View on Facebook
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Geniet nou al meerdere dagen van:
Meest recente ban:
Wie: Peperkoek
Hoe lang: Drie maanden
Waarom: Derde waarschuwing gekregen, wat betekent dat hij twee maanden verbannen is van Hardtraxx.
EDIT: 3 maanden, vanwege het aanmaken van een tweede account nadat zijn eerste account gebanned is.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Kevin- Raw haalt de woorden uit mijn mond.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Genietmoment -> "Stel je vraag..... off-topic" topic
wrote:https://www.facebook.com/video.php?v=10153088785558168
Na 4 jaar weg, eindelijk
Throwback Vrijdag toen Coone live op de Belgische TV aan het draaien was

-
B
Gunz 4 Hire - de weg kwijt gehoord vanacht, nooit gedacht dat ik die nog eens live zou horen 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Dat programma superfans. Man man man, aan de ene kant zo diep triest maar ook weer zo vermakelijk. Hoe hard kun je jezelf voor lul zetten 
Op het laatste moment nog een kaart weten te regelen voor Ajax - Dnjepr 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Die dikke meid bij One Direcion, manmanmanmanman. Ik had continu plaatsvervangende schaamtewrote:Dat programma superfans. Man man man, aan de ene kant zo diep triest maar ook weer zo vermakelijk. Hoe hard kun je jezelf voor lul zetten
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Psychopatisch nijlpaard met een berg schaamhaar op dur kop. Die ouders moeten zich toch ook kapot schamen.wrote:Die dikke meid bij One Direcion, manmanmanmanman. Ik had continu plaatsvervangende schaamtewrote:Dat programma superfans. Man man man, aan de ene kant zo diep triest maar ook weer zo vermakelijk. Hoe hard kun je jezelf voor lul zetten![]()
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Die meid mankeert sowieso wat
Die BH die ze wilde geven
Die BH die ze wilde geven
Dan kun je een kind beter adopteren, want dan kun je je kind nog uitkiezenwrote:Psychopatisch nijlpaard met een berg schaamhaar op dur kop. Die ouders moeten zich toch ook kapot schamen.wrote:Die dikke meid bij One Direcion, manmanmanmanman. Ik had continu plaatsvervangende schaamtewrote:Dat programma superfans. Man man man, aan de ene kant zo diep triest maar ook weer zo vermakelijk. Hoe hard kun je jezelf voor lul zetten![]()
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Sinds mijn nieuwe ASM in de winkel staat de creative vrijheid gekregen om de AGF afdeling te verbeteren. En deze week begint het dan eindelijk zijn vruchten af te werpen. Gaan goed op de omzet, afdeling is verkoop krachtig. En we laten heel Amstelveen even zien dat wij bananenwinkel nummertje 1 zijn. Doen niet onder voor een XL winkel 
Nou wil ik het zien ookwrote:Dat programma superfans. Man man man, aan de ene kant zo diep triest maar ook weer zo vermakelijk. Hoe hard kun je jezelf voor lul zetten
Weet iemand waar ik het kan terug kijken?
Echt een garantie voor succes jawrote: Dan kun je een kind beter adopteren, want dan kun je je kind nog uitkiezen
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
#HWSOrigins

Een onwijs vette en belangrijke collab binnengesleept! 
Feroxx he? Ja geef maar toewrote:Een onwijs vette en belangrijke collab binnengesleept!