Genietmomentje: er gisteren achter komen dat het water op wish dit jaar wel bij te vullen iswrote:Maar op Wish was het water gewoon echt groengeel... dat ga ik morgen ZEKER niet nog eens doen
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Altijd leuk die Youtube comments.He's right fucking there dude?
Let me give you a lesson, some artists have more than one alias
Brennan Heart = Blademasterz, Tuneboy, Superwave, Unknown Analoq, Coffeeshock AND Fabian Bohn which btw also happens to be his real name.
Stop flaming and playing smart if you can't get your hardstyle history and backstory right or know it, scrub..![]()
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
WiSH Outdoor! 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:WiSH Outdoor!
Youtube reacties zijn 99 van de honderd keer ongelooflijk kneuzig.wrote:Altijd leuk die Youtube comments.He's right fucking there dude?
Brennan Heart = Blademasterz, Tuneboy, Superwave, Unknown Analoq, Coffeeshock AND Fabian Bohn which btw also happens to be his real name.
Stop flaming and playing smart if you can't get your hardstyle history and backstory right or know it, scrub..![]()
-
B
wrote:Altijd leuk die Youtube comments.He's right fucking there dude?
Hahahahahahaha
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Delete - Mutants 
Livesets van de Silver van Defqon op Q-Dance Radio 
Ditwrote:Livesets van de Silver van Defqon op Q-Dance Radio
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vazard uurtje op JVDM.FM 
In de wachtrij staan voor de villa volta in de efteling en dan ineens een héél herkenbare melodie horen
Het was Low-E vs Alter Egosz - Vendetta
Was ook al verbaast erover toen ik de campaign van COD World at War aan het spelen was en de lyrics voorbij kwamen
Het was Low-E vs Alter Egosz - Vendetta
Was ook al verbaast erover toen ik de campaign van COD World at War aan het spelen was en de lyrics voorbij kwamen
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wist je dat niet dat van Villa Volta kwam? 
Ja wist wel dat ie van de efteling was, niet specifiek de villa volta, maargoed.
Kan het toch nog wel een genietmomentje zijn?
Kan het toch nog wel een genietmomentje zijn?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja hoor jongen.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
-
S
Project One album terug horen.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Op de terugweg van Free Festival hadden wij een nogal slaperige chauffeur, die op z'n zachtst gezegd gevaarlijk reed (spookrijden door bochten waar je 50 km/u mag met amper zicht etc.). Had naar aanleiding daarvan ff een mailtje gestuurd naar Event Travel en daarin uitgelegd dat het af en toe kantje boord was op de terugweg. Kreeg vandaag een belletje van Event Travel / BOVO Tours waarin ze zich verontschuldigen, als goedmakertje hebben ze me 3 trays Heineken (=72 blikken) bier gegeven