Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:04 

Donateur

Aardig verhaal ja. Heb je clubbin nog gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

Ja, iemand had een a4tje met "WILDSTYLEZ - CLUBBIN'" er op geschreven in dat vakantiehuis opgehangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:27 

Hardtraxx Veteran

Dus daar kon je de club in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:30 

Donateur

Ik haak snel af, want dit soort spelletjes wint Parvuz in de regel altijd. Mazzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:04 

Hardtraxx Veteran

Geen set die ik meer heb geluisterd dan deze :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

Net terug van een weekje Luxemburg, 2 vrienden zouden later komen, belden op dat ze ons maar niet konden vinden op de camping, stonden we blijkbaar al 3 dagen op de verkeerde camping die dezelfde naam had, en ook recht aan de Duitse grens lag, 45 km er vandaan :lol:

Eerst de plaatsnaam ingevuld op navigatie, toen campingnaam, maar blijkbaar negeerde de TomTom dus die ingevulde plaatsnaam. Man bij de receptie zei ook "ohja ik zie de naam in de computer staan", maar dat lulde hij dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

http://noisey.vice.com/nl/blog/an-inter ... noiseyfbnl
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 10:22 

http://www.dumpert.nl/mediabase/6672037/a2d5e56d/1000_italianen_nodigen_foo_fighters_uit.html
Kippenvel! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 16:21 

Bierkoning

Fucking nice, Foo Fighters kennende zullen ze d'r wel op in gaan ook als ze een gaatje kunnen vinden. Had nog iets vetter geweest als ze The Pretender hadden gedaan met 1000 man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 18:55 

Hardtraxx Addict

Over minder dan 12 uur 11 dagen naar Cherso :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 11:24 

Hardtraxx Veteran

Dance Valley :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 11:49 

Degos en Re-done die vorige week Shiverz en meteen daarna Ghetto draaide :oh: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 21:37 

Bierkoning

De gitaarsolo op 2:28, één van de mooiste stukjes muziek ooit :loving: Alleen jammer dat ie niet wat langer doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 22:20 

Hardtraxx Addict

Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt :woot:
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions :loving: ), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon xd meteen ook opgenomen met m'n field recorder, die stereo test was stoffig! Kraakte hemels :drool:

En nu kan ik zelf cassettes dubben :D hopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.

En daarnaast gaat het geweldig met eigen muziek ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:45 

Hardtraxx Veteran

Ik snap er helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:17 

ExoBassTix schreef:
Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt :woot:
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions :loving: ), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon xd meteen ook opgenomen met m'n field recorder, die stereo test was stoffig! Kraakte hemels :drool:

En nu kan ik zelf cassettes dubben :D hopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.

Dit mag hier http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/het-grote-leuke-rare-kewle-dingen-die-je-doet-terwijl-je-vdk-bent-topic-t16641-1050.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:47 

Hardtraxx Addict

Dit weekend voor het eerst Brutal 5.0 live gehoord :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:07 

ff heel superplastik binnengehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:30 

Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
ExoBassTix schreef:

Dit mag hier http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/het-grote-leuke-rare-kewle-dingen-die-je-doet-terwijl-je-vdk-bent-topic-t16641-1050.html

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:53 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
ff heel superplastik binnengehaald :)

Altijd fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 09:37 

ExoBassTix schreef:
Hoezo?

Omdat ik dacht dat je hartstikke vdk was toen je dit typte! Snap na 5 keer lezen nog niet wat er staat :x Mag blijven staan dus! My bad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend in Antwerpen :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:19 

rondkoten in een gehackte lobby met cod ghosts :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 10:35 

Hardtraxx Veteran

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=252397
En dan dit zinnetje:
"Wij geen wedstrijd, hun (zij, red.) geen staking'', zo valt te lezen op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 10:54 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=252397
En dan dit zinnetje:
"Wij geen wedstrijd, hun (zij, red.) geen staking'', zo valt te lezen op Facebook.

Mooie acties dit soort dingen :thumbsup:
Vorige  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic