18 ookwrote:En hoe oud is jouw vriendin?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
-
S
Twas niet echt een ongelukje maar ook niet gepland.wrote:Aha, dr heeft een klein ongelukje plaatsgevonden.wrote:Omdat het zo super goed gaat tussen ons en wel allebij het gevoel hebben dat het niet meer over gaat. We wonen nu ongeveer een half jaar samen en dat gaat ook echt perfect. Veel beter nog dan dat ik had verwacht. Ik ben echt heel erg happy met haar en er is nog een andere factor waardoor we besloten hebben al te gaan trouwen maar dat was ik eigenlijk nog niet voor plan te gaan te vertellen. Bijna niemand weet dat ook nog.wrote:Waarom zo snel trouwen?
De slimerikken hier kunnen het misschien wel raden
Wtf?!wrote:18 ookwrote:En hoe oud is jouw vriendin?
-
S
Het is jong ja maar ik zie niet in waarom we het niet zouden kunnen. We hebben beiden een enorm verantwoordelijks gevoel en gedragen ons ook normaliter ver boven onze leeftijd. Ik kom hier mss zo niet over maar dat ik ook meer een rol dan dat ik echt zo ben. Het is onze eigen keus geweest om het niet veilig te doen en we lopen nu ook niet weg voor de consequentie's. Het lijkt me sws superleuk om een kind met samen met haar te hebben. Het is alleen eerder dan mss helemaal gehoopt. Het enige waar je wel mee zit is natuurlijk het financië kant van het plaatje voor de rest heb ik er allen vertrouwen in dat we dit aankunnen.wrote:Veel te jong voor kids
Hopelijk verzorg je het kind beter dan je Nederlands
. Wel veel geluk toegewenst.
Voeg dit topic alsjeblieft samen met WTF-momentjes mods.... 
Als mensen mij vertellen dat ze gaan trouwen zonder mij uit te nodigen voor het feest is vaak het enige dat ik kan denken ik hoop dat het de gehele dag regent, en de DJ na een uur aan het Warface album begint.
Maar gefeliciteerd met je verloving en met je aanstaande kind. Je gaat hem TiMOTHYvb (case sensitive) noemen neem ik aan?
Maar gefeliciteerd met je verloving en met je aanstaande kind. Je gaat hem TiMOTHYvb (case sensitive) noemen neem ik aan?
Bij de geboorte kijkt ie naar t kind en zegt ie, hmm toch maar een 6,4
wrote:Bij de geboorte kijkt ie naar t kind en zegt ie, hmm toch maar een 6,4
Gefeliciteerd SvB en succes met de kleine
-
S
wrote:Hopelijk verzorg je het kind beter dan je Nederlands. Wel veel geluk toegewenst.
-
S
Mandywrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/mandy-defqon-1-2015-purple-t51507-25.html#p1519808
Is het geslacht al bekend?
Huh oja wat vroeg je ookal weer... maar nee nog niet.
Of dit is een massive troll of mensen hebben issues
Ik ga echt hardop stuk hier
deze:
deze:

deze:
wrote:Bij de geboorte kijkt ie naar t kind en zegt ie, hmm toch maar een 6,4
deze:
Maar vooral deze:wrote:Hij gaat 'm Taam noemen denk ik.
wrote: ik hoop dat het de gehele dag regent, en de DJ na een uur aan het Warface album begint.
Ieder zijn ding, alvast gefeliciteerd Sander!
Al vind ik trouwen na een half jaar samenwonen op je 18e wel echt bizar jong en snel. Maar op je 18e mag je dat lekker zelf weten. Hoop ook dat je het allemaal goed uitgeteld hebt qua financiën en tijd voor je aanstaande kind, dat is voor de meeste tienerouders nogal een probleem wat ik écht niet uit kan staan.
Al vind ik trouwen na een half jaar samenwonen op je 18e wel echt bizar jong en snel. Maar op je 18e mag je dat lekker zelf weten. Hoop ook dat je het allemaal goed uitgeteld hebt qua financiën en tijd voor je aanstaande kind, dat is voor de meeste tienerouders nogal een probleem wat ik écht niet uit kan staan.
Last edited by Alm1ghty on , edited 1 time in total.
-
S
wrote:Gefeliciteerd SvB en succes met de kleine
Dankjulliewrote:wrote:Gefeliciteerd SvB en succes met de kleine