Evolve
Hier gaan wij samen op dansen op Decibel!wrote:Evolve
Hier gaan wij samen op dansen op Decibel!wrote:Evolve
En hoewrote:Hier gaan wij samen op dansen op Decibel!wrote:Evolve
wrote: Afgezien van Turijn, waar we regelrecht in de ghetto terecht kwamen en de receptionist van het hotel filmpjes van de IS aan t kijken was, waren alle steden geweldig mooi. Zeker voor herhaling vatbaar
Kudtleven zegwrote:Mijn genietmoment was toen ik vandaag de Lord of the Rings reeks weer af had gekeken.
Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.wrote:Nice man, veel plaatsen in 15 dagen. Staat Turijn ook niet bekend als een beetje grauwe industriestad?
Next stop Turijn!wrote:Op alle hoeken van de straat drugdealers
Turijn is een mooie stad, maar valt in het niets vergeleken met steden als Verona, Milaan, Rome et cetera. Zuid-Turijn is het industriële gedeelte en ik denk ook dat je daar was? Aangezien daar veel drugsdealers zijn, de Drughi ultras hebben daar een grote invloed en dealen komt helaas veelvuldig voor. Dat verpest voor mij ook een beetje de mooiheid van de stad. Ik weet niet welke wijk je bent geweest maar achterwijken zoals in Milaan bijvoorbeeld zijn er niet in Turijn.wrote:Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.wrote:Nice man, veel plaatsen in 15 dagen. Staat Turijn ook niet bekend als een beetje grauwe industriestad?
Wtf manwrote:View on YouTube
Klopt, was ik vergeten te zeggen. Berlijn is inderdaad ook niet heel speciaal.wrote:Berlijn vond ik zelf ook niet echt een mooie stad als ik naar jou rijtje kijk.wrote:Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.wrote:Nice man, veel plaatsen in 15 dagen. Staat Turijn ook niet bekend als een beetje grauwe industriestad?
Klassiekerwrote:View on YouTube
Wel vet als je van techno houdt en al die underground clubs wilt bezoeken. Qua cultuur weet ik het niet echt.wrote:Klopt, was ik vergeten te zeggen. Berlijn is inderdaad ook niet heel speciaal.wrote:Berlijn vond ik zelf ook niet echt een mooie stad als ik naar jou rijtje kijk.wrote: Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.
Ja daar hoor ik ook veel goede verhalen van die underground clubs, staat echt op mijn to do lijst nogwrote:Wel vet als je van techno houdt en al die underground clubs wilt bezoeken.