Reacties op HT facebook groep "i'm not your buddy friend" dingen 
View on SoundCloud
YES
En ook nog eens gratis!
Samen met Dino Zoff en wie nog meer? Lev Yashin ofzo?wrote:Buffonzit in mijn top 3 van beste keepers ooit.
Gast hou toch op man met je Inter steedswrote:Voor mij persoonlijk zijn dat: Buffon, Toldo en Julio César. Die heb ik tenminste zien spelen en ze zijn geweldige keepers.
Doe ik een keer mijn best om mijn mening expliciet te formuleren in de zin van dat het MIJN mening is, word ik nog verweten subjectief te zijn. Ja gek he? Het is niet voor niets mijn mening. Jij weet blijkbaar niet veel van Toldo af als je hem bijna niet hebt zien spelen behalve tegen Nederland waarin hij ook nog eens goed speelde. Nou dat noem ik pas iemand die geen oordeel mag hebben, simpelweg omdat hij niet voldoende informatie heeft om een oordeel te kunnen geven.wrote:Gast hou toch op man met je Inter steedswrote:Voor mij persoonlijk zijn dat: Buffon, Toldo en Julio César. Die heb ik tenminste zien spelen en ze zijn geweldige keepers.![]()
Toldo heeft 1 keer goed gekeept tegen Nederland op het EK en Julio Cesar keept ergens in de 2e divisie van Engeland, nou echt de beste keepers aller tijden hoor.
Sorry kon het niet latenwrote:Reacties op HT facebook groep "i'm not your buddy friend" dingen
Barthez wat een faalhaaswrote:Toldo :')
Ik durf mijn handen in het vuur te steken dat keepers al Kahn en Barthez 3 klassen beter waren in die tijd!
Maat was dit bij de intocht?
Aan "Maat" te zien weet ik al van wie dit vandaan komt, haha.wrote:Die opmerking van daniel onder een foto op fb van Stefan_helmond met Titan op Loudness![]()
Maat was dit bij de intocht?