N
Met de drumband de beker gewonnen met het Gemeentelijk Muziek Toernooi 
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
of die nou oud is of nieuw elke keer als ik dit filmpje lijk heb ik echt een genietmoment
https://www.facebook.com/photo.php?v=43 ... =2&theater
Leek me beetje te erg offtopic om hierover door te gaan in het "waar tracks van afgeleid zijn" topic, maar vind die GTA nummers echt geniaal om terug te luisteren.
View on YouTube
View on YouTube
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
View on YouTube
Die geniale set luisteren, en dan bij toeval even kijken en daar de gezichten van David en Daniel zien tussen 40:40 en 40:50

Die geniale set luisteren, en dan bij toeval even kijken en daar de gezichten van David en Daniel zien tussen 40:40 en 40:50
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Knuffelen met Kasper
G
wrote:Knuffelen met Kasper

R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Vandaag weer met de harmoniewrote:Met de drumband de beker gewonnen met het Gemeentelijk Muziek Toernooi
Boerenmaandag in de stad xD
Ik ben vandaag de hele dag dronken, nu al aan 't bier!
Ik ben vandaag de hele dag dronken, nu al aan 't bier!
Hey Fransie weer
Blijft geniaalwrote:Hey Fransie weer
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Eindelijk weer eens regen. Die vogelschijt zat al veels te lang op m'n auto. Eindelijk gratis weg. 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
De regen spoelt echt geen vogelschijt van je auto af als het er al lang op zit hoor 
E
je bedoelt kippenmest?wrote:Eindelijk weer eens regen. Die vogelschijt zat al veels te lang op m'n auto. Eindelijk gratis weg.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Blijkbaar wel, want het is grotendeels verdwenen. Of de kaboutertjes hebben de poetsdoek opgezocht, maar dat lijkt me sterk.wrote:De regen spoelt echt geen vogelschijt van je auto af als het er al lang op zit hoor
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Met een beetje pech vreten die zuren zich in de lak he.wrote:De regen spoelt echt geen vogelschijt van je auto af als het er al lang op zit hoor