wrote:http://instagram.com/p/n1XiUNmT6a/
Haha, man man man wat een helden zijn Da Syndrome & Crypsis![]()
![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
B
Was echt een tof feest 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Foute Vrienden 
NBA play-offs
OKC - Clippers maken er heerlijke wedstrijden van 
Idd, die set van Headhunterz zelf was ook baaswrote:Was echt een tof feest
Dit ging inderdaad nergens over zegwrote:SL plagen
Kan der wel mee lachen
om lachen*wrote:Dit ging inderdaad nergens over zegwrote:SL plagen![]()
Kan der wel mee lachen
Gister ook weer een aantal afleveringen gekeken, echt briljant!wrote:Foute Vrienden
Purno De Purno seizoen 1 op YouTube kijken
Sapperedosio
Sapperedosio
VI Premium, kan nu dus de VI online lezen 
Die foute vrienden met die Powerpoint is tenenkrommend kut, en nu zal ik dus ook nooit meer op dezelfde manier naar het programma kijken wat ik eerst zo spontaan en leuk vond. Alles was 'staged' met die PP presentatie.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Echt?wrote:Die foute vrienden met die Powerpoint is tenenkrommend kut, en nu zal ik dus ook nooit meer op dezelfde manier naar het programma kijken wat ik eerst zo spontaan en leuk vond. Alles was 'staged' met die PP presentatie.
Had al zo'n vermoeden..
Wordt zo'n programma ineens een stuk minder leuk.
Gisteren nog lopen schateren van het lachen om sommige dingen
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wat is er dan fake aan? :')wrote:Die foute vrienden met die Powerpoint is tenenkrommend kut, en nu zal ik dus ook nooit meer op dezelfde manier naar het programma kijken wat ik eerst zo spontaan en leuk vond. Alles was 'staged' met die PP presentatie.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Oude afleveringen van Foute Vrienden kijken...dat stuk bij So You Think You Can Dance, ik hield het niet meer

Een discussie met mensen hebben hoe belachelijk de Melbourne Shuffle er uit ziet. Dat vinden ze hier echt helemaal geweldig 
Vooral als ze zelf die bank op gaan richten.
Laatste dagen ook veel Basta terug aan het kijken, blijft ook geweldigwrote:Oude afleveringen van Foute Vrienden kijken...dat stuk bij So You Think You Can Dance, ik hield het niet meer![]()
![]()
Waar dat dan?wrote:Een discussie met mensen hebben hoe belachelijk de Melbourne Shuffle er uit ziet. Dat vinden ze hier echt helemaal geweldig
Ik vind sommige variaties van die dans best wel grappig maar op hardstyle ziet het er wat onnozel uit.
Melbournewrote:Waar dat dan?wrote:Een discussie met mensen hebben hoe belachelijk de Melbourne Shuffle er uit ziet. Dat vinden ze hier echt helemaal geweldig
Ik vind sommige variaties van die dans best wel grappig maar op hardstyle ziet het er wat onnozel uit.