Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 22:17 

Hardtraxx Veteran

Onweer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:55 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
ExoBassTix schreef:
Terugluisteren naar een van de beste albums van 2013:

Wat is dit toch een groot genot zeg :loving:

Arca heeft trouwens een boel van de producties van Kanye West gedaan.

Serieuze vraag aan jou: post jij dit soort dingen omdat je denkt dat wij het vet vinden, of misschien omdat je hoopt dat wij denken "wauw die exobass luistert echt vet gekke muziek hij is echt een hippe keerl" of om een andere reden...? Want vrijwel alles wat je post gaat over vreemde niche-muziekstijlen die dan ineens crystal-hard-metalcore heten ofzo...

Zie je post nu pas oeps.
Klopt, ik geniet van heel veel niche muziek. De meer onbegrepen, aparte muziek vind ik vaak het meest interessant. Zoiets als Merzbow, ik luister er niet veel naar maar heb wel immens respect voor hem, puur en alleen omdat hij Noise zo groot heeft gemaakt (met zijn releases op Warp Records oa). Dit soort muziek van Arca, daar luister ik vet veel naar.

Ik heb echt geen behoefte aan gek gevonden te worden al vind ik het wel leuk wanneer het wel gebeurt (zolang het niet spottend is). Ik deel gewoon graag de muziek waar ik als persoon blij van word. Ik denk dat het mijn behoefte is om mensen te inspireren, maar dat weet ik niet zeker. Bijzondere muziek, die nergens op lijkt, is voor mij speciaal omdat het de kracht van originaliteit laat zien, dat je zonder het volgen van een groep ook gerespecteerd kan worden. Uiteindelijk is dat ook wat ik wil. Ik wil niet in de voetsporen van een ander treden, omdat dat al gedaan is. De wereld heeft niet meer van hetzelfde nodig vind ik. Dus maak ik en verzamel ik muziek die het spectrum verbreed, die de balans maakt.
Dat sommige mensen het niet als muziek beschouwt omdat het voor hun te onbegrijpelijk is, begrijp ik best. Niet alles is aan iedereen besteed. Ik ben zowat mijn hele leven al in de ban van out-of-the-ordinary muziek, dus voor mij is het niet moeilijk om onbegrijpelijke muziek te respecteren voor wat het is.

Vind het wel vaag dat mensen de muziek die ik post altijd koppelen aan superduperstepstylehardgenre dingen, kan er verder niks aan doen dat bepaalde hokjes bestaan. Ik laat het genre ook vaak vallen, omdat het om de muziek gaat, niet om wat de muziek is.

Oh en wat betreft die comments aan het begin, denk dat het een bug in de Soundcloud widget is dat ie maar een aantal kan laten zien. Comments zitten over hele mixtape heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Duidelijk verhaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 02:17 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Hahaha wat een geluid joh :lol: Kan het niet echt muziek noemen.

De enige manier hoe je hier op kan dansen is met weg gedraaide ogen en schuim op je bek.

Toch even omdat ik hier graag een discussie over aan ga (al weet ik niet of dit er de beste plek voor is?), wanneer is iets muziek voor jullie? Voor mij hoeft iets niet per se dansbaar te zijn om muziek te zijn. Ik vind ook dat muziek geen vaste definitie heeft, maar dat het verschilt per persoon. Zelf vind ik dat alles muziek kan zijn. Hoe zit dat bij jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 02:38 

Hardtraxx Elite

Een hoop trillingen bij elkaar die 1 geheel vormen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 12:13 

Hardtraxx Veteran

Voor mij moet muziek wel een harmonisch/ritmisch geheel vormen om muziek te mogen heten. Wat dat geheel dan is, is aan persoonlijke smaak onderhevig. Zo vind ik sommige moderne muziekstukken geen muziek, maar gewoon een onlogische opeenvolging van geluiden. Wat dat betreft ben ik een fan van "ouderwetse" muziek; gebaseerd op toonladders en ritmepatronen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 13:50 

Bierkoning

Ik zie muziek als een vorm van kunst, net als schilderen of beeldhouwen. Het feit dat je iets creƫert door het samenvoegen van geluiden zie ik als het maken van kunst, maar niet persee als het maken van muziek. Net als het maken van een tekening niet hetzelfde is als schilderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:26 

Ik ga over 2 maandjes trouwen, vond het toch leuk om even te laten weten dus bij deze haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:30 

Hardtraxx Veteran

Betekent dat dat je helemaal niet op meer op hardtraxx komt? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:31 

Hardtraxx Elite

Gefeliciteerd! Hoe heet hij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:49 

Unknown schreef:
Betekent dat dat je helemaal niet op meer op hardtraxx komt? :cool:

Daar zal ik me maar niet op verheugen als ik jou was :P. Ben de laatste tijd ookal minder actief hier.
Fothermucker schreef:
Gefeliciteerd! Hoe heet hij?

Dankje en xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:01 

Hardtraxx Veteran

Zijn wij ook uitgenodigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:20 

Hardtraxx Veteran

Wat voor cijfer geef jij het huwelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:21 

heel hardtraxx bij de festiviteiten :lol:

maareeh gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:27 

Steffnov schreef:
Zijn wij ook uitgenodigd?

Uhmmm :$
jeffrey2107 schreef:
heel hardtraxx bij de festiviteiten :lol:

Oh hell no :lol: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:28 

Hardtraxx Veteran

Hoor ik daar gratis bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:30 

Grim schreef:
Hoor ik daar gratis bier?

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:53 

Gefeliciteerd SvB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:44 

bloemkool schreef:
Gefeliciteerd SvB ;)

Dankjewel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:49 

Hardtraxx Veteran

Waarom zo snel trouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:49 

Hardtraxx Veteran

Svb's bierloft meeting. Ik verwacht mijn uitnodiging volgende week in de brievenbus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:56 

Hardtraxx Veteran

Wedding crashen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 21:51 

Ramirez schreef:
Waarom zo snel trouwen?

Omdat het zo super goed gaat tussen ons en wel allebij het gevoel hebben dat het niet meer over gaat. We wonen nu ongeveer een half jaar samen en dat gaat ook echt perfect. Veel beter nog dan dat ik had verwacht. Ik ben echt heel erg happy met haar en er is nog een andere factor waardoor we besloten hebben al te gaan trouwen maar dat was ik eigenlijk nog niet voor plan te gaan te vertellen. Bijna niemand weet dat ook nog.
De slimerikken hier kunnen het misschien wel raden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 22:03 

Hardtraxx Veteran

En hoe oud is jouw vriendin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 22:12 

Bierkoning

sandervanbruggen schreef:
Ramirez schreef:
Waarom zo snel trouwen?

Omdat het zo super goed gaat tussen ons en wel allebij het gevoel hebben dat het niet meer over gaat. We wonen nu ongeveer een half jaar samen en dat gaat ook echt perfect. Veel beter nog dan dat ik had verwacht. Ik ben echt heel erg happy met haar en er is nog een andere factor waardoor we besloten hebben al te gaan trouwen maar dat was ik eigenlijk nog niet voor plan te gaan te vertellen. Bijna niemand weet dat ook nog.
De slimerikken hier kunnen het misschien wel raden :P

Aha, dr heeft een klein ongelukje plaatsgevonden.
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic