Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Aardig verhaal ja. Heb je clubbin nog gedraaid?
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Ja, iemand had een a4tje met "WILDSTYLEZ - CLUBBIN'" er op geschreven in dat vakantiehuis opgehangen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dus daar kon je de club in?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik haak snel af, want dit soort spelletjes wint Parvuz in de regel altijd. Mazzel
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
View on YouTube

Geen set die ik meer heb geluisterd dan deze :yay:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Net terug van een weekje Luxemburg, 2 vrienden zouden later komen, belden op dat ze ons maar niet konden vinden op de camping, stonden we blijkbaar al 3 dagen op de verkeerde camping die dezelfde naam had, en ook recht aan de Duitse grens lag, 45 km er vandaan :lol:

Eerst de plaatsnaam ingevuld op navigatie, toen campingnaam, maar blijkbaar negeerde de TomTom dus die ingevulde plaatsnaam. Man bij de receptie zei ook "ohja ik zie de naam in de computer staan", maar dat lulde hij dus xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
B
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Fucking nice, Foo Fighters kennende zullen ze d'r wel op in gaan ook als ze een gaatje kunnen vinden. Had nog iets vetter geweest als ze The Pretender hadden gedaan met 1000 man :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Over minder dan 12 uur 11 dagen naar Cherso :woot:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Dance Valley :loving: :loving:
A
Degos en Re-done die vorige week Shiverz en meteen daarna Ghetto draaide :oh: :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
View on YouTube

De gitaarsolo op 2:28, één van de mooiste stukjes muziek ooit :loving: Alleen jammer dat ie niet wat langer doorgaat.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt :woot:
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions :loving: ), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon xd meteen ook opgenomen met m'n field recorder, die stereo test was stoffig! Kraakte hemels :drool:

En nu kan ik zelf cassettes dubben :D hopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.

En daarnaast gaat het geweldig met eigen muziek ^^
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Ik snap er helemaal niks van.
K
ExoBassTix wrote:Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt :woot:
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions :loving: ), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon xd meteen ook opgenomen met m'n field recorder, die stereo test was stoffig! Kraakte hemels :drool:

En nu kan ik zelf cassettes dubben :D hopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.

Dit mag hier Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic (page 43)
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Dit weekend voor het eerst Brutal 5.0 live gehoord :loving:
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
ff heel superplastik binnengehaald :)
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Kiloknaller wrote:
ExoBassTix wrote:Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt :woot:

Dit mag hier Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic (page 43)
Hoezo?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
jeffrey2107 wrote:ff heel superplastik binnengehaald :)
Altijd fijn :D
K
ExoBassTix wrote:Hoezo?
Omdat ik dacht dat je hartstikke vdk was toen je dit typte! Snap na 5 keer lezen nog niet wat er staat :x Mag blijven staan dus! My bad :thumbup:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Afgelopen weekend in Antwerpen :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
rondkoten in een gehackte lobby met cod ghosts :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=252397
En dan dit zinnetje:
"Wij geen wedstrijd, hun (zij, red.) geen staking'', zo valt te lezen op Facebook.
:lol:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Parvuz wrote:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=252397
En dan dit zinnetje:
"Wij geen wedstrijd, hun (zij, red.) geen staking'', zo valt te lezen op Facebook.
:lol:
Mooie acties dit soort dingen :thumbsup: