Niks google, ik heb het allemaal in mn hoofd zittenOlijfboompje wrote:Google is ongekendSkedoedelefloeps wrote:Naja veel mannen vallen op blond omdat het jeugdigheid uitstraalt.
De kennis van die jongen is ongekend
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Olijfboompje wrote:Ik eindig altijd met blond omdat ik blond veel sneller leuk vindNando wrote:Blond![]()
![]()
![]()
Oi, je lijkt mij wel.Skedoedelefloeps wrote:Niks google, ik heb het allemaal in mn hoofd zittenOlijfboompje wrote:Google is ongekendSkedoedelefloeps wrote:Naja veel mannen vallen op blond omdat het jeugdigheid uitstraalt.
De kennis van die jongen is ongekend
nou je langste was zeker niet blondNando wrote:Olijfboompje wrote:Ik eindig altijd met blond omdat ik blond veel sneller leuk vindNando wrote:Blond![]()
![]()
![]()
Nee oke, maar dat was ook letterlijk de enige die ik gehad heb die niet blond was.
Uitzondering.
haha uitzonderingen moeten er ook zijn tochNando wrote:Nee oke, maar dat was ook letterlijk de enige die ik gehad heb die niet blond was.Uitzondering.
Skedoedelefloeps is de niet-drugsgebruikende versie van DaniëlOlijfboompje wrote:Oi, je lijkt mij wel.Skedoedelefloeps wrote:
Niks google, ik heb het allemaal in mn hoofd zitten
Chukkels wrote:Skedoedelefloeps is de niet-drugsgebruikende versie van DaniëlOlijfboompje wrote:Oi, je lijkt mij wel.Skedoedelefloeps wrote:
Niks google, ik heb het allemaal in mn hoofd zitten
p-stylez wrote:Animol en niets drinken?
*Denkt terug aan Qlimax 2010*
wooow 1 keer iets tever gegaan
das nog altijd beter dan te zeggen dat je gaat drinken en niet wil rijden
vervolgens je ouders laat rijden en zelf bijna tot niets drinken
ik rij al niet als ik 1 biertje op heb..
Voorlopig heb jij nog geen rijbewijs terwijl je ook niet altijd heel veel drinkt.
En bij dq had ik best aardig wat op, maar ik ga niet net als jullie 100e euros uitgeven aan baco's 
Voorlopig heb jij nog geen rijbewijs terwijl je ook niet altijd heel veel drinkt.
p-stylez wrote:ik rij al niet als ik 1 biertje op heb..
Voorlopig heb jij nog geen rijbewijs terwijl je ook niet altijd heel veel drinkt.En bij dq had ik best aardig wat op, maar ik ga niet net als jullie 100e euros uitgeven aan baco's
goos wat zeg jij nou
je spreekt jezelf een btje tegen
Inderdaad vrouwen van de universiteitpecola-tje wrote:al het vrouwelijk schoon wat vandaag weer rondloopt op de universiteit
Über-weekend:
Vanavond biertjes drinken, en jointje roken
Morgen personeels-bbq en jointje roken
Zaterdag Wish
Zondag/ Maandag/ Dinsdag chillen/ vrij.
Vanaf woensdag hoef ik pas weer te werken
Vanavond biertjes drinken, en jointje roken
Zaterdag Wish
Dat vind ik nou ook het knappe van jouOlijfboompje wrote:Ik eindig altijd met brunettes terwijl ik blond veel sneller leuk vindNando wrote:Blond![]()
![]()
![]()
Junk.Daveytl wrote:Über-weekend:
Vanavond biertjes drinken, en jointje roken![]()
Zaterdag Wish![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ff mooie bestelling geplaatst, extra versterker voor mn subwoofer zodat mijn auto nog meer trilt 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wat voor een?Hoofdcoach wrote:Ff mooie bestelling geplaatst, extra versterker voor mn subwoofer zodat mijn auto nog meer trilt
voor de 10e x eindshow defqon kijken, en nog steeds kippenvel krijgen 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
verwacht geen duur spulRamirez wrote:Wat voor een?Hoofdcoach wrote:Ff mooie bestelling geplaatst, extra versterker voor mn subwoofer zodat mijn auto nog meer trilt
-
E
ga je m zelf afstellen. en anders een nieuwe firmware(wel een gekraakte maar die levert 7.1 surround geluidHoofdcoach wrote:verwacht geen duur spulRamirez wrote:Wat voor een?Hoofdcoach wrote:Ff mooie bestelling geplaatst, extra versterker voor mn subwoofer zodat mijn auto nog meer trilteen STL1.600D. Levert 400watt rms op 4 ohms wat prima is want heb een 350 watt rms 4 ohms Subwoofer. Speel nu met een versterker die maar 250watt kan leveren... dus wil ff wat meer
en zo hoeft de versterker ook niet vol open omdat ie meer vermogen heeft.
Mn nieuwe hardtrance track wordt volgens mij best wel vet. 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
@biscuit jouw post is echt geheimtaal ofzo
snap niet wat je bedoelt.
@Chukkels Seat ibiza 1.6 uit 99
@Chukkels Seat ibiza 1.6 uit 99
-
E
Hoofdcoach wrote:@biscuit jouw post is echt geheimtaal ofzosnap niet wat je bedoelt.
nou ik bedoel: ga je m zelf afstelllen. mocht ie als een vrak klinken kun je op internet een ding vinden om je firmware naar een gekraakte versie te upgraden. dan krijg je 7.1 surround geluid uit de bios.
nu is t zo dat ie nog over de aansluitingen nog alles verdeeld qua geluid.
met 7.1 krijg je diepte erin!