Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:39 

Hardtraxx Veteran

Mailtje van Q-Dance met daarin de compensatie voor de problemen na afloop van Q-Base. ^^

Gratis naar Defqon.1! :yay: :worship:

We mochten kiezen uit alle Q feesten van nu tot Q-Base 2014. Toch maar gegaan voor Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

Ben je wel Q-Base verder tot het einde of een uurtje ervoor gebleven? Zo ja, is dat wel een toffe actie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Ja iets eerder richting de bussen gegaan. Wel netjes van Q-Dance. Ik had hun niet benadert maar zij mij. Ondanks dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de problemen bij de bussen kregen we dit aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mailtje van Q-Dance met daarin de compensatie voor de problemen na afloop van Q-Base. ^^

Gratis naar Defqon.1! :yay: :worship:

We mochten kiezen uit alle Q feesten van nu tot Q-Base 2014. Toch maar gegaan voor Defqon.

Szoo hee, hulde voor Q dat ze dit zo opgelost/ vergoed hebben :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:58 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ja iets eerder richting de bussen gegaan. Wel netjes van Q-Dance. Ik had hun niet benadert maar zij mij. Ondanks dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de problemen bij de bussen kregen we dit aangeboden.

Ongetwijfeld dat je dit al ergens op hardtraxx hebt uitgelegd, alleen geen zin om te zoeken, dus wat is er gebeurd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Lekker man, zeer netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Parvuz schreef:

Ongetwijfeld dat je dit al ergens op hardtraxx hebt uitgelegd, alleen geen zin om te zoeken, dus wat is er gebeurd? :P

Meer dan 3 uur in de stromende regen staan wachten bij de bus. Buschauffeur kwam niet opdagen. Wij wisten nergens van. Dus bij de bus blijven wachten tot die vent er was in plaats van kijken of we ergens konden schuilen. Bleek, vlak voor we weg gingen, dat we voor niets bij de bus hadden staan wachten want die ging sws veel later weg. We hadden in de TIH tent mogen schuilen maar niemand had dat ons verteld. Dus vandaar dat ik EventTravel een mailtje gestuurd had over wat er gebeurd was. En Q-Dance heeft uit zichzelf zich er ook mee bemoeid, zo blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
MM zou je dit niet beter met je vrienden thuis delen in plaats van op een forum of zijn dit je echte vrienden op het forum? :P

Gewoon wat ouwehoeren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Blijken nog weekend kaarten te zijn ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Blijken nog weekend kaarten te zijn ook! :thumbsup:

Wut, wij stonden daar ook gewoon 2 u te wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Geen contact gezocht met eventtravel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Geen contact gezocht met eventtravel?

Nee want we hadden een zelf georganiseerde bus. Die kon ook de bussenparkeerplaats niet op en stond ergens achteraf op de oprit te wachten. Dus kneiters lang wachten in de stromende regen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:25 

Hardtraxx Veteran

Oke, nja nooit geschoten is altijd mis. Ik zou Q ff mailen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:47 

Bierkoning

Dan kan iedereen dat doen nu xd Denk niet dat ze daar nog voor vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Sick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:03 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
El Mare schreef:
Parvuz schreef:

Meer dan 3 uur in de stromende regen staan wachten bij de bus. Buschauffeur kwam niet opdagen. Wij wisten nergens van. Dus bij de bus blijven wachten tot die vent er was in plaats van kijken of we ergens konden schuilen. Bleek, vlak voor we weg gingen, dat we voor niets bij de bus hadden staan wachten want die ging sws veel later weg. We hadden in de TIH tent mogen schuilen maar niemand had dat ons verteld. Dus vandaar dat ik EventTravel een mailtje gestuurd had over wat er gebeurd was. En Q-Dance heeft uit zichzelf zich er ook mee bemoeid, zo blijkt.

Niceeeeee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:14 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
El Mare schreef:
Parvuz schreef:

Gast lekker geregeld!

Eigen genietmomentje: roleplayen met vriendin op Skype :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:19 

Bierkoning

ExoBassTix schreef:
roleplayen met vriendin op Skype

Heeft je pony een webcam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 08:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dan kan iedereen dat doen nu xd Denk niet dat ze daar nog voor vallen :P

Als je bij eventtravel zit wel. Gewoon aangeven welke bus je zat enzo, kunnen zij wel checken of dat echt zo was.

Bij zelf georganiseerde busreis is de kans kleiner dat je compensatie krijgt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:12 

Hardtraxx Veteran

Als je de tickets al binnen hebt, weet je dan ook al de datum? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:15 

Hardtraxx Veteran

Nee heb nog niets binnen. Denk niet dat ze me die nu al opsturen. Maar als ik mn ticket eerder heb dan de datum bekend is zal ik die zeker melden. Het is in ieder geval in Juni. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:24 

Parvuz schreef:
Nee heb nog niets binnen. Denk niet dat ze me die nu al opsturen. Maar als ik mn ticket eerder heb dan de datum bekend is zal ik die zeker melden. Het is in ieder geval in Juni. :P

2-3 dagen vantevoren krijg je ze pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:25 

Hardtraxx Veteran

Nagevraagd? :P Maakt mij niet uit wanneer. Vind t heel vet dat Q dit doet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 13:20 

Parvuz schreef:
Nagevraagd? :P Maakt mij niet uit wanneer. Vind t heel vet dat Q dit doet! :worship:

nee, ervaring
maar staat ook ergens in de mail ofzo als je tickets bij ET besteld

oh maar het gaat je om tickets van Q-Dance... dan zou ik et maar afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ze wou allerlei gegevens hebben van mij en vriend van me. We komen op een speciale lijst te staan ofzo. Zie t vanzelf wel verschijnen.
Vorige  1 ... 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic