Active topics in Off-Topic
Moderators
Laatste paar posts in Irritatiemomentjes 
Setje van Logitech kopen van 30 euro, komt me toch een bak mooi geluid uit. Niet verwacht.
Is altijd zo met die setjeswrote:Setje van Logitech kopen van 30 euro, komt me toch een bak mooi geluid uit. Niet verwacht.
Met de sub een kwart open komt er al flink wat bass uit.wrote:Is altijd zo met die setjeswrote:Setje van Logitech kopen van 30 euro, komt me toch een bak mooi geluid uit. Niet verwacht.Super prijs/kwaliteit.
-
S
Al die gefrustreerde mensen ivm. iOS 7 op Facebook... 
-
E
+1wrote:Al die gefrustreerde mensen ivm. iOS 7 op Facebook...
wrote:Met de sub een kwart open komt er al te veel bass uit.wrote:Is altijd zo met die setjeswrote:Setje van Logitech kopen van 30 euro, komt me toch een bak mooi geluid uit. Niet verwacht.Super prijs/kwaliteit.
-
G
iOS7
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
View on SoundCloud
Jezus
Jezus
Wat zegt hij nou in godsnaam over z'n shirt op het begin?
Heb je een vriendin dan?wrote:
Eigen genietmomentje: roleplayen met vriendin op Skype
Dacht dat je pony's had
Hij zegt tactisch 'vriendin' om ons in spanning te houden over of het 'zijn' vriendin is of 'een' vriendin. Hij heeft er over nagedacht.wrote:Heb je een vriendin dan?wrote:Eigen genietmomentje: roleplayen met vriendin op Skype
Dacht dat je pony's had
eerder een kippenvelmomentje: View on YouTube
Rip held
Rip held
Last edited by Peperkoek on , edited 3 times in total.
wrote:+100wrote:Al die gefrustreerde mensen ivm. iOS 7 op Facebook...![]()
wrote:wrote:+100wrote:Al die gefrustreerde mensen ivm. iOS 7 op Facebook...![]()
-
B
-
N
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Herstel gaat goed, kan bijna weer normaal lopen en rug is voor me gevoel op 75%. 
Van die 'De Rijdende Rechter' filmpjes.. Genieten hoe die mensen soms bijna een rechtzaak willen beginnen omdat de auto van de buurvrouw altijd te ver over de streep geparkeerd staat.. HEERLIJK
Het gaat altijd om een wat groter probleem tussen 2 buren. Ze gebruiken dat kleine dingetje als synoniem voor het grote geheel. Het lijkt heel lullig maar het boeit echt niemand of er 5 cm op het terrein van een ander de auto geparkeerd staat.wrote:Van die 'De Rijdende Rechter' filmpjes.. Genieten hoe die mensen soms bijna een rechtzaak willen beginnen omdat de auto van de buurvrouw altijd te ver over de streep geparkeerd staat.. HEERLIJK