Active topics in Off-Topic
Moderators
Balen dat ik daar niet ben geweest danwrote:Luna draaide Midnight, en volgens mij Oldschool Modulators Here It Comes.wrote:Waar zijn deze gedraaid?wrote: Midnight, Here It Comes Remix
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Gefeliciteerdwrote:Jarig.
Comment op Vazard's FB over de timetable

Radical (en zijn 'army') waren zo fier dat zijn Brutal 4.0 zo een zieke (harde) kicks had. Draaide het als openingstrack op Loudness na een uurtje Vazard & Delete spoontech kicks. Het spreekt voor zich dat hij niet eens in de buurt kwam van Vazard & Delete.
Nu krijgt hij gewoon weer hetzelfde op DQ1 Australië.
Ja dat is wel duidelijk, maar je zegt het zelf al dat spreekt voor zich.. 
wrote:Comment op Vazard's FB over de timetable
Loudness 2012 ook. Voor theracords allstars kwam radical met zijn eerste albumpresentatie. Het hele klokgebouw gevuld met slecht afgewerkte kicks en ineens BAM rotten from the inside. Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn om die kicks dan daar achterna te horenwrote:Radical (en zijn 'army') waren zo fier dat zijn Brutal 4.0 zo een zieke (harde) kicks had. Draaide het als openingstrack op Loudness na een uurtje Vazard & Delete spoontech kicks. Het spreekt voor zich dat hij niet eens in de buurt kwam van Vazard & Delete.
Last edited by Jordi on , edited 2 times in total.
Haha dat was zo gaaf, klapte er opeens gruwelijk op.
Prachtig dat ik je dit verhaal echt letterlijk op deze manier dit weekend hebt verteldwrote:Loudness 2012 ook. Voor theracords allstars kwam radical met zijn eerste albumpresentatie. Het hele klokgebouw gevuld met slecht afgewerkte kicks en ineens BAM rotten from the inside. Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn om die kicks dan daar achterna te horenwrote:Radical (en zijn 'army') waren zo fier dat zijn Brutal 4.0 zo een zieke (harde) kicks had. Draaide het als openingstrack op Loudness na een uurtje Vazard & Delete spoontech kicks. Het spreekt voor zich dat hij niet eens in de buurt kwam van Vazard & Delete.
Maar sorry als het voelt dat ik je leuke verhaal gestolen heb zal in vervolg ©Dirk erbij zettenLoudness 2012 ook. Voor theracords allstars kwam radical met zijn eerste albumpresentatie. Het hele klokgebouw gevuld met slecht afgewerkte kicks en ineens BAM rotten from the inside. Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn om die kicks dan daar achterna te horenwrote:Radical (en zijn 'army') waren zo fier dat zijn Brutal 4.0 zo een zieke (harde) kicks had. Draaide het als openingstrack op Loudness na een uurtje Vazard & Delete spoontech kicks. Het spreekt voor zich dat hij niet eens in de buurt kwam van Vazard & Delete.
Nu krijgt hij gewoon weer hetzelfde op DQ1 Australië.![]()
wrote:Heerlijk als je beetje doorklikt op de mensen bij reacties bij bijv voetbalzone op facebook, komt altijd bij dit soort dingen terechthttps://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
wtf
Op me werk iedereen overtuigd van de geniaalheid van tchami. Nu al de heledag sets van ondere hem en oliver heldens opstaan.
Wat heerlijk werken zo
-
B
wrote:Heerlijk als je beetje doorklikt op de mensen bij reacties bij bijv voetbalzone op facebook, komt altijd bij dit soort dingen terechthttps://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
View on YouTube
Mooie suggestie van yt. Hoe vet als Q deze sfeer weer terug zou kunnen/willen brengen
Mooie suggestie van yt. Hoe vet als Q deze sfeer weer terug zou kunnen/willen brengen
hoe heet dat laatste nummerwrote:View on YouTube
Voor zover ik zo gauw kan horen Hardheadz - Wreck Thiz Place (Showtek Remix)
Die stage met dat grote Qlimax logo ziet er wel echt vet uit

Ik heb deze wel 100x gekekenwrote:View on YouTube
View on YouTube