wrote:Ik wil foto's!!!!
dus dat
en wss zijn ze ook pas 14/15 ofzo
wrote:Ik wil foto's!!!!
Vind het voor een keertje niet verkeerd
Vet nummer alleen die kicks zijn natuurlijk niks voor een doorgewinterde hardstyle/hardcore luisteraar. Dagjesvolk zal het wel geweldig vinden.
beter sterf
Zo laag zit dat truitjewrote:Truitje omlaag trekken zodat je de navel kunt zien? Zit die navel tussen haar tetten ofzo?
Dat kon eerder ook echt welwrote:De korte broek eindelijk aan kunnen
Als ze het nou niet zo verlept lieten pitchen was het nog wel wat geweest.
Haha ik heb echt een hekel aan dit nummer, gewoon omdat het over thunderdome gaat waar ze waarschijnlijk zelf nooit geweest zijn.wrote:Als ze het nou niet zo verlept lieten pitchen was het nog wel wat geweest.
Nu is het:
Volgens mij hebben The Opposites elkaar zelfs leren kennen op Thunderdome...wrote: Haha ik heb echt een hekel aan dit nummer, gewoon omdat het over thunderdome gaat waar ze waarschijnlijk zelf nooit geweest zijn.
Ze hebben nog een live-act opgevoerd met Promo op Thunderdome 2010.wrote:
Haha ik heb echt een hekel aan dit nummer, gewoon omdat het over thunderdome gaat waar ze waarschijnlijk zelf nooit geweest zijn.
Dat ging niet door want ze waren er niet om één of andere reden. ;pwrote:Ze hebben nog een live-act opgevoerd met Promo op Thunderdome 2010.wrote:
Haha ik heb echt een hekel aan dit nummer, gewoon omdat het over thunderdome gaat waar ze waarschijnlijk zelf nooit geweest zijn.
wrote:Dat ging niet door want ze waren er niet om één of andere reden. ;pwrote:Ze hebben nog een live-act opgevoerd met Promo op Thunderdome 2010.wrote: