Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik keek eigenlijk meteen of ze al bij het lekkere wijven topic gepost waren.
tuurlijk nietwrote:Ik keek eigenlijk meteen of ze al bij het lekkere wijven topic gepost waren.
Wie is dat?wrote:Feroxx he? Ja geef maar toewrote:Een onwijs vette en belangrijke collab binnengesleept!
Gezellige avond gepokert met vrienden en oud collega´s, en een beetje winst aan overgehouden 
View on YouTubewrote:wrote:https://www.facebook.com/video.php?v=10153088785558168
Na 4 jaar weg, eindelijk
Meer van het nummer, overmorgen komt hij uit. Can't wait
Ingeschreven bij HKU opleiding Composition Electronic Music na erg fijne open dag eergister 
Vette is nog dat zij ook enthousiast over mij lijken te zijn!
Nice, ik wil Sounddesign gaan doen.wrote:Ingeschreven bij HKU opleiding Composition Electronic Music na erg fijne open dag eergister
Erg aan te raden daar! Je leert daar door te doen, je krijgt varierende feedback, je leert principes en niet specifieken, je leert beroepsgericht, hoe fijn wil je het hebben!wrote:Nice, ik wil Sounddesign gaan doen.wrote:Ingeschreven bij HKU opleiding Composition Electronic Music na erg fijne open dag eergister
En persoonlijk ook zeeeeer fijn detail van HKU: ze houden van autonomie/breedheid in interesse en kunnen
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Klinkt goed! Ik heb me aangemeld voor de studie Media Music aan het conservatorium ArtEZ Enschede met als hoofdvak Electronic Artist & Producer. Heb voor deze gekozen omdat je erg veel contact hebt met de popacademie en dus ben je naast het produceren van elektronische muziek ook bezig met het opnemen van zangers/bands. Zeker het eerste jaar willen ze je zo breed mogelijk maken.
Alleen niet in Utrecht.wrote:Erg aan te raden daar!wrote:Nice, ik wil Sounddesign gaan doen.wrote:Ingeschreven bij HKU opleiding Composition Electronic Music na erg fijne open dag eergister
Weet ik verder niet, ik ga naar Hillywoodwrote:Alleen niet in Utrecht.wrote:Erg aan te raden daar!wrote:Nice, ik wil Sounddesign gaan doen.
Netjes! Mijn oom en paar andere vrienden van me zitten ook op ArtEz. Zijn er zeer tevreden meewrote:Klinkt goed! Ik heb me aangemeld voor de studie Media Music aan het conservatorium ArtEZ Enschede met als hoofdvak Electronic Artist & Producer. Heb voor deze gekozen omdat je erg veel contact hebt met de popacademie en dus ben je naast het produceren van elektronische muziek ook bezig met het opnemen van zangers/bands. Zeker het eerste jaar willen ze je zo breed mogelijk maken.
Ik wil het gaan doen op mbo4 niveau in Arnhem.
Is niet vaak dat ik naar Hip-Hop luister waarin ik me niet irriteer aan de stem, en hooooooly shit dit is een fijn voorbeeld
View on SoundCloud
Heerlijk
View on SoundCloud
Heerlijk
*erger... je kunt je nooit aan iets irriteren. Maar dit hoort mss eerder bij irritatiemomentjes 
Dirk maat, drop die wijze woorden.wrote:*erger... je kunt je nooit aan iets irriteren. Maar dit hoort mss eerder bij irritatiemomentjes
Dank je maat. Maar ga je ook Hardfest? Dat feest lijkt me echt baas.wrote:Dirk maat, drop die wijze woorden.wrote:*erger... je kunt je nooit aan iets irriteren. Maar dit hoort mss eerder bij irritatiemomentjes
Natuurlijk ga ik naar Hardfest, neem jij je fest ook mee, want het schijnt wel koud te worden maat!
Het kan niet baas zijn aangezien het feest geen leiding geeft of eigenaar is van iets...

Linkse heeft wat weg van Keeswrote:Inderdaad zeg, mag ik mijn twee minuten en een deel van m'n frontale kwab terug?
Goed uitgevoerde marketing.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Je geeft ook geen leiding aan iets, maar aan iemand.wrote:Het kan niet baas zijn aangezien het feest geen leiding geeft of eigenaar is van iets...![]()
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Lekkere kaasjes, moeders heeft epoisses en een geit met truffel gekocht