Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:

Ohhhh... Lekker rustige Deep Trance.

Wauw, echt chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 20:20 

Hardtraxxer

DJ Thera & Delete - Welcome _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 00:47 

Kraak... Piep...

Deze kick op een groot systeem :love: Godsamme zeg wat een drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:14 

mn nieuwe woning :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

vanille cola :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:27 

Me scharrel die ligt te slapen nog in me bed terwijl ik gewoon al een half uur me playlist aan heb staan, dus het kan dus toch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:30 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
teupie schreef:
Ja dus zie ik nu. Hij heeft het zelf gezegd, maar blijkbaar wil die niet dat het bij t grote opubliek komt.

gewoon nog een keer posten :D

Kan niet meer, hij heeft zowel mij als teupie de mogelijkheid om iets te posten op z'n pagina ontzegd. Dus mocht iemand het voor ons willen doen... For a just cause ofzo. :)

http://uploadpic.org/storage/2011/ql6fq ... ZU2618.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:35 

Het zou mooi zijn als TVDS zou gaan stagediven bij WiSH, dat is echt mijn wens

Geen kwade bedoelingen hoor, maar lijkt me wel vet te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
vanille cola :loving:

Jaaa dat hebben ze sinds kort bij mij in de Coop ook weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:29 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Het zou mooi zijn als TVDS zou gaan stagediven bij WiSH, dat is echt mijn wens

Geen kwade bedoelingen hoor, maar lijkt me wel vet te zien

Zou jij hem dan heel toevallig laten vallen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
AniThing schreef:
teupie schreef:
Ja dus zie ik nu. Hij heeft het zelf gezegd, maar blijkbaar wil die niet dat het bij t grote opubliek komt.

gewoon nog een keer posten :D

Kan niet meer, hij heeft zowel mij als teupie de mogelijkheid om iets te posten op z'n pagina ontzegd. Dus mocht iemand het voor ons willen doen... For a just cause ofzo. :)

Met pijn in mijn ogen dit moeten zien. Patrickjeb Afbeelding Afbeelding Afbeelding Godsamme wat ongelooflijk triest hoe jij probeert te discussiëren.

Ik weet dat deze reactie ook niet bepaald volwassen is, maar ongeveer alles wat jij zegt slaat als een lul in een bord pap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:58 

Doei jefskiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:59 

dellionNL schreef:
Doei jefskiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:05 

Hardtraxx Elite

dellionNL schreef:
Doei jefskiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:07 

Hardtraxx Addict

dellionNL schreef:
Doei jefskiii

En-er-gy schreef:
dellionNL schreef:
Doei jefskiii

kakabeeyo schreef:
dellionNL schreef:
Doei jefskiii

Hebben jullie nu jullie dagelijkse portie de ruige bink uithangen weer gehad? Vet stoer om dat te posten als ie niet meer kan reageren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:11 

Hardtraxx Elite

Misschien leest hij wel mee weet je nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Met pijn in mijn ogen dit moeten zien. Patrickjeb Afbeelding Afbeelding Afbeelding Godsamme wat ongelooflijk triest hoe jij probeert te discussiëren.

Ik weet dat deze reactie ook niet bepaald volwassen is, maar ongeveer alles wat jij zegt slaat als een lul in een bord pap.

Mee eens. Die Patrickjeb snapt er niks van. TvdS is echt een baas in het discussieren en doet niks fout. TvdS 1-0 Patrickjeb
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:15 

Hij reageerde (dit ging over jefskiii, niet tvds) ook nooit normaal op discussies, behalve met de welbekende yolo-antwoorden, oftewel, wat ik zeg is de waarheid!!1!1 En als dat niet hielp met kanker schelden, want dat is stoer, om vervolgens maar gewoon de discussie te verlaten. Kortom, dan had ie dat eerder moeten bedenken als hij nog wou reageren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:

Mee eens. Die Patrickjeb snapt er niks van. TvdS is echt een baas in het discussieren en doet niks fout. TvdS 1-0 Patrickjeb

Gaat het niet om. Ik vind zelf TVDS ook niet geweldig, maar de manier waarop jij reageert is dramatisch. Lees je geschreven stukken tekst maar eens terug, dan begrijp je misschien wel wat ik bedoel. Dat kun je toch gewoon niet serieus nemen als TVDS zijnde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
dellionNL schreef:
Doei jefskiii

Speciaal voor jou, Bas! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Gaat het niet om. Ik vind zelf TVDS ook niet geweldig, maar de manier waarop jij reageert is dramatisch. Lees je geschreven stukken test maar eens terug, dan begrijp je misschien wel wat ik bedoel. Dat kun je toch gewoon niet serieus nemen als TVDS zijnde?

Los van wat Patrick post, als artiest dien je te weten dat je altijd in de gaten wordt gehouden. Als je je dan onder je eigen naam je op die manier uitlaat, moet je het niet raar vinden als dat dan achter je aan komt. Ik vind daarom ook dat Tim niet serieus te nemen is als professional (overigens is hij niet de enige in dit wereldje die wel een lesje profilering kan krijgen). Eerst dat soort uitlatingen doen, en vervolgens bang zijn voor de negatieve publiciteit is gewoon slap. Als je iets post, moet je er gewoon achter blijven staan, of publiekelijk toegeven dat je fout zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:

Gaat het niet om. Ik vind zelf TVDS ook niet geweldig, maar de manier waarop jij reageert is dramatisch. Lees je geschreven stukken tekst maar eens terug, dan begrijp je misschien wel wat ik bedoel. Dat kun je toch gewoon niet serieus nemen als TVDS zijnde?

Tuurlijk is niet alles wat ik zeg een 'volwassen' reactie, maar als ik een discussie voer met iemand die totaal niet serieus is, heb ik ook zo m'n momenten dat ik een tik terug geef.

Zoals de 1e reactie van hem, het begint er over dat hij geen normale reacties kan geven en dan of ze uitscheld of ze belachelijk prpbeerd te maken. Hij reageert en zegt dat hij hier niet zit om te socializen of vrienden te maken want die zoekt hij bij 15+ (Die zin moest ik 3 keer over lezen, omdat ik het nogal een vage zin vond, waarop ik zei dat grammatica niet z'n sterkste punt is. Niet echt een volwassen reactie, maar ook niet zo dat ik hem uitscheld dat het een ... snert jong is). Ook zegt hij dat hij terug doet, wat een ander doet. Ik vind dit gewoon kinderspeeltuin mentaliteit en ik zal daar vast niet de enige in zijn.

Ik ben 1 letter vergeten en hij laat gelijk zien dat hij oppermachtig is en verbeterd dat. Ik doe dat in mijn post weer terug, wat eigenlijk net zo slecht is als dat hij doet.

Ik zeg in de discussie ook dingen die ik van hem af keur, maar de rode lijn in de discussie (Van mijn kant) is dat hij arrogant doet tegen iedereen die een andere mening heeft of zijn tracks afkraken.

Ik geef niet altijd even 'volwassen' reacties, maar om gelijk te zeggen dat ik triest ben in de discussie, vind ik best wat overdreven. Iedereen zou het anders aanpakken en kennelijk pak ik het zo af. Soms even slecht reageren als hem, maar niet dat het zwaar triest is hoe ik de discussie aanpak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Met pijn in mijn ogen dit moeten zien. Patrickjeb Afbeelding Afbeelding Afbeelding Godsamme wat ongelooflijk triest hoe jij probeert te discussiëren. Ik weet dat deze reactie ook niet bepaald volwassen is, maar ongeveer alles wat jij zegt slaat als een lul in een bord pap.

Valt over beide wat te zeggen als je het mij vraagt. -.- (Voor de duidelijkheid, ik doel op zowel Patrickjeb als op TVDS en niet op jou xd ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

@ Patrickjeb:

Je gebruikt een post om iemands grammatica te corrigeren (om grappig te doen of om hem te ownen), terwijl ik in jouw stukjes tekst veel meer fouten lees. Alleen in jouw laatste post (die van hierboven) constateer ik al een stuk of 10 taalfouten! Ik vind het helemaal niet erg dat je die fouten maakt, maar check dan ook even je eigen stuk tekst op fouten als je anderen corrigeert.

Tuurlijk reageert Tim/Atmozfears/TVDS ook niet zo netjes, maar ik weet wel bijna zeker dat hij dat wel zou doen als er een gefundeerde mening zou worden gegeven.

En @Maximum: absoluut ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

Ik vindt dat die Leondias gewoon normale vragen stelt en die krijgt ook alleen maar onzin terug dus dat zegt meer over TVDS. Veder snap ik dat je als TVDS mensen zoals Patrickjeb niet serieus neemt, maar het is echter wel heel dom van hem om zo te reageren, want iedereen kan dit lezen en kan je inmago schade gaan krijgen.
Vorige  1 ... 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic