Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
Met pijn in mijn ogen dit moeten zien. Patrickjeb

Godsamme wat ongelooflijk triest hoe jij probeert te discussiëren.
Ik weet dat deze reactie ook niet bepaald volwassen is, maar ongeveer alles wat jij zegt slaat als een lul in een bord pap.
Mee eens. Die Patrickjeb snapt er niks van. TvdS is echt een baas in het discussieren en doet niks fout. TvdS 1-0 Patrickjeb
Gaat het niet om. Ik vind zelf TVDS ook niet geweldig, maar de manier waarop jij reageert is dramatisch. Lees je geschreven stukken tekst maar eens terug, dan begrijp je misschien wel wat ik bedoel. Dat kun je toch gewoon niet serieus nemen als TVDS zijnde?
Tuurlijk is niet alles wat ik zeg een 'volwassen' reactie, maar als ik een discussie voer met iemand die totaal niet serieus is, heb ik ook zo m'n momenten dat ik een tik terug geef.
Zoals de 1e reactie van hem, het begint er over dat hij geen normale reacties kan geven en dan of ze uitscheld of ze belachelijk prpbeerd te maken. Hij reageert en zegt dat hij hier niet zit om te socializen of vrienden te maken want die zoekt hij bij 15+ (Die zin moest ik 3 keer over lezen, omdat ik het nogal een vage zin vond, waarop ik zei dat grammatica niet z'n sterkste punt is. Niet echt een volwassen reactie, maar ook niet zo dat ik hem uitscheld dat het een ... snert jong is). Ook zegt hij dat hij terug doet, wat een ander doet. Ik vind dit gewoon kinderspeeltuin mentaliteit en ik zal daar vast niet de enige in zijn.
Ik ben 1 letter vergeten en hij laat gelijk zien dat hij oppermachtig is en verbeterd dat. Ik doe dat in mijn post weer terug, wat eigenlijk net zo slecht is als dat hij doet.
Ik zeg in de discussie ook dingen die ik van hem af keur, maar de rode lijn in de discussie (Van mijn kant) is dat hij arrogant doet tegen iedereen die een andere mening heeft of zijn tracks afkraken.
Ik geef niet altijd even 'volwassen' reacties, maar om gelijk te zeggen dat ik triest ben in de discussie, vind ik best wat overdreven. Iedereen zou het anders aanpakken en kennelijk pak ik het zo af. Soms even slecht reageren als hem, maar niet dat het zwaar triest is hoe ik de discussie aanpak.