Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Die cijfers xd, BAAS, nogmaals gefeliciteerd :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
HardstyleForEvah wrote:Die cijfers xd, BAAS, nogmaals gefeliciteerd :)
Thanks. Sinds MBO is dit mijn stijl. Alles 5,5 of 5,6. Geen idee hoe ik dat doe maar ik heb het nu al 4 jaar zowat xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Lenny wrote:
HardstyleForEvah wrote:Die cijfers xd, BAAS, nogmaals gefeliciteerd :)
Thanks. Sinds MBO is dit mijn stijl. Alles 5,5 of 5,6. Geen idee hoe ik dat doe maar ik heb het nu al 4 jaar zowat xd
En maar zeuren over die zesjescultuur van 'de jeugd van tegenwoordig' :whistle:.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
HardstyleForEvah wrote: En maar zeuren over die zesjescultuur van 'de jeugd van tegenwoordig' :whistle:.
Huh? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Fuzzylogic wrote:
HardstyleForEvah wrote: En maar zeuren over die zesjescultuur van 'de jeugd van tegenwoordig' :whistle:.
Huh? xd
5.5, 5.5, 5.5 en 5.6 :P. Wordt in de shout nog al eens daarover gepraat, en ja mss horen wij (inc. Linnar) nog wel bij die jeugd :P.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Aan het begin van het jaar Fifa 14 kopen, die ging kapot. Daarna weer Fifa 14 gekocht en gister schopte mijn broer de xbox een halve meter verderop en toen was de 2e ook al kapot. Vandaag heb ik hem gemaakt met het wondermiddeltje genaamd tandpasta :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Je broer schopt tegen je xbox? Gezellig. :P
A
Hardtraxx Elite
The Indicator wrote:Je broer schopt tegen je xbox? Gezellig. :P
Ik had 'm ff naar beneden verplaatst en mijn broer schopte hem perongeluk om. Maar het ging nogal hard omdat hij lomp deed. xd
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Hahaha okee, gelukkig doet fifa het weer haha
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Er was blijkbaar nog een 2e video xd

View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
HardstyleForEvah wrote:
Fuzzylogic wrote:
Huh? xd
5.5, 5.5, 5.5 en 5.6 :P. Wordt in de shout nog al eens daarover gepraat, en ja mss horen wij (inc. Linnar) nog wel bij die jeugd :P.
5,5/6 is precies genoeg, als je hoger hebt heb je teveel geleerd
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Meh, ik heb enigzins spijt dat ik niet beter mn best heb gedaan op de middelbare.. :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jurheinen wrote: 5,5/6 is precies genoeg, als je hoger hebt heb je teveel geleerd
Leg dat een leraar is uit. Zeg altijd 5,5 is genoeg, hoger hoef ik niet. Of ik nou slaag met een 7 of een 6(afgerond) :P
A
Hardtraxx Elite
Rawbin wrote:Er was blijkbaar nog een 2e video xd

Where Did I Go Wrong video
En bedankt hè, nu heb ik de aankomende weken weer die lyrics + deuntje in mijn hoofd >.< xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Livesets van Hard Bass 2010 terugluisteren, m'n eerste feestje :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
urbandesigner wrote:Livesets van Hard Bass 2010 terugluisteren, m'n eerste feestje :loving:
Zou je die kunnen uploaden? Of de vette iig. Was ook mijn eerste feestje, dus lijkt me leuk om weer eens terug te luisteren :P
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Pommer wrote:
urbandesigner wrote:Livesets van Hard Bass 2010 terugluisteren, m'n eerste feestje :loving:
Zou je die kunnen uploaden? Of de vette iig. Was ook mijn eerste feestje, dus lijkt me leuk om weer eens terug te luisteren :P
Alles staat op LSDB :P. Echt fucking ziek, vooral Team Green :worship: :worship: En Beholder vs Zany live :bomb:
Bierkoning
last seen 28 days ago
Ah nice, gelijk ff kijken. Ik weet nog dat ik Team Yellow helemaal geweldig vond, met Raven, Magic, Gangsta (toen nog vet:P), Godz Powerrr, First Cut etc :love:

En Zany & The Beholder idd met Arise op het einde :worship: Alleen jammer dat ik Who Wants This toen nog niet zo goed kende haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Pommer wrote:Ah nice, gelijk ff kijken. Ik weet nog dat ik Team Yellow helemaal geweldig vond, met Raven, Magic, Gangsta (toen nog vet:P), Godz Powerrr, First Cut etc :love:

En Zany & The Beholder idd met Arise op het einde :worship: Alleen jammer dat ik Who Wants This toen nog niet zo goed kende haha.
Team Yellow, was net een hamburger halen, en ik hoorde de eerste klanken van The First Cut, gewoon van die trap af gesprint het veld op, geniaal feest :worship: :loving:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
The First cut is dan ook echt een geniale plaat ;)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Lenny wrote:
Jurheinen wrote: 5,5/6 is precies genoeg, als je hoger hebt heb je teveel geleerd
Leg dat een leraar is uit. Zeg altijd 5,5 is genoeg, hoger hoef ik niet. Of ik nou slaag met een 7 of een 6(afgerond) :P
Een van mijn leraren is het er gewoon mee eens dat alles wat je boven de 5,5 haalt overbodige moeite is. Maar hij is dan ook eindbaas :P
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
The Indicator wrote:The First cut is dan ook echt een geniale plaat ;)
RT
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Laatste tentamen gehad en nu een week vakantie :D
Bierkoning
last seen 28 days ago
Magnetron wrote:Laatste tentamen gehad en nu een week vakantie :D
+1, en een stageplek geregeld voor aankomend half jaar bij een vastgoed belegger :D
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Net een week vakantie gehad (na 20 weken stage), en zo als het er nu naar uit ziet volgende week nog een week vrij. School zou een rooster maken, maar heb nog niks gehoord :D