mensen die een tequila sucide doen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
na jaren weer een keer een tostia maken 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
durum doner! 
De eerst komende 3 dagen alleen maar op een luchtbed of een ligstoel hangen met 28 graden en de zon vol erop 
Morgen pas om 9 uur mogen beginnen ipv 6 uur 
Skedoedelefloeps geïrriteerd krijgen
Ben ik de eerste die het voor elkaar krijgt?
Het was uiteraard met hulp van Robin en Robert!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
haha je bent zeker niet de eersteOlijfboompje wrote:Skedoedelefloeps geïrriteerd krijgen![]()
Helaas, wel de eerste van Hardtraxx dan?Skedoedelefloeps wrote:haha je bent zeker niet de eersteOlijfboompje wrote:Skedoedelefloeps geïrriteerd krijgen![]()
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
nee ook dat nietOlijfboompje wrote:Helaas, wel de eerste van Hardtraxx dan?Skedoedelefloeps wrote:haha je bent zeker niet de eersteOlijfboompje wrote:Skedoedelefloeps geïrriteerd krijgen![]()
Jammer jammer, dan ben ik gewoon een van de vele irritaties van Skedoedelefloeps.Skedoedelefloeps wrote:
nee ook dat niet
Het onderwerp is drugs is iig een irritatie van jouw.
Dan weet ik dat ook weer
Daniel begin je er hier ook al over.. pff hou is op
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nee niet zozeer, maar het feit dat op 't forum vaak buiten het drugstopic zelf nog over drugs gaat (zoals in feest topics) kan ik me soms wel aan irriteren ja.Olijfboompje wrote:Jammer jammer, dan ben ik gewoon een van de vele irritaties van Skedoedelefloeps.Skedoedelefloeps wrote:
nee ook dat niet
Dan weet ik dat ook weer
Thanks for the creditsOlijfboompje wrote:Skedoedelefloeps geïrriteerd krijgen![]()
Je weet, dat nu ik dit weet, dat je dit vaker gaat krijgen toch, schat?Skedoedelefloeps wrote:Nee niet zozeer, maar het feit dat op 't forum vaak buiten het drugstopic zelf nog over drugs gaat (zoals in feest topics) kan ik me soms wel aan irriteren ja.Olijfboompje wrote:Jammer jammer, dan ben ik gewoon een van de vele irritaties van Skedoedelefloeps.Skedoedelefloeps wrote:
nee ook dat niet
Dan weet ik dat ook weer
No problemo andere Robin
Tot 8 uur s'ochtends stappen.
Was om 8 uur nogsteeds ook lam, riep door de straat heen : KUT ik moet naar de kerk
Was om 8 uur nogsteeds ook lam, riep door de straat heen : KUT ik moet naar de kerk
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou Daniel, de green berets zijn er ook nog, dus mocht het uit de klauwen lopen dan krijg je hun achter je aan
Dus beperk je nu maar tot 1 topic
Dus beperk je nu maar tot 1 topic
-
G
dat een huisgenoot vraagt of ik haar vogelkooi wil slopen, zodat die in een vuilniszak past
of ik dat wil!!!??
FUCK YEAH!!
of ik dat wil!!!??
FUCK YEAH!!
Ik las dat of jij haar in de vogelkooi wilde stoppen, zodat ze in een vuilniszak paste. wtf 
-
G
Lyst wrote:Ik las dat jij haar in de vogelkooi wilde stoppen, zodat ze in een vuilniszak paste. wtf
dat zou wat zijn
KSwoosh wrote:dat een huisgenoot vraagt of ik haar vogelkooi wil slopen, zodat die in een vuilniszak past
of ik dat wil!!!??
FUCK YEAH!!
pics or it didn't happen
Echt hé... En ik maar denken dat jij de drugsaanstichter was van HT. Niks blijkt minder waar te zijn met Olijfboompje in de buurtroberttt wrote:Daniel begin je er hier ook al over.. pff hou is op
-
E
dat kan die vogel ook wel zelf.The Anim0l wrote:KSwoosh wrote:dat een huisgenoot vraagt of ik haar vogelkooi wil slopen, zodat die in een vuilniszak past
of ik dat wil!!!??
FUCK YEAH!!
pics or it didn't happen