Tja, er zijn dagen dat je blij bent als je €96899,22 wint.wrote:Dat ie niet ging jankenwrote:Zooooo, ik zit het nu na te kijken vanwege jouw comment, maar godverdomme zeg, wat een situatiewrote:Die gast die een dure misser maakte door per ongeluk op de de rode knop te drukken bij Miljoenenjacht.![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Van Thera kun je gewoon altijd genietenwrote:My head, my arms, my legs
KPN monteur die VDSL aansluit. Eindelijk af van die veel te trage internetverbinding. 
Doet hij vaker bij dat lied, maar is wel epischwrote:My head, my arms, my legs
Net gezien, wat pijnlijk ditwrote:Die gast die een dure misser maakte door per ongeluk op de de rode knop te drukken bij Miljoenenjacht.
kvind het wel eigen schuld en terecht dat ie geen "herkansing" kreeg.wrote:Net gezien, wat pijnlijk ditwrote:Die gast die een dure misser maakte door per ongeluk op de de rode knop te drukken bij Miljoenenjacht.
maar wel jammer voor hem, hij zal echt balen voor de rest van zijn leven
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Net ook ff gekeken. Allejezus wat zal je dan balen zeg! Ook al zeg je van niet, je hebt hier echt de rest van je leven wel last van denk ik 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Link?wrote:Net ook ff gekeken. Allejezus wat zal je dan balen zeg! Ook al zeg je van niet, je hebt hier echt de rest van je leven wel last van denk ik
Outlander - Our World
Bass Modulators - Leave the world
DBSTF - X gonna give it to ya

Bass Modulators - Leave the world
DBSTF - X gonna give it to ya
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Miljoenenjachtwrote:Link?wrote:Net ook ff gekeken. Allejezus wat zal je dan balen zeg! Ook al zeg je van niet, je hebt hier echt de rest van je leven wel last van denk ik
Haha geweldig dit : View on YouTube
-
A
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah tnx, weer wat geleerd.wrote:Miljoenenjachtwrote:Link?wrote:Net ook ff gekeken. Allejezus wat zal je dan balen zeg! Ook al zeg je van niet, je hebt hier echt de rest van je leven wel last van denk ik
wrote:Dit vinden
Gaat snel!Laatste Handtekeningen
15 december 20114. Tim Zegwaard
Ik onderteken deze petitie
20 juni 20113. Ruben Achterberg
20 juni 20112. Almighty Hardtraxxb0ii
20 juni 20111. Robbin van Diest
Beugel eruit, was hierdoor dus hele ochtend afwezig op school, en 's middags heb ik allemaal lessen die uitvallen. Oftewel: dagje vrij 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
This Mind gereleased!