Holy shit dat is baas. Ga ik bij het eerstvolgende feest ook proberen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
G
ik had lekker 3 uur op treinen zitten wachten en daardoor een terugreis van 5 uurwrote:Op de terugweg van Free Festival hadden wij een nogal slaperige chauffeur, die op z'n zachtst gezegd gevaarlijk reed (spookrijden door bochten waar je 50 km/u mag met amper zicht etc.). Had naar aanleiding daarvan ff een mailtje gestuurd naar Event Travel en daarin uitgelegd dat het af en toe kantje boord was op de terugweg. Kreeg vandaag een belletje van Event Travel / BOVO Tours waarin ze zich verontschuldigen, als goedmakertje hebben ze me 3 trays Heineken (=72 blikken) bier gegeven
ook een genietmomentje
oh wait...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Heeft de NS jou ook 3 trays Heineken gegeven?wrote:ik had lekker 3 uur op treinen zitten wachten en daardoor een terugreis van 5 uur
ook een genietmomentje
oh wait...
-
G
3 trays vertraging jawrote:Heeft de NS jou ook 3 trays Heineken gegeven?wrote:ik had lekker 3 uur op treinen zitten wachten en daardoor een terugreis van 5 uur
ook een genietmomentje
oh wait...
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Veel plezier!wrote:Morgen 3 weken naar de USA!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Het heeft allemaal met karma te makenwrote:3 trays vertraging jawrote:Heeft de NS jou ook 3 trays Heineken gegeven?wrote:ik had lekker 3 uur op treinen zitten wachten en daardoor een terugreis van 5 uur
ook een genietmomentje
oh wait...
Liggen op strand, in Kroatië, met wat drinken, 30ºC, geen wolk te bekennen en heerlijk water

Edit: en een heerlijk melodisch setje
blijkbaar niet leuk genoegwrote:Liggen op strand, in Kroatië, met wat drinken, 30ºC, geen wolk te bekennen en heerlijk water![]()
![]()
![]()
![]()
anders had je niet op HT gezeten
Had m al aan zien komen, voor t eerst wifi hier deze week, dus dacht ik deel t ff meewrote:blijkbaar niet leuk genoegwrote:Liggen op strand, in Kroatië, met wat drinken, 30ºC, geen wolk te bekennen en heerlijk water![]()
![]()
![]()
![]()
anders had je niet op HT gezeten
-
T
Worden we heel blij van! 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Helemaal niet.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
You're you're you're you're you're you're a prostitute! 
The doors.... Of redemption... Only opened.... one by one.. 
Eindelijk Ibrahimovic eens live zien volgende week bij de afscheidswedstrijd van Van Bommel 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
heb je een zonnesteek ofzo?wrote:Liggen op strand, in Kroatië, met wat drinken, 30ºC, geen wolk te bekennen en heerlijk water![]()
![]()
![]()
![]()
smilies voor de 'bevestig' knop aangezien?
veel plezier iig!
Ik vind ons water hier thuis toch anders ook heel goed te drinken.wrote:Liggen op strand, in Kroatië, met wat drinken, 30ºC, geen wolk te bekennen en heerlijk water![]()
![]()
![]()
![]()
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Tour ettape van gister. Kan nu al niet wachten op die vandaag 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik baal dat ik zo weer verder moet werkenwrote:Tour ettape van gister. Kan nu al niet wachten op die vandaag
Ik zie net die eindshow voor de eerste keer. Wat een trieste boel joh. Kan begrijpen dat je dat als genietmomentje ziet in vergelijking met de rest van die setwrote:http://www.youtube.com/watch?v=2UVcU7IWW5w
Lyriccsss stukjes![]()
![]()
En doet me denken aan Defqon eindshow helemaal genietmoment haha!
-
J
_O-wrote:[03:35] Fuzzylogic: hij had 4fmp op, en toen ie inklapte loopt ie met een dikke smile rond echt een halfuur lang, steeds: tom help, tom help ik kan niet stoppen met lachen, tom help me
[03:35] jordifcg: Heb nog nooit iemand zo leip zien doen van 4fmp
[03:35] jordifcg: wat een held :p
[03:35] dellionNL: voor sandertje zou het 2fmp zijn.
[03:35] dellionNL: ba dum tss