Pommer schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Voor mij persoonlijk zijn dat: Buffon, Toldo en Julio César. Die heb ik tenminste zien spelen en ze zijn geweldige keepers.
Gast hou toch op man met je Inter steeds
Toldo heeft 1 keer goed gekeept tegen Nederland op het EK en Julio Cesar keept ergens in de 2e divisie van Engeland, nou echt de beste keepers aller tijden hoor.
Doe ik een keer mijn best om mijn mening expliciet te formuleren in de zin van dat het MIJN mening is, word ik nog verweten subjectief te zijn. Ja gek he? Het is niet voor niets mijn mening. Jij weet blijkbaar niet veel van Toldo af als je hem bijna niet hebt zien spelen behalve tegen Nederland waarin hij ook nog eens goed speelde. Nou dat noem ik pas iemand die geen oordeel mag hebben, simpelweg omdat hij niet voldoende informatie heeft om een oordeel te kunnen geven.
Julio César heeft in zijn jaren voor Inter echt fenomenaal goed gekeept. Dat zul je niet weten omdat je geen wedstrijden van Inter kijkt, maar de prestaties in die jaren vind ik goed genoeg om te kunnen zeggen dat hij een van de drie beste keepers is waar ik naar heb zitten kijken.