Jaa joepie ik heb mijn propedeuse gehaald
Vanavond lekker uit eten met mijn vriendin, en veel wijn yeaahhhh
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Congrats 
Dat ik waarschijnlijk weer werk heb!
Zometeen gesprek.
Gister bij de Belgenbar hadden ze eindelijk weer eens Westvleteren 12 binnen. Voor degene die het niet kennen, dat is vrij lastig om aan te komen
wereldwijd wordt het beschouwd als het beste biertje dat er is, dus als *kuch* bierkenner moest ik hem wel een keer proberen. Maar damn...
alsof een engel in je mond kwakt. Hij was achteraf wat prijziger dan verwacht, maar goed, voor die ene keer worth it
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Nice, ben dan wel erg benieuwd hoe dat smaakt..wrote:Gister bij de Belgenbar hadden ze eindelijk weer eens Westvleteren 12 binnen. Voor degene die het niet kennen, dat is vrij lastig om aan te komenwereldwijd wordt het beschouwd als het beste biertje dat er is, dus als *kuch* bierkenner moest ik hem wel een keer proberen. Maar damn...
alsof een engel in je mond kwakt. Hij was achteraf wat prijziger dan verwacht, maar goed, voor die ene keer worth it
Wat heb je moeten betalen?
Flesje was €15wrote:Nice, ben dan wel erg benieuwd hoe dat smaakt..wrote:Gister bij de Belgenbar hadden ze eindelijk weer eens Westvleteren 12 binnen. Voor degene die het niet kennen, dat is vrij lastig om aan te komenwereldwijd wordt het beschouwd als het beste biertje dat er is, dus als *kuch* bierkenner moest ik hem wel een keer proberen. Maar damn...
Wat heb je moeten betalen?
-
N
View on YouTube
Ik kan er echt van genieten hoe vol die vent van zichzelf is
En dat bedoel ik dan positief.
Ik kan er echt van genieten hoe vol die vent van zichzelf is
Café België toevallig?wrote:-blablablabierblabla-
Yepwrote:Café België toevallig?wrote:-blablablabierblabla-
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Hema rookworst 
Probeer zelf al redelijk lang een bakje op de kop te tikken, is me tot op vandaag nog niet geluktwrote:Gister bij de Belgenbar hadden ze eindelijk weer eens Westvleteren 12 binnen. Voor degene die het niet kennen, dat is vrij lastig om aan te komenwereldwijd wordt het beschouwd als het beste biertje dat er is, dus als *kuch* bierkenner moest ik hem wel een keer proberen. Maar damn...
wrote:Yepwrote:Café België toevallig?wrote:-blablablabierblabla-
Net ticket voor The Inqubator uitgeprint
Vanavond Dr. Rude en Mark With A K zien
Vanavond Dr. Rude en Mark With A K zien
gisteren: Try Before You Die 2013
vandaag: Output · The Raw Society

vandaag: Output · The Raw Society
M'n eerste feestje zonder in de crew te zitten.
3 jaar te jong zijn en er toch in komen.
Los gaan als een gekkert.
Ben je bij de lange?wrote:M'n eerste feestje zonder in de crew te zitten.
-
E
Nee bij de kindercrash is iewrote:Ben je bij de lange?wrote:M'n eerste feestje zonder in de crew te zitten.
Ja ik was bij De Lange (huehuehue die scanners komen van mn vader) en ik ben net terug.
Jonge, dit was feest. Ik heb Mark With A K's hand geschud, het publiek gestuurd zelfs, en heb op een boel fotos gestaan met wildvreemden
Jonge, dit was feest. Ik heb Mark With A K's hand geschud, het publiek gestuurd zelfs, en heb op een boel fotos gestaan met wildvreemden
Wat heb jij gehad?wrote:het publiek gestuurd zelfs, en heb op een boel fotos gestaan met wildvreemden
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ophidian - Butterfly VIP gedraaid op ons personeelsfeest 
Juuuustwrote:View on YouTube