
Deze cd en plaat zo vaak beluisterd en er nu pas achter komen dat het Heady zelf is die de vocals heeft gedaan
Deze cd en plaat zo vaak beluisterd en er nu pas achter komen dat het Heady zelf is die de vocals heeft gedaan
Ik gehoord heb dat op Defqon dit jaar Headhunterz & Wildstylez als Project One gaan 
Geen idee of het waar is
Geen idee of het waar is
Als dit het geval is dan ga ik huilen van geluk.wrote:Ik gehoord heb dat op Defqon dit jaar Headhunterz & Wildstylez als Project One gaan
Geen idee of het waar is
Zal alleen wel niet waar zijn.
Als dat zo is, ga ik dit jaar maar weer eens naar Defqon. Maar vast niet 
B
Ben er bang voor, maar dromen mag
Er achter komen dat games op sites als G2A.com veel goedkoper zijn dan op Steam zelf... 
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Gebruik zelf altijd Instant-gaming G2A heeft een waardeloze klantenservicewrote:Er achter komen dat games op sites als G2A.com veel goedkoper zijn dan op Steam zelf...