Hahaha, wat een niveau
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Max Enforcer retweete ook iemand die wat zei over Lost in Paradise met de hashtag #raw 
Niet te geloven sommige mensen. Gelukkig postte Thera dat radical geen gated kicks maakt en die gast naar therafied moest luisteren voor gated kicks 
Therafied, meteen weer een genietmomentje 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zojuist het gehele Qlimax Topic doorgelezen.
Ik heb blijkbaar wat gemist met Syztrax. 
wrote:Zojuist het gehele Qlimax Topic doorgelezen.Ik heb blijkbaar wat gemist met Syztrax.
ook het wist je dat topic?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Bedankt chicken voor dit genietmoment
hahaha ja die bedoelde ik
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
God ja inderdaad, die was ik al vergeten. 
Meer het feit dat hij (volgens mij) denkt dat RR is gestart met gated kicks, en dat nu iedereen die gebruiktwrote:RR heeft anders toch wel (soort van) Gated Kicks.
Hahahaha op 1:18:00, wat een baas.
Demons Remix is ook gewoon een bazentrack 
Deze reactie bij een foto op Noisekick z'n facebook waarbij hij in de studio zit:
Kan ik een keer komen kijken? Ik ben gek op dieren en boeken. Muziek vind ik ook leuk. Boeken vind ik trouwens helemaal niet leuk. Groetjes Frans.
Ik heb echt medelijden met Noisekickwrote:Deze reactie bij een foto op Noisekick z'n facebook waarbij hij in de studio zit:
Kan ik een keer komen kijken? Ik ben gek op dieren en boeken. Muziek vind ik ook leuk. Boeken vind ik trouwens helemaal niet leuk. Groetjes Frans.
Muziek van Ludovico Einaudi in Nederland van boven. 
TheSoundOfHardstylez die hele dagen druk is met de meest onzinnige previews op youtube en hardtraxx zetten.
Van onder andere Ncrypta en Da Daze.....
Doe het zelf dan beter als je het zo goed weetwrote:TheSoundOfHardstylez die hele dagen druk is met de meest onzinnige previews op youtube en hardtraxx zetten.![]()
Hahaha ik twijfel er niet eens over.
Maar als je 18 bent heb je toch wel betere dingen te doen? 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ncrypta's vorige release was anders behoorlijk vet