Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
B
Evolve
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
bloemkool wrote:Evolve
Hier gaan wij samen op dansen op Decibel!
B
Joey wrote:
bloemkool wrote:Evolve
Hier gaan wij samen op dansen op Decibel!
En hoe :yay:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Afgelopen vijftien dagen Europa door gereisd met de trein. Fantastische tijd gehad en gruwelijk veel mooie dingen gezien.

Steden die we (gedeeltelijk) hebben gezien:

Berlijn
Praag
Krakau
Auschwitz
Wenen
Klagenfurt
Venetië
Turijn
Menaggio bij het Como meer.
Milaan
Lausanne
Rochers de Naye
Freiburg
Keulen.

Afgezien van Turijn, waar we regelrecht in de ghetto terecht kwamen en de receptionist van het hotel filmpjes van de IS aan t kijken was, waren alle steden geweldig mooi. Zeker voor herhaling vatbaar :cool:
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Daveytl wrote: Afgezien van Turijn, waar we regelrecht in de ghetto terecht kwamen en de receptionist van het hotel filmpjes van de IS aan t kijken was, waren alle steden geweldig mooi. Zeker voor herhaling vatbaar :cool:
xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Nice man, veel plaatsen in 15 dagen. Staat Turijn ook niet bekend als een beetje grauwe industriestad?

Mijn genietmoment was toen ik vandaag de Lord of the Rings reeks weer af had gekeken.
K
Pommer wrote:Mijn genietmoment was toen ik vandaag de Lord of the Rings reeks weer af had gekeken.
Kudtleven zeg
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Pommer wrote:Nice man, veel plaatsen in 15 dagen. Staat Turijn ook niet bekend als een beetje grauwe industriestad?
Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.
K
Daveytl wrote:Op alle hoeken van de straat drugdealers
Next stop Turijn! :yay:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Een groot project waar ik een tijd in de achtergrond heb meegekeken is eindelijk openbaar geworden. Monsters Of Doomcore start een nieuwe hype: Doombahton!
Lees het fijne hierover hier (met link naar Doombahton Vol. I onderaan): http://www.generationbass.com/2015/08/0 ... e-out-now/

Holy hell dit is vet :yay: de Shatterling en TPROE tracks :drool:
Last edited by ExoBassTix on , edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Behalve dat dit genre wat, naast de enorm domme naam, weer een van de zoveelste onnodige hokjes is, is dit gewoon industrial muziek. Niet de hardcore versie, dit is gewoon industrial met wat andere bliepjes.
Veel te vrolijk voor iets doom gerelateerd.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Doombahton alsjeblieft zeg :lol:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Klinkt toch beter dan ik had verwacht, al vind ik het nog steeds een vaag concept.
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
View on YouTube
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Daveytl wrote:
Pommer wrote:Nice man, veel plaatsen in 15 dagen. Staat Turijn ook niet bekend als een beetje grauwe industriestad?
Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.
Turijn is een mooie stad, maar valt in het niets vergeleken met steden als Verona, Milaan, Rome et cetera. Zuid-Turijn is het industriële gedeelte en ik denk ook dat je daar was? Aangezien daar veel drugsdealers zijn, de Drughi ultras hebben daar een grote invloed en dealen komt helaas veelvuldig voor. Dat verpest voor mij ook een beetje de mooiheid van de stad. Ik weet niet welke wijk je bent geweest maar achterwijken zoals in Milaan bijvoorbeeld zijn er niet in Turijn.

Berlijn vond ik zelf ook niet echt een mooie stad als ik naar jou rijtje kijk.
B
Fothermucker wrote:View on YouTube
Wtf man :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Kunst.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Had een beetje doorgeklikt of het maar 1 plaat is met zo een herrie maar blijkbaar is het allemaal van dat.

Kwam na een tijdje deze documentaire tegen. Beetje doorheen geskipt en al snel terug afgezet. Gekke mensen.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Andromeda wrote:
Daveytl wrote:
Klopt, was ik vergeten te zeggen. Berlijn is inderdaad ook niet heel speciaal.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Fothermucker wrote:View on YouTube
Klassieker :loving:
Heb al eerder Noise geplaatst hier, jammer genoeg is het niet aan het gros van Hardtraxx besteed.

Ben zelf iets meer van de Harsh Noise Wall, is nog een stapje erger haha :P
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Vind het nog steeds erg rare muziek, maar het heeft toch wel iets ^^
Begin nu wel te begrijpen wat mensen er ''mooi'' aan vinden.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Daveytl wrote:
Andromeda wrote:
Daveytl wrote: Geen idee, maar dit was echt niet best. Op alle hoeken van de straat drugdealers, voelde me niet geheel veilig daar.
Klopt, was ik vergeten te zeggen. Berlijn is inderdaad ook niet heel speciaal.
Wel vet als je van techno houdt en al die underground clubs wilt bezoeken. Qua cultuur weet ik het niet echt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Volgens mij moet je er wel echt een paar dagen zitten wil je alles een beetje zien en meemaken daar. Als ik de meeste mensen moet geloven is het juist een hele mooie veelzijdige stad. Wat vond je van Praag Davey? Nog in Karlovy Lazne geweest?
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
chas1n wrote:Wel vet als je van techno houdt en al die underground clubs wilt bezoeken.
Ja daar hoor ik ook veel goede verhalen van die underground clubs, staat echt op mijn to do lijst nog
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
View on YouTube

ik ging zo stuk toen ik dit hoorde :lol: :lol: :lol: