Amnesiawrote:ja oudere platen opstaanwrote:Een nieuwe? Of heb je zijn oudere platen weer eens op staan?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik mis die knul nog elke dagwrote: Almighty
IK WIL OOK EEN GRATIS BANAANSLAK
En Kaboemwrote:wrote:FREE BANAANSLAK
20 september 5 demonstraties in den haag...
Eind augustus waren er bij de gemeente zeven aanmeldingen binnengekomen voor demonstraties. Van Aartsen maakte onlangs bekend dat er nog vijf organisaties over zijn.
De vijf organisatoren die mogen demonstreren zijn de Anti Facistische Actie (AFA), Pro Patria, Nederlandse Volksunie (NVU), Muslim Defence League (MDL) en IAVVS van website Geenstijl, dat ludiek demonstreert tegen verticaal filmen.

Eind augustus waren er bij de gemeente zeven aanmeldingen binnengekomen voor demonstraties. Van Aartsen maakte onlangs bekend dat er nog vijf organisaties over zijn.
De vijf organisatoren die mogen demonstreren zijn de Anti Facistische Actie (AFA), Pro Patria, Nederlandse Volksunie (NVU), Muslim Defence League (MDL) en IAVVS van website Geenstijl, dat ludiek demonstreert tegen verticaal filmen.
"2000000 mensen in Nederland hebben reuma. Weet je hoeveel mensen dat zijn?"
wat een reclame mensen 
Zijn remix van the voyagers is ook die style.
Even opgezocht en inderdaad een vette plaat maar ik heb toch liever koala. 
Al die oude(re) tracks die voorbij kwamen op Q-Base op dat gruwelijke geluid overal
Still Drunk, Freedom, Lost In Dreams Remix, The Story Unfolds, Autumn Green, Lipservice Radio, Rock Civilization, Midnight, Oxygen, Tokyo, Last Of The Mohicans, After MF, Angel, Innocent, Samara, Spacer, Here It Comes Remix en ga zo maar door
Still Drunk, Freedom, Lost In Dreams Remix, The Story Unfolds, Autumn Green, Lipservice Radio, Rock Civilization, Midnight, Oxygen, Tokyo, Last Of The Mohicans, After MF, Angel, Innocent, Samara, Spacer, Here It Comes Remix en ga zo maar door
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Tat 'n Zat Mix?wrote:Lost In Dreams Remix
Jup!wrote:Tat 'n Zat Mix?wrote:Lost In Dreams Remix
Waar zijn deze gedraaid?wrote: Midnight, Here It Comes Remix
Luna draaide Midnight, en volgens mij Oldschool Modulators Here It Comes.wrote:Waar zijn deze gedraaid?wrote: Midnight, Here It Comes Remix
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Jarig.