Dat mij iPhone random alleenmaar zomerhits kan afspelen vandaag 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Die kinderlokkers in Horst weer?wrote:Waterijsje krijgen na het werk
The Lonely Island flikt het weer
Kelderman die in de eerste week van de Giro toch redelijk makkelijk mee fietste met de toppers na een aantal valpartijen. En hoe hij zelf rust uitstraalt in zijn interviews. Misschien nog wel een groter talent dan Mollema en Gesink, ook door zijn tijdrit capaciteiten.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heb toch het idee dat de nederlandse klimmers typische Net Niet renners zijn. Had van Kruijswijk ook verwacht dat hij na een goede Giro (2011) mee zou doen in de kleine rondes. Totaal niet gezien. De groei van die gasten is niet heel bijzonder. Hoop natuurlijk wel dat Kelderman hier verandering in gaat brengenwrote:Kelderman die in de eerste week van de Giro toch redelijk makkelijk mee fietste met de toppers na een aantal valpartijen. En hoe hij zelf rust uitstraalt in zijn interviews. Misschien nog wel een groter talent dan Mollema en Gesink, ook door zijn tijdrit capaciteiten.
Bij RTL voor een aantal klassieke films promo's maken. Kan ik eindelijk eens bijkomen met klassiekers
.
Eerst Alien 1, 2 en 3.
Eerst Alien 1, 2 en 3.
Geef alleen die ui die ze inspreekt eens een tik, wat is dat een drama zegwrote:Bij RTL voor een aantal klassieke films promo's maken. Kan ik eindelijk eens bijkomen met klassiekers.
Eerst Alien 1, 2 en 3.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Wanneer?wrote:Bij RTL voor een aantal klassieke films promo's maken. Kan ik eindelijk eens bijkomen met klassiekers.
Eerst Alien 1, 2 en 3.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Glitch Hop / 110BPM 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Geef alleen die ui die ze inspreekt eens een tik, wat is dat een drama zegwrote:Bij RTL voor een aantal klassieke films promo's maken. Kan ik eindelijk eens bijkomen met klassiekers.
Eerst Alien 1, 2 en 3.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Toca's miraclewrote:Bioweapon tracks terugluisteren
View on YouTube
Wat een dijk van een track
En de studio van die man is ook een genietmomentje trouwens. kannone
Wat een dijk van een track
En de studio van die man is ook een genietmomentje trouwens. kannone
wrote:http://www.speld.nl/2014/05/22/ik-dacht-dat-ik-ja-of-nee-moest-stemmen/
"Ze kunnen me wat, ik heb gewoon ‘ja’ erop geschreven"
haha SP'er die op Hans van Baalen stemtwrote:http://www.speld.nl/2014/05/22/ik-dacht-dat-ik-ja-of-nee-moest-stemmen/
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
wrote:Sedgyfergo
Godver die was weer goed.
Tits 'n dog walking
Tits 'n dog walking
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021