Blitz, gruwelijk vette film net op RTL5 met Jason Statham, kwam na Transporter 3
Wat een acteur is dat als je t mij vraagt
Elke Jason Statham film speelt Jason zichzelf.wrote:Blitz, gruwelijk vette film net op RTL5 met Jason Statham, kwam na Transporter 3
Godverdommewrote:Blitz, gruwelijk vette film net op RTL5 met Jason Statham, kwam na Transporter 3
Joram could end world hunger with all this cheese.
Dat is ook gewoon kut. Scheelde weinig of ik had geen Decibel kaartje dit jaar.wrote:die huilt omdat hardstyle op de radio komt
welke mc?wrote:Gister me eerste feest (festival) gehad, was ziek om mee te makenMC die bij een aantal tracks gewoon harder losgaat dan de hele tent samen
![]()
![]()
RTwrote:Dat twente het in de laatste speelronde toch maar weer even laat zien dat ze het toch nog kunnen!
Wat een held is dat zeg. Laast weer de film "crank" aangezet. Gewoon Statham in een nutshot. Geen één acteur zou die rol zo magnifiek goed zou kunnen spelen. Huldewrote:Jason Statham is fucking gruwelijk!
Wat een held is dat zeg. Laast weer de film "crank" aangezet. Gewoon Statham in een nutshot. Geen één acteur zou die rol zo magnifiek goed zou kunnen spelen. Huldewrote:Jason Statham is fucking gruwelijk!
Hij heeft ADHD das niet eerlijkwrote:Riverdancewrote:Welk feest?
Da Syndromewrote: welke mc?
wrote:M'n maten waar ik mee op vakantie ga en ik hebben voor 40 euro meer dan 250 playboys en penthouses gekocht. Wij komen die zomer wel door!!
wrote:wrote:M'n maten waar ik mee op vakantie ga en ik hebben voor 40 euro meer dan 250 playboys en penthouses gekocht. Wij komen die zomer wel door!!
ah jij kijkt op vakantie dus liever poesjes in een blaadje dan een echte voor je neus
neem dan een gewoon boek mee of puzzelboekjewrote:Wist dat er zoiets zou komenWe moeten toch wat te lezen/kijken hebben in de auto.
Hahahaha +1!wrote:wrote:M'n maten waar ik mee op vakantie ga en ik hebben voor 40 euro meer dan 250 playboys en penthouses gekocht. Wij komen die zomer wel door!!
ah jij kijkt op vakantie dus liever poesjes in een blaadje dan een echte voor je neus