Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Maar dat maakt volgens TVDS niet uit, want dit is geen professioneel forum. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:50 

Hardtraxx Veteran

Sterker nog, hij kan zeggen wat hij wil. Aangezien een brave mod alles weer voor hem schoon veegt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:

Boeiend

Hardtraxx Veteran

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Daveytl schreef:
chicken schreef:

Boeiend

oh

Hardtraxx Veteran

Ik weet ook dat ik fouten maak en wou gewoon laten zien dat wat hij kan, een ander ook kan. Tuurlijk geen perfecte reactie er op, maar op dat moment de keuze die ik maakte. Ik deed precies hetzelfde wat ik van hem afkeurde. Niet al te slim om te doen, maargoed.

M'n reacties waren niet altijd even slim, maar de discussie draaide in principe niet om mij. De lijn ging over Tim en deze keer was ik degene die de kans had hem er op aan te spreken.

En idd, Leonidas was degene die in het begin, voor de discussie, zei dat hij Tim niet arrogant vond. Hij stelt ook normale vragen en Tim wilt hem ook belachelijk maken door bijv. 1 zin te herhalen waar hij een andere mening over heeft. Leonidas stelt ook gewoon normale vragen en krijgt bullshit terug.

De mod's stellen idd teleur. Als een normale member precies de dingen had gezegd die Tim zei, was het een perma ban of minimaal een aantal maanden wegwezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Haha hebben je persvoorlichters die monoloog voor je geschreven? xd

patrickjeb schreef:
De mod's stellen idd teleur. Als een normale member precies de dingen had gezegd die Tim zei, was het een perma ban of minimaal een aantal maanden wegwezen.

Oud nieuws helaas. Dat zie je maar in dat Wavolizer - Sympho Topic, waar Gangsterdwerg negatieve reacties uit gaat lokken, wat volgens de regels niet mag. Vervolgens wordt er gedreigd met waarschuwingen tegen over de mensen die er op reageren in plaats van dat de mods de regels hanteren en Gangsterdwerg een waarschuwing geven. En daar zijn helaas wel meerdere voorbeelden van. Misschien zo verstandig om de oorzaak aan te pakken en niet het gevolg, zo moeilijk is dat allemaal niet. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:58 

Hardtraxx Veteran

Nee :lol: 'Snel' getypt op m'n mobiel haha

Over die reactie van GD heb ik een ietwat andere mening, maargoed. De regels worden niet altijd evengoed gehanteerd, maar we moeten ook zien dat ze ook maar mensen zijn en net als iedereen fouten maken. Soms word er naar geluisterd na de kritiek en soms niet. Vind wel dat de mod's snel worden aangevallen dat ze het fout doen, maar dat er ook vaak niks word gezegd over de dingen die ze goed doen :P

Maargoed, andere discussie haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:00 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Doelde meer op het feit dat je jezelf helemaal gaat verantwoorden alsof je een hoogwaardigheidsbekleder bent. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ik vindt dat die Leondias gewoon normale vragen stelt en die krijgt ook alleen maar onzin terug dus dat zegt meer over TVDS.

Leonidas krijgt reacties van TVDS waar TVDS zich niet richt op Leonidas, maar op anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Over die reactie van GD heb ik een ietwat andere mening, maargoed. De regels worden niet altijd evengoed gehanteerd, maar we moeten ook zien dat ze ook maar mensen zijn en net als iedereen fouten maken. Soms word er naar geluisterd na de kritiek en soms niet. Vind wel dat de mod's snel worden aangevallen dat ze het fout doen, maar dat er ook vaak niks word gezegd over de dingen die ze goed doen :P

Maargoed, andere discussie haha

Dat weet je als je die taak in handen neemt natuurlijk. Als je regels opstelt waar aan iedereen zich moet houden, moet je niet met twee maten gaan meten vind ik. Zo simpel als dat is het en ik vind dat dat af en toe voor komt, zoals in het door mij genoemde voorbeeld hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maximum schreef:
Ik vindt dat die Leondias gewoon normale vragen stelt en die krijgt ook alleen maar onzin terug dus dat zegt meer over TVDS.

Leonidas krijgt reacties van TVDS waar TVDS zich niet richt op Leonidas, maar op anderen.

Klopt en dat is toch dom om te doen, gezien zijn situatie? En het lastige met forums is dat iedereen het anders kan interpreteren. Ik kan me voorstellen dat Leonidas het in eerste instantie zou kunnen interpreteren als een persoonlijke aanval bijvoorbeeld.

Overigens, als wij geen professioneel forum zijn, waarom voelt hij zich dan aangevallen door wat wij zeggen. Als de meeste mensen op dit forum volgens hem geen audio technisch verstand hebben, waarom hecht hij dan waarde aan de meningen op dit forum. Ik wens Timmeke succes voor de 'Jezelf tegen spreken' awards van 2013, want hij maakt een grote kans op goud dit jaar. xd

Trouwens echt zwaar maar dan ook zwaar studieafwijkend gedrag wat ik hier vertoon. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Trouwens echt zwaar maar dan ook zwaar studieafwijkend gedrag wat ik hier vertoon. -.-

Jij ook al >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:21 

Hardtraxx Veteran

Afwijkend of ontwijkend? In mijn geval allebei... :lol: Lekker SOG'en met zijn allen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Afwijkend of ontwijkend? In mijn geval allebei... :lol: Lekker SOG'en met zijn allen :innocent:

Zeg normaal ook altijd 'ontwijkend'. Maar had geen zin om het aan te passen :P Helaas deze week (eigenlijk vakantie week) 1 tentamen door afgaan van brandalarm op school vorige week. De week daarna nog 5 tentamens.

Als ik over ga ben ik zo fucking blij. Gemiddeld stopt/faalt 80 รก 85 procent van de mensen van de opleiding binnen een jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Echt, hoezo ging het brandalarm af dan...

Ik heb volgende week nog wat hertentamens, als ik die haal heb ik het jaar ook gehaald... En hoewel bij mijn opleiding wel meer dan 25% doorgaat naar het 2e jaar, ben ik dan alsnog wel heel blij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Echt, hoezo ging het brandalarm af dan...

Ik heb volgende week nog wat hertentamens, als ik die haal heb ik het jaar ook gehaald...

Teringlijers op het dak die nog niet zo goed waren in lassen. Was het makkelijkste Bedrijfseconomie (her)tentamen ooit :cry: Nu moet ik hem in de vakantie herkansen terwijl ik dan eigenlijk ook nog voor vele andere vakken moet leren.
Na woensdag nog 2 van de 5 tentamens halen en dan ben ik over :D :D :D

Citaat:
En hoewel bij mijn opleiding wel meer dan 25% doorgaat naar het 2e jaar, ben ik dan alsnog wel heel blij :thumbup:

Tuurlijk, heel erg begrijpelijk. Hoop het ook voor je. Succes iig en Max ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

Bedoelde uiteraard ook 'ontwijkend' haha! Ik ben net begonnen aan me stage eindverslag. Ben bijna klaar met de inleiding en dan moet ik nog hoofdstuk 1 t/m 8 gaan schrijven. Morgen moet ik hem inleveren, kort om: NACHTDIENST (Ik kan het beter in het irritatie momentjes topic neer zetten, want ik confronteer mezelf weer met mijn eigen heerlijke uitstel gedrag)! >.< Zuur Davey! Jullie ook succes heren! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

Dan is mijn genietmomentje toch wel dat we op HT toch vaak best aardig lijken naar elkaar ;)

Succes ermee Davey en Max, en ook alle anderen die dit lezen en bezig zijn met tentamens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

Heavolution 999. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 22:40 

off-topic/hardtraxx-hbo-hardstyle-beroeps-onderwijs-t7030.html xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/hardtraxx-hbo-hardstyle-beroeps-onderwijs-t7030.html xd

Hahaha wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:44 

LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:56 

Hardtraxx Veteran

[23:55] SL8492: Dest nu ga je er aan
[23:55] SL8492: als ik jou met je vriendin op een feest tegenkomt (als je er een hebt) ga ik je vriendin neuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 08:54 

Hardtraxx Veteran

Destination. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 09:10 

Hardtraxx Addict

Wat een badboy is Sander toch ook :cool: :worship:
Vorige  1 ... 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic