Ik ookwrote:Laatste tentamen gehad en nu een week vakantie
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Gewoon elk nummer van Hans Zimmer!
Geen een track van hem is slecht 
Komende week tentamens, lijerswrote:Ik ookwrote:Laatste tentamen gehad en nu een week vakantie
Irritatiemomentjes topic pagina 618-622, ik houd het niet meer 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Doe iets met je leven.
Wat doe ik nou weer fout?wrote:Doe iets met je leven.
Achter een geniale overgang komen.
Maar helaas de opname instellingen weer eens verkeerd hebben staan.
Maar toch vet dat ik die nu weet.
Maar helaas de opname instellingen weer eens verkeerd hebben staan.
Maar toch vet dat ik die nu weet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Oh ja sorry ik ga ook iets grappigs zoekenwrote:Wat doe ik nou weer fout?wrote:Doe iets met je leven.mag het toch wel grappig vinden of wat?
160 pagina's terug
Je hebt serieus 150 pagina's gelezen om daar terecht te komen?wrote:Irritatiemomentjes topic pagina 618-622, ik houd het niet meer
Kijk Foto onderschrift spel topic eens
,
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
wrote:Vakantie in Belgie geregeld met een groep van 16 jarigen.
Waarom schrijven Nederlanders altijd zo veel mogelijk los van elkaar, terwijl het de bedoeling is dat je woorden zo lang mogelijk maakt (zoals in het geval van motor+rij+les...)wrote:1ste motorrijles![]()
Echt he, ik zie dat zo vaak ge beuren en zo mis schien komt dat door de Cor rec tie van de tele foon of zo. Ik zou het niet weten eer lijk ge zegdwrote:Waarom schrijven Nederlanders altijd zo veel mogelijk los van elkaar, terwijl het de bedoeling is dat je woorden zo lang mogelijk maakt (zoals in het geval van motor+rij+les...)wrote:1ste motorrijles![]()
Wat jij nou doet slaat ook gewoon nergens op
Willekeurige spaties in de woorden... dat is toch helemaal niet wat ik bedoel.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026

Tijdens XQ Brennan Heart stond er een groepje van 9 meiden achter ons van een jaartje of 17/18.
Dana begint met draaien en ik hoor er 1 zeggen: ''Huh wat is dit nou, dit ken ik helemaal niet. Dit is nog niet de hele avond zo he, kan niet eens meezingen''
Dana begint met draaien en ik hoor er 1 zeggen: ''Huh wat is dit nou, dit ken ik helemaal niet. Dit is nog niet de hele avond zo he, kan niet eens meezingen''
Wel gaaf zeg, om te zien hoe ik er over 40 jaar uit ziewrote:plaatje
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hahah moet wel grappig geweest zijn, al die verwarde en verbaasde gezichten.wrote:Dana begint met draaien en ik hoor er 1 zeggen: ''Huh wat is dit nou, dit ken ik helemaal niet. Dit is nog niet de hele avond zo he, kan niet eens meezingen''
ik had ze een volle facepalm gegevenwrote:Tijdens XQ Brennan Heart stond er een groepje van 9 meiden achter ons van een jaartje of 17/18.
misschien zelfs met 2 handen
Meer een irritatiemomentje lijkt me.wrote:Tijdens XQ Brennan Heart stond er een groepje van 9 meiden achter ons van een jaartje of 17/18.