Aardig verhaal ja. Heb je clubbin nog gedraaid?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja, iemand had een a4tje met "WILDSTYLEZ - CLUBBIN'" er op geschreven in dat vakantiehuis opgehangen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dus daar kon je de club in?
Ik haak snel af, want dit soort spelletjes wint Parvuz in de regel altijd. Mazzel
Net terug van een weekje Luxemburg, 2 vrienden zouden later komen, belden op dat ze ons maar niet konden vinden op de camping, stonden we blijkbaar al 3 dagen op de verkeerde camping die dezelfde naam had, en ook recht aan de Duitse grens lag, 45 km er vandaan
Eerst de plaatsnaam ingevuld op navigatie, toen campingnaam, maar blijkbaar negeerde de TomTom dus die ingevulde plaatsnaam. Man bij de receptie zei ook "ohja ik zie de naam in de computer staan", maar dat lulde hij dus
Eerst de plaatsnaam ingevuld op navigatie, toen campingnaam, maar blijkbaar negeerde de TomTom dus die ingevulde plaatsnaam. Man bij de receptie zei ook "ohja ik zie de naam in de computer staan", maar dat lulde hij dus
Fucking nice, Foo Fighters kennende zullen ze d'r wel op in gaan ook als ze een gaatje kunnen vinden. Had nog iets vetter geweest als ze The Pretender hadden gedaan met 1000 man 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Over minder dan 12 uur 11 dagen naar Cherso 
-
A
Degos en Re-done die vorige week Shiverz en meteen daarna Ghetto draaide

View on YouTube
De gitaarsolo op 2:28, één van de mooiste stukjes muziek ooit
Alleen jammer dat ie niet wat langer doorgaat.
De gitaarsolo op 2:28, één van de mooiste stukjes muziek ooit
Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions
), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon
meteen ook opgenomen met m'n field recorder, die stereo test was stoffig! Kraakte hemels
En nu kan ik zelf cassettes dubben
hopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.
En daarnaast gaat het geweldig met eigen muziek
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions
En nu kan ik zelf cassettes dubben
-
K
Dit mag hier Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic (page 43)wrote:Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt![]()
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon
meteen ook opgenomen met m'n field recorder, die stereo test was stoffig! Kraakte hemels
![]()
En nu kan ik zelf cassettes dubbenhopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.
Dit weekend voor het eerst Brutal 5.0 live gehoord 
ff heel superplastik binnengehaald 
Hoezo?wrote:Dit mag hier Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic (page 43)wrote:Dat m'n vader twee tape decks, twee amps, een EQ, een tuner, een AM/FM receiver en draaitafel heeft binnengehaalt![]()
LP dozen van zolder gehaald, nu lekker aan het luisteren. Paar juweeltjes zijn toch wel The Best of Booker T & The MG's (staat nu op, Green Onions), Jeff Wayne - The Eve of the War, Theme from S-Express, Tangerine Dream - Rubycon, en een stereo test plaat, meesterlijk gewoon
![]()
En nu kan ik zelf cassettes dubbenhopelijk binnenkort beginnen met cassette-releases met mijn netlabeltje.
Altijd fijnwrote:ff heel superplastik binnengehaald
-
K
Omdat ik dacht dat je hartstikke vdk was toen je dit typte! Snap na 5 keer lezen nog niet wat er staatwrote:Hoezo?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Afgelopen weekend in Antwerpen

rondkoten in een gehackte lobby met cod ghosts 
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=252397
En dan dit zinnetje:
"Wij geen wedstrijd, hun (zij, red.) geen staking'', zo valt te lezen op Facebook.

En dan dit zinnetje:
"Wij geen wedstrijd, hun (zij, red.) geen staking'', zo valt te lezen op Facebook.